Αυτοματοποιημένη δημιουργία campaigns που σχετίζονται με την κράτηση - Galaxy CRM

Σε περίπτωση που είστε κάτοχοι του “Hospitality” σας παρέχεται δωρεάν το “CRM Flavor” με σκοπό να δημιουργήσετε μέχρι και τρεις διαφορετικές καμπάνιας επικοινωνίας που αφορούν στα εξής :

  • Email καλωσορίσματος (confirmation email)
  • Επιβεβαίωση κράτησης (pre arrival info)
  • Ευχαριστήριο αποχώρησης (thank you letter)

Βήματα

Από τις παραμέτρους Ξενοδοχείου (Οργάνωση Hospitality -> Περιβάλλον εφαρμογής) καλέστε “Ενέργειες” και από εκεί την επιλογή “Αυτόματη Δημιουργία πρότυπης καμπάνιας CRM” (Create default CRM Campaigns) για την αυτόματη δημιουργία καμπάνιας επικοινωνίας που αφορά σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο .

Εμφανίζεται σχετικό μήνυμα για την επιτυχή έκβαση της διαδικασίας δημιουργίας καμπάνιας.

Στη λίστα καμπανιών βλέπετε τη νέα καμπάνια με περιεχόμενο π.χ. επιβεβαίωση κράτησης (pre-arrival info)

  • Πατήστε πάνω στην καμπάνια που δημιουργήσατε για να πραγματοποιήσετε είσοδο σε αυτήν
  • Δείτε μέσα από την καμπάνια τη δυναμική συλλογή επαφών, που αυτόματα δημιουργήθηκε, με τις επαφές από τις κρατήσεις που πρόκειται να αφιχθούν

  • Εισάγετε το κείμενο της καμπάνιας που θα χρησιμοποιηθεί για τη μαζική αποστολή των emails (σελίδα Κείμενο καμπάνιας)
  • Από τις “Ενέργειες” της Καμπάνιας επιλέξτε “Νέα δραστηριότητα”
  • Πατήστε “Ναι” στο μήνυμα περί GDPR

  • Επιλέξτε μια νέα δραστηριότητα τύπου Email (ή SMS)

  • Με την επιλογή τύπου δραστηριότητας εκκινείται ο οδηγός της δημιουργίας της δραστηριότητας της καμπάνιας
    • Στην 1η οθόνη του οδηγού “Δημιουργία νέας καμπάνιας Email” επιλέξτε την επιθυμητή καμπάνια (που είναι ενεργή)
    • Στη 2η οθόνη επιλέξτε τη συγκεκριμένη Συλλογή επαφών (άντληση των επαφών της καμπάνιας)

    • Περάστε διαδοχικά από τη μια οθόνη στην άλλη, μέχρι να εμφανιστεί η οθόνη Κριτήρια Email για να υποδείξετε τον τρόπο με τον οποίο θα αποσταλεί το email στους παραλήπτες.

Δηλώστε :

    • Αποστολή ξεχωριστού email για κάθε επαφή για να αποσταλεί κάθε email σε κάθε παραλήπτη ξεχωριστά

  • Στη οθόνη “Κείμενο καμπάνιας” εμφανίζεται το κείμενο της επιλεγμένης καμπάνιας . Επιπροσθέτως αποτυπώνονται και τα στοιχεία που έχουν χρησιμοποιηθεί από τη Βοηθητική Λίστα (π.χ. στοιχεία χαιρετισμού).

pediaEpafis.JPG

  • Στην τελευταία οθόνη τσεκάρετε την παράμετρο Εκτέλεση με χρονοπρογραμματισμό για την εκτέλεση με χρήση scheduler και δημιουργία schedule task
  • Πατήστε “Finish” την εκτέλεση νέας καμπάνιας μαζικής αποστολής Email

cid:image002.png@01D49304.2DA07630

Χρονοπρογραμματίστε την εκτέλεση της καμπάνιας

Μπορείτε να δηλώσετε την εκτέλεση της καμπάνιας “Hotel” με χρονοπρογραμματισμό, μέσω της σχετικής επιλογής (δηλώντας όπως πάντα τις σχετικές χρονικές παραμέτρους).