Σε περίπτωση που είστε κάτοχοι του “Hospitality” σας παρέχεται δωρεάν το “CRM Flavor” με σκοπό να δημιουργήσετε μέχρι και τρεις διαφορετικές καμπάνιας επικοινωνίας που αφορούν στα εξής :
- Email καλωσορίσματος (confirmation email)
- Επιβεβαίωση κράτησης (pre arrival info)
- Ευχαριστήριο αποχώρησης (thank you letter)
Βήματα
Από τις παραμέτρους Ξενοδοχείου (Οργάνωση Hospitality -> Περιβάλλον εφαρμογής) καλέστε “Ενέργειες” και από εκεί την επιλογή “Αυτόματη Δημιουργία πρότυπης καμπάνιας CRM” (Create default CRM Campaigns) για την αυτόματη δημιουργία καμπάνιας επικοινωνίας που αφορά σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο .
Εμφανίζεται σχετικό μήνυμα για την επιτυχή έκβαση της διαδικασίας δημιουργίας καμπάνιας.
Στη λίστα καμπανιών βλέπετε τη νέα καμπάνια με περιεχόμενο π.χ. επιβεβαίωση κράτησης (pre-arrival info)
- Πατήστε πάνω στην καμπάνια που δημιουργήσατε για να πραγματοποιήσετε είσοδο σε αυτήν
- Δείτε μέσα από την καμπάνια τη δυναμική συλλογή επαφών, που αυτόματα δημιουργήθηκε, με τις επαφές από τις κρατήσεις που πρόκειται να αφιχθούν
- Εισάγετε το κείμενο της καμπάνιας που θα χρησιμοποιηθεί για τη μαζική αποστολή των emails (σελίδα Κείμενο καμπάνιας)
- Από τις “Ενέργειες” της Καμπάνιας επιλέξτε “Νέα δραστηριότητα”
- Πατήστε “Ναι” στο μήνυμα περί GDPR
- Επιλέξτε μια νέα δραστηριότητα τύπου “Email” (ή SMS)
-
Με την επιλογή τύπου δραστηριότητας εκκινείται ο οδηγός της δημιουργίας της δραστηριότητας της καμπάνιας
- Στην 1η οθόνη του οδηγού “Δημιουργία νέας καμπάνιας Email” επιλέξτε την επιθυμητή καμπάνια (που είναι ενεργή)
- Στη 2η οθόνη επιλέξτε τη συγκεκριμένη Συλλογή επαφών (άντληση των επαφών της καμπάνιας)
-
- Περάστε διαδοχικά από τη μια οθόνη στην άλλη, μέχρι να εμφανιστεί η οθόνη Κριτήρια Email για να υποδείξετε τον τρόπο με τον οποίο θα αποσταλεί το email στους παραλήπτες.
Δηλώστε :
-
- Αποστολή ξεχωριστού email για κάθε επαφή για να αποσταλεί κάθε email σε κάθε παραλήπτη ξεχωριστά
- Στη οθόνη “Κείμενο καμπάνιας” εμφανίζεται το κείμενο της επιλεγμένης καμπάνιας . Επιπροσθέτως αποτυπώνονται και τα στοιχεία που έχουν χρησιμοποιηθεί από τη Βοηθητική Λίστα (π.χ. στοιχεία χαιρετισμού).
- Στην τελευταία οθόνη τσεκάρετε την παράμετρο Εκτέλεση με χρονοπρογραμματισμό για την εκτέλεση με χρήση scheduler και δημιουργία schedule task
- Πατήστε “Finish” την εκτέλεση νέας καμπάνιας μαζικής αποστολής Email
Χρονοπρογραμματίστε την εκτέλεση της καμπάνιας
Μπορείτε να δηλώσετε την εκτέλεση της καμπάνιας “Hotel” με χρονοπρογραμματισμό, μέσω της σχετικής επιλογής (δηλώντας όπως πάντα τις σχετικές χρονικές παραμέτρους).