Υποστηρίζεται η τήρηση στοιχείων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μιας επαφής. Η πληροφορία συγκεντρώνεται σε νέο Detail μέσα στη φόρμα της επαφής, στη σελίδα “Προσωπικές πληροφορίες”.
Επιτυγχάνεται συνολική διαχείριση των εργασιών και των αιτημάτων ανά τύπο Δραστηριότητας, Κατάσταση και Πόρο. Παρέχει αυτοματισμούς για την ενημέρωση των στοιχείων ανάθεσης και συγκεντρώνει όλη την πληροφορία στον διαχειριστή για να διεκπεραιώσει τις εργασίες.
Με την νέα οθόνη Pipeline πωλήσεων, επιτυγχάνεται ολοκληρωμένη διαχείριση των Ευκαιριών πώλησης ανά τύπο Δραστηριότητας και φάση πώλησης. Η ενότητα παρέχει αυτοματισμούς για την ενημέρωση των απαιτούμενων παραμέτρων και συγκεντρώνει όλη την απαραίτητη πληροφορία στον διαχειριστή για να δρομολογήσει τις ενέργειες που θα του εξασφαλίσουν την πώληση.