Galaxy Commercial - Έκδοση 21.31 - Νέα Λειτουργικότητα

Γενικά

Η Πλατφόρμα εμπλουτίσθηκε με πολλές νέες λειτουργίες, προς διευκόλυνση του χρήστη, οι οποίες συνοψίζονται ως εξής :

Διαχείριση Χρονοπρογραμματιστή

Μέσω της νέας λειτουργικότητας “Διαχείριση χρονοπρογραμματιστή” μπορείτε να αποφασίσετε ποιες από τις προγραμματισμένες με scheduler εργασίες, ανατεθειμένες σε συγκεκριμένο application server, θα εκτελεστούν. Μπορείτε να προχωρήσετε σε επαναπρογραμματισμό των εργασιών, μεταβάλλοντας τις χρονικές παραμέτρους μιας έτοιμης προς εκτέλεση εργασίας ή συμπεριλαμβάνοντας και άλλες εντολές σε μια προγραμματισμένη εργασία.

Δείτε ανάλυση της “Διαχείρισης Χρονοπρογραμματιστή” στο εγχειρίδιο χρήσης “Χρήση Χρονοπρογραμματιστή”

Εναλλακτικός τρόπος εμφάνισης των “Ενεργειών” στις λίστες και στα grids της εφαρμογής

Σε όλες τις λίστες (ειδών, συναλλασσομένων, οικονομικών εγγραφών, λογιστικών άρθρων, παραστατικών ειδών, πωλήσεων, αγορών κ.λπ.), στις οποίες παρατίθενται οι εγγραφές της οντότητας, παρέχεται η δυνατότητα εμφάνισης, με δεξί κλικ, των ενεργειών των εγγραφών της λίστας . Αυτός είναι ένας εναλλακτικός τρόπος για να δείτε τις “Ενέργειες” επί των εγγραφών της λίστας, εκτός του πλήκτρου “Ενέργειες” (που ενσωματώνονται μέχρι στιγμής). Η δυνατότητα αυτή ισχύει και στο πλέγμα παράθεσης εγγραφών (π.χ. παραστατικά πώλησης).

Πλήκτρα ενεργειών (action buttons) σε όλες τις οθόνες καταχώρισης

Ενσωμάτωση κάποιου πλήκτρου ενεργειών σε μια οποιαδήποτε οθόνης της εφαρμογής, συνδεδεμένο με κάποια ενέργεια, από τις διαθέσιμες στη κάθε φόρμα.

Δείτε εδώ πως

Ορισμός ειδικών κανόνων (Custom κανόνες) σε φόρμες καταχώρισης

Είναι εφικτός η δημιουργία custom κανόνα για τον καθορισμό υποχρεωτικών πεδίων σε εγγραφές της εφαρμογής .

Δείτε εδώ πως

Επισύναψη εκτύπωσης (smart tags) της εφαρμογής σε εγγραφή οντότητας

Η σύνδεση π.χ. μιας λίστας με άλλες οντότητες της εφαρμογής όπως εκτυπώσεις (Smart Tag), είναι πλέον πιο εύκολη, χωρίς να απαιτείται η χρήση script.

Δείτε εδώ πως

Εισαγωγή σε πίνακες (array forms) και σε grids εγγραφών των στηλών από ένα delimited αρχείο / αρχείο Excel

Αυτό επιτυγχάνεται είτε με drag n drop ενός αρχείου delimited μορφής / excel στο πίνακα της εφαρμογής. Επιπλέον μπορεί να γίνουν εισαγωγή οι τιμές μιας μόνο στήλης μέσω αντιγραφής και “Εισαγωγής τιμών στήλης από πρόχειρο”.

Δείτε εδώ πως

Mαζική διαχείριση προφίλ χρηστών

Μέσω αυτής της οθόνης μπορεί ο διαχειριστής της εφαρμογής να διαχειριστεί κεντρικά τις παραμέτρους που έχουν οριστεί στα προφίλ του κάθε χρήστη.

Λογιστική

Αντιγραφή συνθετικών λογιστικής σε λογιστικό σχέδιο και χρήση μαζικά

Επεκτάθηκε η διαδικασία Αντιγραφής συνθετικών ώστε:

α) Ο χρήστης μπορεί να αντιγράψει τα συνθετικά ενός λογιστικού σχεδίου όπως αυτά ισχύουν σε μία χρήση, σε ένα άλλο λογιστικό σχέδιο και χρήση. Για παράδειγμα εάν υπάρχουν συνθετικά σε ένα λογαριασμό στην οικονομική χρήση 2012 και σε έναν άλλο λογαριασμό στη χρήση 2014, ο χρήστης έχει πλέον τη δυνατότητα να μεταφέρει τα συνθετικά και των δύο λογαριασμών σε επόμενη χρήση.

β) Αν υπάρχουν συνθετικά 2ου επιπέδου αντιγράφονται επιλέγοντας την οντότητα του 1ου επιπέδου χωρίς να χρειάζεται να επιλέγουν μία προς μία οι οντότητες 2ου επιπέδου.

Εμπορική Διαχείριση

Εναρμόνιση με τις επιταγές του ν.4484/2017 - ΠΟΛ.1134/2017 - θέματα ΦΠΑ

Έγινε πλήρης εναρμόνιση με τις επιταγές του Άρθρου 39α σχετικά με τον μη υπολογισμό αξίας ΦΠΑ σε ορισμένες κατηγορίες ειδών. Έτσι το σύστημα αυτόματα προτείνει ποσοστό ΦΠΑ 0% στις γραμμές των ειδών ενός εμπορικού παραστατικού, όταν αυτό υπόκειται στο άρθρο 39α.

Είδη

Συλλογή ειδών

Υλοποιήθηκε η ομαδοποιητική οντότητα “Συλλογή ειδών” (Είδη – Εφαρμογές τρίτρων) με σκοπό την αξιοποίησή της κατά την επικοινωνία με τρίτες εφαρμογές (π.χ. το OTR). Σε μία γκάμα ειδών, ομαδοποιείτε μια λίστα από είδη ή\και κατηγορίες ειδών και την αναθέτετε σε μία (ή περισσότερες) ομάδα(-ες) POS του OTR. Η ανάθεση αυτή (σε συνδυασμό με την κατηγορία είδους που ορίζετε στις ρυθμίσεις του OTR) δίνει τη δυνατότητα ιδιαίτερα αναλυτικού προσδιορισμού των ειδών που θα αποστέλλονται σε κάθε ομάδα POS του OTR.

Είδη καταλόγου

Υλοποιήθηκε η έννοια των “Ειδών καταλόγου” με σκοπό την απλοποίηση της διαχείρισης και εμπορικής παρακολούθησης ειδών που δεν θέλετε να συμμετέχουν ως κανονικά είδη στην αποθήκη αλλά να αποτυπώνονται στο σύστημα και να είναι διαθέσιμα σε συγκεκριμένες διαδικασίες (όπως ευκαιρίες πώλησης, προσφορές κ.λπ.). Τα είδη καταλόγου, λοιπόν, είναι μια απλοποιημένη εκδοχή των ειδών αποθήκης και σ’ αυτά μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένες μόνο πληροφορίες, μεταξύ των οποίων είναι μονάδες μέτρησης, χαρακτηριστικά, σχετικά είδη κ.λπ. Επιτρέπεται δε να συμμετέχουν μόνο σε εμπορικές συναλλαγές τύπου προσφοράς. Κατά το μετασχηματισμό παραστατικών προσφοράς σε επόμενα στάδια της εμπορικής αλυσίδας (π.χ. παραγγελίες) τα είδη καταλόγου εξαιρούνται της διαδικασίας. Για την περίπτωση, ωστόσο, που απαιτηθεί και αποφασιστεί εμπορικά η περαιτέρω χρήση τέτοιων ειδών στην εμπορική αλυσίδα, μέσω σχετικής ενέργειας, τα (επιλεγόμενα) είδη καταλόγου μετατρέπονται αυτόματα σε κανονικά είδη αποθήκης (διατηρώντας και μεταφέροντας αυτόματα πληροφορίες όπως προμηθευτές κ.λπ.) και μπορούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία των μετασχηματισμών. 

Οικονομική Διαχείριση

Αναστολή Εισπράξεων

Ενεργοποιήθηκε στα παραστατικά πωλήσεων η δυνατότητα αναστολής της είσπραξής τους. Η ενέργεια είναι αντίστοιχη με τη δυνατότητα Αναστολής πληρωμής που παρέχεται για τα παραστατικά αγορών. Έτσι ο χρήστης μπορεί, αφού του έχουν ανατεθεί ειδικά δικαιώματα, να θέσει ένα τιμολόγιο πώλησης σε αναστολή. Στην περίπτωση αναστολής οι ανοιχτές κινήσεις αντιστοίχισης (open items) που δημιουργεί το παραστατικό πώλησης δεν προτείνονται στις αυτόματες αντιστοιχίσεις της εφαρμογής. Η ενέργεια είναι ενεργή όταν η κίνηση της οντότητας επικεφαλίδας του παραστατικού δεν δημιουργεί εγγραφές αντιστοίχισης.

Νέος τρόπος καταχώρισης Οικονομικών Εγγραφών

Τροποποιήθηκαν οι φόρμες εμφάνισης των Οικονομικών εγγραφών που κινούν στην επικεφαλίδα Συναλλασσόμενους και Χρηματικούς λογαριασμούς, έτσι ώστε να γίνεται επιλογή Τύπου συναλλασσόμενου (Πελάτης / Χρεώστης ή Προμηθευτής / Πιστωτής) και Κατηγορία Χρηματικού λογαριασμού (Μετρητά ή Τραπεζικός λογαριασμός, Κάρτα πληρωμής πελάτη και Κάρτα πληρωμής) από τον χρήστη. Αυτή η λειτουργικότητα ισχύει για Οικονομικές εγγραφές είδους Έσοδα, Αναλυτικά Έσοδα, Έξοδα, Αναλυτικά Έξοδα, Εισπράξεις και Πληρωμές.

Δείτε εδώ πως