Σε περίπτωση που είστε κάτοχοι του “Hospitality” σας παρέχεται δωρεάν το “CRM Flavor” με σκοπό να δημιουργήσετε μέχρι και τρεις διαφορετικές καμπάνιας επικοινωνίας που αφορούν στα εξής :
- Email καλωσορίσματος (confirmation email)
- Επιβεβαίωση κράτησης (pre arrival info)
- Ευχαριστήριο αποχώρησης (thank you letter)
Βήματα
Από τις παραμέτρους Ξενοδοχείου (Οργάνωση Hospitality -> Περιβάλλον εφαρμογής) καλέστε “Ενέργειες” και από εκεί την επιλογή “Αυτόματη Δημιουργία πρότυπης καμπάνιας CRM” (Create default CRM Campaigns) για την αυτόματη δημιουργία καμπάνιας επικοινωνίας που αφορά σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο .
Εμφανίζεται σχετικό μήνυμα για την επιτυχή έκβαση της διαδικασίας δημιουργίας καμπάνιας.
Στη λίστα καμπανιών βλέπετε τη νέα καμπάνια με περιεχόμενο π.χ. επιβεβαίωση κράτησης (pre-arrival info)
- Πατήστε πάνω στην καμπάνια που δημιουργήσατε για να πραγματοποιήσετε είσοδο σε αυτήν
- Δείτε μέσα από την καμπάνια τη δυναμική συλλογή επαφών, που αυτόματα δημιουργήθηκε, με τις επαφές από τις κρατήσεις που πρόκειται να αφιχθούν