Galaxy CRM - Έκδοση 27 Βελτιώσεις

Καμπάνιες

Κείμενο Καμπάνιας

  • Στην παρούσα έκδοση ενσωματώθηκαν στη σελίδα Πεδία του “Κειμένου Καμπάνιας” η λειτουργία της αναζήτησης πεδίων για τον εντοπισμό συγκεκριμένων πεδίων της λίστας .

anazitisi.JPG

  • Δίπλα από τη στήλη “Πεδίο” προστέθηκε μια ακόμη στήλη με τίτλο “Ψευδώνυμο” η οποία σας πληροφορεί για τους ελληνικούς τίτλους των πεδίων .
  • Επιπρόσθετα διατίθενται μια σειρά από πεδία, που αφορούν στα παρακάτω :
    • Vouchers
    • Αριθμός \Κάρτα Μέλους
    • Επαφές
    • Κινήσεις πιστότητας
    • Λοιπά
    • Προνόμια
    • Τύποι μελών
  • Στα Πεδία της Επαφής προστέθηκαν νέα πεδία που σχετίζονται με το “Όνομα” και το “Επώνυμο”, ώστε να διευκολυνθεί η προσφώνηση της επαφής. Συνεπώς, με την αποστολή του email, αν έχουν χρησιμοποιηθεί αυτά τα πεδία π.χ. Γενική_Όνομα, θα αποτυπώνονται ακριβώς στην προσφώνηση της επαφής (π.χ. του Κων/νου).

KampaniaPedia.jpg

Αποκλεισμός επαφών στην εκτέλεση καμπάνιας

Ενσωματώθηκε στη δεύτερη σελίδα “Συλλογές επαφών καμπάνιας” των στοιχείων της “Καμπάνιας” η παράμετρος “Ομάδα ελέγχου”. Αν επιλεγεί, σε περίπτωση νέας μαζικής δραστηριότητας, η εφαρμογή διενεργεί έλεγχο στις συλλογές επαφών της καμπάνιας και όσες επαφές βρίσκονται σε συλλογές επαφών και έχουν τσεκ στην εν λόγω παράμετρο τις εξαιρεί από τη συλλογή για τη δραστηριότητα που θα δημιουργηθεί (αποστολή email, επιστολή, sms) .

Επίσης η νέα σελίδα “Εξαίρεση”, στην οθόνη της καμπάνιας, χρησιμοποιείται για την εξαίρεση των επαφών που έχουν λάβει μέρος σε δραστηριότητα ίδιας ή διαφορετικής καμπάνιας π.χ. αποστολή νέου sms αλλά εξαίρεση των επαφών στις οποίες έχει αποσταλεί email (σε προηγούμενο χρόνο).

Στην περίπτωση αυτή συμπληρώνετε :

  • Τη δραστηριότητα της τρέχουσας καμπάνιας για την οποία θα ισχύει η εξαίρεση (μη συμπληρωμένο σημαίνει όλες)
  • Την καμπάνια στην οποία συμμετείχε η επαφή
  • Τη δραστηριότητα στην οποία συμμετείχε (μη συμπληρωμένο σημαίνει όλες)
  • Τη χρονική περίοδο που συμμετείχε

 

Συλλογές

Δημιουργία συλλογής επαφών από άλλη συλλογή

Δυνατότητα ενσωμάτωσης σε υφιστάμενη στατική Συλλογή επαφών, επαφών από άλλη δυναμική ή στατική λίστα (οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν στις καμπάνιες και στις μαζικές δραστηριότητες) .

Η διαδικασία “Εισαγωγή επαφών σε συλλογή” (υφιστάμενη), δύναται να γίνει μέσω σχετικής επιλογής, ενσωματωμένης στις “Ενέργειες” των “Συλλογών επαφών” . Εκτελείται δε μέσω διαδοχικών οθονών (τύπου Wizard) τις οποίες παραθέτουμε στον πίνακα που ακολουθεί .

Οθόνες Εισαγωγής επαφών σε συλλογή

  • Επιλέξτε μια συλλογή επαφών
  • Επιλογή επαφών
  • Σύνοψη

1η Οθόνη “Επιλέξτε μια συλλογή επαφών”

Η διαδικασία εισαγωγής συλλογής επαφών σε μια ήδη υπάρχουσα συλλογή επαφών προϋποθέτει την επιλογή μιας και μόνο συλλογής επαφών από το σύνολο των επαφών της λίστας .

2η Οθόνη “Επιλογή επαφών

Με την επιλογή συλλογής επαφών και την ενεργοποίηση του πλήκτρου “Επόμενη”, το Σύστημα σας μεταφέρει στην αμέσως επόμενη, στην οποία εμφανίζονται οι επαφές της επιλεγμένης συλλογής.

Αν θέλετε να μην περιληφθούν όλες οι επαφές της συλλογής αλλά συγκεκριμένες, θα πρέπει από τη λίστα επαφών της επιλεγμένης συλλογής να επιλέξετε μόνο τις επιθυμητές .

Σε εξαιρετικά μεγάλες λίστες επαφών όπου ανάγκη για εισαγωγή συγκεκριμένων επαφών στη συλλογή δεν υπάρχει, μπορεί να σας φανεί χρήσιμη η επιλογή “Προσθήκη αριθμού επαφών”. Η ενεργοποίηση της παρούσας επιλογής θέτει ανενεργή τη λίστα επαφών προκειμένου να πληκτρολογήσετε τον επιθυμητό αριθμό επαφών. Στην περίπτωση αυτή η επιλογή των επαφών γίνεται τυχαία . Ωστόσο αν θέλετε η επιλογή επαφών να γίνει βάσει ποσοστού δεν έχετε παρά να ενεργοποιήσετε τη σχετική επιλογή “Προσθήκη ποσοστού επαφών” π.χ. 20% επί του συνόλου της λίστας .

Αν τώρα θέλετε να περιλάβετε όλες τις επαφές της επιλεγμένης συλλογής δεν έχετε παρά να ενεργοποιήσετε το πλήκτρο “Επιλογή όλων”, ενσωματωμένο στις “Ενέργειες” της οθόνης .

Σημείωση : Κάθε φορά που επιλέγετε επαφές από τη λίστα των επαφών ενημερώνεται το πεδίο “Επιλεγμένες επαφές”, με το σύνολο των επιλεγμένων επαφών, ενώ το πεδίο “πλήθος επαφών” απεικονίζει πάντα το συνολικό αριθμό επαφών της επιλεγμένης επαφής .

3η οθόνη Σύνοψη

Στην τελευταία οθόνη του οδηγού ενημερώνεστε για το πλήθος των επαφών, το οποίο θα εισαχθεί στην επιλεγμένη συλλογή επαφών. Ενεργοποιώντας το πλήκτρο “Finish” η εφαρμογή εισάγει τις επιλεγμένες επαφές στην επιλεγμένη συλλογή επαφών .

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας μπορείτε να δείτε τις νεοεισαγόμενες επαφές αν ενεργοποιήσετε την επιλογή “Εμφάνιση επαφών” στις Ενέργειες των Συλλογών Επαφών .

Δραστηριότητες

Μαζικές

Σε όλες τις μαζικές δραστηριότητες τύπου π.χ. email (Ενέργειες Καμπάνιας Νέα δραστηριότητα Email) προστέθηκαν στη 2η οθόνη του οδηγού “Δημιουργία νέας καμπάνιας Email” δύο νέες σελίδες :

  • Δραστηριότητες : Στο πεδίο “Καμπάνια” της σελίδας έρχεται προτεινόμενη η καμπάνια την οποία έχετε εκτελέσει . Ενεργοποιώντας “Φόρτωση δραστηριοτήτων” εμφανίζεται λίστα με τις τελευταίες πενήντα (50) δραστηριότητας της καμπάνιας προκειμένου να επιλέξετε την ενδεδειγμένη (δραστηριότητα) από την οποία η εφαρμογή θα αντλήσει τις επαφές. Κατά συνέπεια αντί οι επαφές να προκύπτουν από τις Συλλογές επαφής αντλούνται από την Δραστηριότητα που έχουν αυτή την καμπάνια .
  • Τύπος δραστηριότητας : Τα φίλτρα της σελίδας “καμπάνια”, “τύπος δραστηριότητας” εντοπίζουν την πιο πρόσφατη δραστηριότητα, αντλώντας τις επαφές από αυτή .

Επιπλέον στην τελευταία οθόνη (Σύνοψη) του οδηγού “Δημιουργία νέας καμπάνιας Email” προστέθηκε η επιλογή “Εξαγωγή σε Excel . Μέσω της δυνατότητας αυτής είστε σε θέση να εξάγετε τα αποτελέσματα της δραστηριότητας σε αρχείο τύπου “Excel”. Στην περίπτωση αυτή προσδιορίζεται ο φάκελος αποθήκευσής του .

Αποστολή email εκτύπωσης από μια δραστηριότητα και εμφάνιση στα απεσταλμένα του Outlook

Στην παρούσα έκδοση παρέχεται η δυνατότητα αποστολής email εκτύπωσης από μία δραστηριότητα μέσω “Outlook” και όχι υποχρεωτικά μέσω SMTP. Στην περίπτωση αυτή η παραμετροποίηση “SMTP” στη σελίδα “Παράμετροι Email” της οντότητας “Πόροι” παρακάμπτεται (η παράμετρος “Χρήση SMTP” στον Πόρο που αντιστοιχεί στο συνδεδεμένο χρήστη δεν λαμβάνεται υπόψη) .

SMTP.bmp

Τα emails που έχουν αποσταλεί προβάλλονται στα απεσταλμένα του Outlook. Ειδικότερα στην περίπτωση της ευκαιρίας πώλησης υπάρχει η δυνατότητα επισύναψης άμεσα της εκτύπωσης της προσφοράς .

Μεταφορά οριζόμενων από το χρήστη πεδίων της Ευκαιρίας πώλησης στο Εμπορικό παραστατικό

Με τη δημιουργία του εμπορικού παραστατικού από μια Ευκαιρία πώλησης οι τιμές των οριζόμενων από το χρήστη πεδίων (πεδία κειμένου, αριθμητικά, πεδία ημερομηνιών, πεδία Boolean, πλην του πίνακα τιμών) της Ευκαιρίας Πώλησης μεταφέρονται αυτούσιες στα αντίστοιχα πεδία του Εμπορικού παραστατικού . Προϋπόθεση αποτελεί να έχει λάβει ένδειξη η παράμετρος “Συγχρονισμός πεδίων χρήστη” στις ρυθμίσεις CRM και συγκριμένα στο “Συγχρονισμό CRM” .

Δημιουργία εμπορικού παραστατικού από δραστηριότητα όπου κατά την επιλογή του τύπου παραστατικού γίνονται διαθέσιμοι όλοι οι τύποι

Μέχρι στιγμής όταν δημιουργούνταν εμπορικό παραστατικό από δραστηριότητα τύπου “Ευκαιρία Πώλησης” (από Ενέργειες Επιπλέον Ενέργειες Δημιουργία παραστατικού) ήταν εφικτή η επιλογή μόνο του τύπου παραστατικού που αφορούσε στις παραγγελίες . Στη νέα έκδοση τόσο στην παραμετροποίηση της δραστηριότητας στον “τύπο δραστηριότητας” (ο οποίος θα συνδεθεί με τη δραστηριότητα)

όσο και στη δραστηριότητα, κατά την επιλογή του τύπου παραστατικού, γίνονται πλέον διαθέσιμοι όλοι οι τύποι .

Δυνατότητα Αλλαγής της εξ’ ορισμού ονομασίας Report.pdf του επισυναπτόμενου αρχείου

Κατά την αποστολή email από εκτύπωση designer μιας δραστηριότητας (Ενέργειες δραστηριότητας εκτύπωση εκτύπωση από designer επιλογή μιας εκτύπωσης από τη φόρμα “Εκτέλεση οριζόμενων εκτυπώσεων” αποτελέσματα εκτύπωσης ενέργειες αποστολή email), εμφανίζεται στη σελίδα “Συνημμένα” η επισυναπτόμενη εκτύπωση με τη μορφή pdf, ενώ το όνομα της εκτύπωσης είναι παρμένο από το θέμα της δραστηριότητας .