Τι είναι
Η λειτουργικότητα αφορά στην εκτέλεση Survey Campaigns από διασυνδεδεμένους 3rd party Survey παρόχους. Υποστηρίζεται ως βασικός πάροχος (external provider) ο SurveyMonkey (web πλατφόρμα μαζικής αποστολής ερωτηματολογίων με email για λήψη αποτελεσμάτων αξιολόγησης, έρευνες προϊόντων κ.λπ.).
Τι προσφέρει
- Συγχρονισμό συλλογής επαφών
- Δυναμική σχεδίαση ερωτηματολογίου
- Συγχρονισμό καμπάνιας
- Αποστολή του ερωτηματολογίου μέσω του SurveyMonkey *
- Λήψη αποκρίσεων στο Galaxy CRM *
* ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Παρακαλώ συμβουλευτείτε τη σελίδα https://www.surveymonkey.com/pricing/individual/details/?ut_source=pricing-teams-details για να ελέγξετε τις παροχές του εκάστοτε πλάνου.
Πως λειτουργεί
- Δημιουργία λογαριασμού χρήστη στο SurveyMonkey
- Παραμετροποίηση του Galaxy CRM
Η όλη διαδικασία συνοψίζεται στα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1
Αν πραγματοποιείτε είσοδο στο περιβάλλον του SurveyMonkey, για πρώτη φορά :
- Δημιουργήστε λογαριασμό χρήστη (user account) στον SurveyMonkey
- Επιλέξτε στο https://www.surveymonkey.com/integrations/ την εφαρμογή Galaxy CRM
και
- Πατήστε Install
Με την ενέργεια αυτή, το site θα κάνει redirect σε ένα συγκεκριμένο URL
Στο URL περιλαμβάνεται ο προσωρινός κωδικός ενεργοποίησης, τον οποίο θα συμπληρώσετε στην παραμετροποίηση του Galaxy CRM .
Για παράδειγμα code = zOGlTnV0Wsmz.m.87LE2B6bu8RRclWn5cJvuSK6P8ZcdOEWYjjRu1yKiD2Q-AlAZRoMh2HzuQrUTYqN0knZ4apB5SbO8JBxZhh8ioN4jPv47EQG3hkUAsX8fbVYp1W1uX6wxESTh70hP96o2472Ddlk2UZLKF.OGgm.RyIVVFCLSeHnnne2rYrY3Tid3z2UA5z.oLL.hyLAw6GQPfmOLQPDZ4DniXkTcDkHjgdWYFCka9lnMZL4XYrAT3.cZbbg
Σημείωση :O κωδικός αυτός έχει ισχύ για 5 λεπτά, επομένως η διαδικασία θα πρέπει να γίνει αμέσως μετά την παραγωγή του κωδικού.
Βήμα 2 Παραμετροποίηση στις Γενικές ρυθμίσεις CRM
Στη σελίδα “Εξωτερικοί πάροχοι” (External providers), των Γενικών Ρυθμίσεων “CRM” στην υποσελίδα : SurveyMonkey συμπληρώστε:
- στο πεδίο “Short-lived code”, τον κωδικό ενεργοποίησης
Για παράδειγμα code = zOGlTnV0Wsmz.m.87LE2B6bu8RRclWn5cJvuSK6P8ZcdOEWYjjRu1yKiD2Q-AlAZRoMh2HzuQrUTYqN0knZ4apB5SbO8JBxZhh8ioN4jPv47EQG3hkUAsX8fbVYp1W1uX6wxESTh70hP96o2472Ddlk2UZLKF.OGgm.RyIVVFCLSeHnnne2rYrY3Tid3z2UA5z.oLL.hyLAw6GQPfmOLQPDZ4DniXkTcDkHjgdWYFCka9lnMZL4XYrAT3.cZbbg
- στο πεδίο “Email αποστολέα”, το Email του αποστολέα των email Surveys.
Σημείωση : Αν δεν συμπληρωθεί, αντλείται από το σχετικό πεδίο της Παραμετροποίησης εξωτερικών παρόχων (External provider settings) της καμπάνιας
- στο πεδίο “Τύπος δραστηριότητας” τον τύπο δραστηριότητας που θα δημιουργηθεί με τη λήψη απαντήσεων
- στο πεδίο “Πρότυπος πόρος”, τον πρότυπο πόρο που θα δηλωθεί στις παραπάνω δραστηριότητες
Αποθηκεύστε τις επιλογές σας
Βήμα 3 Ορισμός λίστας συλλογών επαφών στις οποίες θα αποσταλεί το email με το ερωτηματολόγιο
- Καλέστε από το μενού “Διαχείριση καμπάνιας” της οντότητας “Δραστηριότητες” τις “Συλλογές επαφών”
- Ενεργοποιήστε “Νέο” για να δημιουργήσετε νέα λίστα επαφών έστω με τις επαφές στις οποίες θα αποσταλεί το email με το ερωτηματολόγιο
Βήμα 4 Συγχρονισμός ερωτηματολογίων
- Καλέστε “Ερωτηματολόγια” από την “Οργάνωση δραστηριοτήτων”
- Συμπληρώστε στο πεδίο “Εξωτερικός πάροχος” Survey Monkey
- Από τις “Ενέργειες” των Ερωτηματολογίων ενεργοποιήστε “Συγχρονισμός ερωτηματολογίων”
Όπως θα παρατηρήσετε, με την ολοκλήρωση του συγχρονισμού και ενεργοποιώντας “Ανανέωση”, το πεδίο External questionnaire ID συμπληρώνεται με το Survey ID που δημιουργήθηκε/συγχρονίστηκε στο SurveyMonkey.
Βήμα 5 Δηλώστε ότι η καμπάνια αφορά σε Ερωτηματολόγιο
Σελίδα “Κύριες πληροφορίες”
Στη σελίδα αυτή επιλέξτε στο νέο πεδίο “Εξωτερικός πάροχος”, SurveyMonkey .
Αμέσως μετά την επιλογή του το Σύστημα εμφανίζει στο εσωτερικό των Καμπανιών τη σελίδα “Παράμετροι εξωτερικού παρόχου” με τις παραμέτρους SurveyMonkey .
- Συμπληρώστε το πεδίο Email αποστολέα
Σελίδα “Ερωτηματολόγιο”
Επιλέξτε το ερωτηματολόγιο που αφορά στη συγκεκριμένη καμπάνια (από αυτά που έχετε συγχρονίσει στο προηγούμενο βήμα)
Σελίδα “Κείμενο καμπάνιας”
Εισάγετε, κατά τα συνήθη, το κείμενο του email όπως και στις λοιπές καμπάνιες .
Συγκεκριμένα :
- το θέμα του email, το οποίο θα αποτελέσει και το θέμα των δραστηριοτήτων που θα δημιουργηθούν με τη λήψη των αποκρίσεων
- το εισαγωγικό κείμενο του email που θα αποσταλεί στην καμπάνια ερωτηματολογίου
Πατήστε αποθήκευση και προχωρήστε στις διαδικασίες συγχρονισμού της καμπάνιας του Galaxy με το SurveyMonkey.
Σημείωση: Κάθε Galaxy καμπάνια αντιστοιχεί σε ένα SurveyMonkey collector.
Βήμα 6 Συγχρονίστε την καμπάνια Galaxy με το SurveyMonkey από τις “Ενέργειες” καμπάνιας
Οι διαθέσιμες ενέργειες συνοψίζονται ως εξής :
- Συγχρονισμός με εξωτερικό πάροχο ερωτηματολογίου : Συγχρονίζεται η καμπάνια με το SurveyMonkey
- Λήψη αποτελεσμάτων καμπάνιας : Γίνεται λήψη των αποκρίσεων συγκεντρωτικά, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείται μία δραστηριότητα για κάθε επαφή απόκρισης .
H Λήψη αποκρίσεων στο Galaxy CRM δεν υποστηρίζεται στο πλάνο basic
- Εκτέλεση καμπάνιας : Γίνεται η εκτέλεση του μαζικού email ερωτηματολογίου από το SurveyMonkey
Σημείωση :
Παρακαλώ όπως συμβουλευτείτε τη σελίδα του SurveyMonkey https://www.surveymonkey.com/pricing/individual/details/?ut_source=pricing-teams-details και ελέγξετε τις παρεχόμενες υπηρεσίες του εκάστοτε πακέτου.
Για παράδειγμα σε κάποια πακέτα συνδρομής υπάρχουν περιορισμοί που αφορούν στο πλήθος των ερωτήσεων, στο πλήθος των συλλογών επαφών που μπορούν να συνδεθούν με το Survey (collectors) και στη λήψη των απαντήσεων.