Τι είναι
Η λειτουργικότητα αφορά στην εκτέλεση Survey Campaigns από διασυνδεδεμένους 3rd party Survey παρόχους. Υποστηρίζεται ως βασικός πάροχος (external provider) ο SurveyMonkey (web πλατφόρμα μαζικής αποστολής ερωτηματολογίων με email για λήψη αποτελεσμάτων αξιολόγησης, έρευνες προϊόντων κ.λπ.).
Τι προσφέρει
- Συγχρονισμό συλλογής επαφών
- Δυναμική σχεδίαση ερωτηματολογίου
- Συγχρονισμό καμπάνιας
- Αποστολή του ερωτηματολογίου μέσω του SurveyMonkey *
- Λήψη αποκρίσεων στο Galaxy CRM *
* ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Παρακαλώ συμβουλευτείτε τη σελίδα https://www.surveymonkey.com/pricing/individual/details/?ut_source=pricing-teams-details για να ελέγξετε τις παροχές του εκάστοτε πλάνου.
Πως λειτουργεί
- Δημιουργία λογαριασμού χρήστη στο SurveyMonkey
- Παραμετροποίηση του Galaxy CRM
Η όλη διαδικασία συνοψίζεται στα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1
Αν πραγματοποιείτε είσοδο στο περιβάλλον του SurveyMonkey, για πρώτη φορά :
- Δημιουργήστε λογαριασμό χρήστη (user account) στον SurveyMonkey
- Επιλέξτε στο https://www.surveymonkey.com/integrations/ την εφαρμογή Galaxy CRM
και
- Πατήστε Install
Με την ενέργεια αυτή, το site θα κάνει redirect σε ένα συγκεκριμένο URL
Στο URL περιλαμβάνεται ο προσωρινός κωδικός ενεργοποίησης, τον οποίο θα συμπληρώσετε στην παραμετροποίηση του Galaxy CRM .
Για παράδειγμα code = zOGlTnV0Wsmz.m.87LE2B6bu8RRclWn5cJvuSK6P8ZcdOEWYjjRu1yKiD2Q-AlAZRoMh2HzuQrUTYqN0knZ4apB5SbO8JBxZhh8ioN4jPv47EQG3hkUAsX8fbVYp1W1uX6wxESTh70hP96o2472Ddlk2UZLKF.OGgm.RyIVVFCLSeHnnne2rYrY3Tid3z2UA5z.oLL.hyLAw6GQPfmOLQPDZ4DniXkTcDkHjgdWYFCka9lnMZL4XYrAT3.cZbbg
Σημείωση :O κωδικός αυτός έχει ισχύ για 5 λεπτά, επομένως η διαδικασία θα πρέπει να γίνει αμέσως μετά την παραγωγή του κωδικού.
Βήμα 2 Παραμετροποίηση στις Γενικές ρυθμίσεις CRM
Στη σελίδα “Εξωτερικοί πάροχοι” (External providers), των Γενικών Ρυθμίσεων “CRM” στην υποσελίδα : SurveyMonkey συμπληρώστε:
- στο πεδίο “Short-lived code”, τον κωδικό ενεργοποίησης
Για παράδειγμα code = zOGlTnV0Wsmz.m.87LE2B6bu8RRclWn5cJvuSK6P8ZcdOEWYjjRu1yKiD2Q-AlAZRoMh2HzuQrUTYqN0knZ4apB5SbO8JBxZhh8ioN4jPv47EQG3hkUAsX8fbVYp1W1uX6wxESTh70hP96o2472Ddlk2UZLKF.OGgm.RyIVVFCLSeHnnne2rYrY3Tid3z2UA5z.oLL.hyLAw6GQPfmOLQPDZ4DniXkTcDkHjgdWYFCka9lnMZL4XYrAT3.cZbbg
- στο πεδίο “Email αποστολέα”, το Email του αποστολέα των email Surveys.
Σημείωση : Αν δεν συμπληρωθεί, αντλείται από το σχετικό πεδίο της Παραμετροποίησης εξωτερικών παρόχων (External provider settings) της καμπάνιας
- στο πεδίο “Τύπος δραστηριότητας” τον τύπο δραστηριότητας που θα δημιουργηθεί με τη λήψη απαντήσεων
- στο πεδίο “Πρότυπος πόρος”, τον πρότυπο πόρο που θα δηλωθεί στις παραπάνω δραστηριότητες
Αποθηκεύστε τις επιλογές σας
Βήμα 3 Ορισμός λίστας συλλογών επαφών στις οποίες θα αποσταλεί το email με το ερωτηματολόγιο
- Καλέστε από το μενού “Διαχείριση καμπάνιας” της οντότητας “Δραστηριότητες” τις “Συλλογές επαφών”
- Ενεργοποιήστε “Νέο” για να δημιουργήσετε νέα λίστα επαφών έστω με τις επαφές στις οποίες θα αποσταλεί το email με το ερωτηματολόγιο
Βήμα 4 Συγχρονισμός ερωτηματολογίων
- Καλέστε “Ερωτηματολόγια” από την “Οργάνωση δραστηριοτήτων”
- Συμπληρώστε στο πεδίο “Εξωτερικός πάροχος” Survey Monkey
- Από τις “Ενέργειες” των Ερωτηματολογίων ενεργοποιήστε “Συγχρονισμός ερωτηματολογίων”