Galaxy CRM - Έκδοση 27 Βελτιώσεις

Καμπάνιες

Κείμενο Καμπάνιας

  • Στην παρούσα έκδοση ενσωματώθηκαν στη σελίδα Πεδία του “Κειμένου Καμπάνιας” η λειτουργία της αναζήτησης πεδίων για τον εντοπισμό συγκεκριμένων πεδίων της λίστας .

anazitisi.JPG

  • Δίπλα από τη στήλη “Πεδίο” προστέθηκε μια ακόμη στήλη με τίτλο “Ψευδώνυμο” η οποία σας πληροφορεί για τους ελληνικούς τίτλους των πεδίων .
  • Επιπρόσθετα διατίθενται μια σειρά από πεδία, που αφορούν στα παρακάτω :
    • Vouchers
    • Αριθμός \Κάρτα Μέλους
    • Επαφές
    • Κινήσεις πιστότητας
    • Λοιπά
    • Προνόμια
    • Τύποι μελών
  • Στα Πεδία της Επαφής προστέθηκαν νέα πεδία που σχετίζονται με το “Όνομα” και το “Επώνυμο”, ώστε να διευκολυνθεί η προσφώνηση της επαφής. Συνεπώς, με την αποστολή του email, αν έχουν χρησιμοποιηθεί αυτά τα πεδία π.χ. Γενική_Όνομα, θα αποτυπώνονται ακριβώς στην προσφώνηση της επαφής (π.χ. του Κων/νου).

KampaniaPedia.jpg

Αποκλεισμός επαφών στην εκτέλεση καμπάνιας

Ενσωματώθηκε στη δεύτερη σελίδα “Συλλογές επαφών καμπάνιας” των στοιχείων της “Καμπάνιας” η παράμετρος “Ομάδα ελέγχου”. Αν επιλεγεί, σε περίπτωση νέας μαζικής δραστηριότητας, η εφαρμογή διενεργεί έλεγχο στις συλλογές επαφών της καμπάνιας και όσες επαφές βρίσκονται σε συλλογές επαφών και έχουν τσεκ στην εν λόγω παράμετρο τις εξαιρεί από τη συλλογή για τη δραστηριότητα που θα δημιουργηθεί (αποστολή email, επιστολή, sms) .

Επίσης η νέα σελίδα “Εξαίρεση”, στην οθόνη της καμπάνιας, χρησιμοποιείται για την εξαίρεση των επαφών που έχουν λάβει μέρος σε δραστηριότητα ίδιας ή διαφορετικής καμπάνιας π.χ. αποστολή νέου sms αλλά εξαίρεση των επαφών στις οποίες έχει αποσταλεί email (σε προηγούμενο χρόνο).

Στην περίπτωση αυτή συμπληρώνετε :

  • Τη δραστηριότητα της τρέχουσας καμπάνιας για την οποία θα ισχύει η εξαίρεση (μη συμπληρωμένο σημαίνει όλες)
  • Την καμπάνια στην οποία συμμετείχε η επαφή
  • Τη δραστηριότητα στην οποία συμμετείχε (μη συμπληρωμένο σημαίνει όλες)
  • Τη χρονική περίοδο που συμμετείχε

 

Συλλογές

Δημιουργία συλλογής επαφών από άλλη συλλογή

Δυνατότητα ενσωμάτωσης σε υφιστάμενη στατική Συλλογή επαφών, επαφών από άλλη δυναμική ή στατική λίστα (οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν στις καμπάνιες και στις μαζικές δραστηριότητες) .

Η διαδικασία “Εισαγωγή επαφών σε συλλογή” (υφιστάμενη), δύναται να γίνει μέσω σχετικής επιλογής, ενσωματωμένης στις “Ενέργειες” των “Συλλογών επαφών” . Εκτελείται δε μέσω διαδοχικών οθονών (τύπου Wizard) τις οποίες παραθέτουμε στον πίνακα που ακολουθεί .

Οθόνες Εισαγωγής επαφών σε συλλογή

  • Επιλέξτε μια συλλογή επαφών
  • Επιλογή επαφών
  • Σύνοψη

1η Οθόνη “Επιλέξτε μια συλλογή επαφών”

Η διαδικασία εισαγωγής συλλογής επαφών σε μια ήδη υπάρχουσα συλλογή επαφών προϋποθέτει την επιλογή μιας και μόνο συλλογής επαφών από το σύνολο των επαφών της λίστας .

2η Οθόνη “Επιλογή επαφών

Με την επιλογή συλλογής επαφών και την ενεργοποίηση του πλήκτρου “Επόμενη”, το Σύστημα σας μεταφέρει στην αμέσως επόμενη, στην οποία εμφανίζονται οι επαφές της επιλεγμένης συλλογής.

Αν θέλετε να μην περιληφθούν όλες οι επαφές της συλλογής αλλά συγκεκριμένες, θα πρέπει από τη λίστα επαφών της επιλεγμένης συλλογής να επιλέξετε μόνο τις επιθυμητές .

Σε εξαιρετικά μεγάλες λίστες επαφών όπου ανάγκη για εισαγωγή συγκεκριμένων επαφών στη συλλογή δεν υπάρχει, μπορεί να σας φανεί χρήσιμη η επιλογή “Προσθήκη αριθμού επαφών”. Η ενεργοποίηση της παρούσας επιλογής θέτει ανενεργή τη λίστα επαφών προκειμένου να πληκτρολογήσετε τον επιθυμητό αριθμό επαφών. Στην περίπτωση αυτή η επιλογή των επαφών γίνεται τυχαία . Ωστόσο αν θέλετε η επιλογή επαφών να γίνει βάσει ποσοστού δεν έχετε παρά να ενεργοποιήσετε τη σχετική επιλογή “Προσθήκη ποσοστού επαφών” π.χ. 20% επί του συνόλου της λίστας .

Αν τώρα θέλετε να περιλάβετε όλες τις επαφές της επιλεγμένης συλλογής δεν έχετε παρά να ενεργοποιήσετε το πλήκτρο “Επιλογή όλων”, ενσωματωμένο στις “Ενέργειες” της οθόνης .

Σημείωση : Κάθε φορά που επιλέγετε επαφές από τη λίστα των επαφών ενημερώνεται το πεδίο “Επιλεγμένες επαφές”, με το σύνολο των επιλεγμένων επαφών, ενώ το πεδίο “πλήθος επαφών” απεικονίζει πάντα το συνολικό αριθμό επαφών της επιλεγμένης επαφής .

3η οθόνη Σύνοψη

Στην τελευταία οθόνη του οδηγού ενημερώνεστε για το πλήθος των επαφών, το οποίο θα εισαχθεί στην επιλεγμένη συλλογή επαφών. Ενεργοποιώντας το πλήκτρο “Finish” η εφαρμογή εισάγει τις επιλεγμένες επαφές στην επιλεγμένη συλλογή επαφών .

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας μπορείτε να δείτε τις νεοεισαγόμενες επαφές αν ενεργοποιήσετε την επιλογή “Εμφάνιση επαφών” στις Ενέργειες των Συλλογών Επαφών .

Δραστηριότητες

Μαζικές

Σε όλες τις μαζικές δραστηριότητες τύπου π.χ. email (Ενέργειες Καμπάνιας Νέα δραστηριότητα Email) προστέθηκαν στη 2η οθόνη του οδηγού “Δημιουργία νέας καμπάνιας Email” δύο νέες σελίδες :

  • Δραστηριότητες : Στο πεδίο “Καμπάνια” της σελίδας έρχεται προτεινόμενη η καμπάνια την οποία έχετε εκτελέσει . Ενεργοποιώντας “Φόρτωση δραστηριοτήτων” εμφανίζεται λίστα με τις τελευταίες πενήντα (50) δραστηριότητας της καμπάνιας προκειμένου να επιλέξετε την ενδεδειγμένη (δραστηριότητα) από την οποία η εφαρμογή θα αντλήσει τις επαφές. Κατά συνέπεια αντί οι επαφές να προκύπτουν από τις Συλλογές επαφής αντλούνται από την Δραστηριότητα που έχουν αυτή την καμπάνια .
  • Τύπος δραστηριότητας : Τα φίλτρα της σελίδας “καμπάνια”, “τύπος δραστηριότητας” εντοπίζουν την πιο πρόσφατη δραστηριότητα, αντλώντας τις επαφές από αυτή .

Επιπλέον στην τελευταία οθόνη (Σύνοψη) του οδηγού “Δημιουργία νέας καμπάνιας Email” προστέθηκε η επιλογή “Εξαγωγή σε Excel . Μέσω της δυνατότητας αυτής είστε σε θέση να εξάγετε τα αποτελέσματα της δραστηριότητας σε αρχείο τύπου “Excel”. Στην περίπτωση αυτή προσδιορίζεται ο φάκελος αποθήκευσής του .

Αποστολή email εκτύπωσης από μια δραστηριότητα και εμφάνιση στα απεσταλμένα του Outlook

Στην παρούσα έκδοση παρέχεται η δυνατότητα αποστολής email εκτύπωσης από μία δραστηριότητα μέσω “Outlook” και όχι υποχρεωτικά μέσω SMTP. Στην περίπτωση αυτή η παραμετροποίηση “SMTP” στη σελίδα “Παράμετροι Email” της οντότητας “Πόροι” παρακάμπτεται (η παράμετρος “Χρήση SMTP” στον Πόρο που αντιστοιχεί στο συνδεδεμένο χρήστη δεν λαμβάνεται υπόψη) .

SMTP.bmp

Τα emails που έχουν αποσταλεί προβάλλονται στα απεσταλμένα του Outlook. Ειδικότερα στην περίπτωση της ευκαιρίας πώλησης υπάρχει η δυνατότητα επισύναψης άμεσα της εκτύπωσης της προσφοράς .

Μεταφορά οριζόμενων από το χρήστη πεδίων της Ευκαιρίας πώλησης στο Εμπορικό παραστατικό

Με τη δημιουργία του εμπορικού παραστατικού από μια Ευκαιρία πώλησης οι τιμές των οριζόμενων από το χρήστη πεδίων (πεδία κειμένου, αριθμητικά, πεδία ημερομηνιών, πεδία Boolean, πλην του πίνακα τιμών) της Ευκαιρίας Πώλησης μεταφέρονται αυτούσιες στα αντίστοιχα πεδία του Εμπορικού παραστατικού . Προϋπόθεση αποτελεί να έχει λάβει ένδειξη η παράμετρος “Συγχρονισμός πεδίων χρήστη” στις ρυθμίσεις CRM και συγκριμένα στο “Συγχρονισμό CRM” .

Δημιουργία εμπορικού παραστατικού από δραστηριότητα όπου κατά την επιλογή του τύπου παραστατικού γίνονται διαθέσιμοι όλοι οι τύποι

Μέχρι στιγμής όταν δημιουργούνταν εμπορικό παραστατικό από δραστηριότητα τύπου “Ευκαιρία Πώλησης” (από Ενέργειες Επιπλέον Ενέργειες Δημιουργία παραστατικού) ήταν εφικτή η επιλογή μόνο του τύπου παραστατικού που αφορούσε στις παραγγελίες . Στη νέα έκδοση τόσο στην παραμετροποίηση της δραστηριότητας στον “τύπο δραστηριότητας” (ο οποίος θα συνδεθεί με τη δραστηριότητα)

όσο και στη δραστηριότητα, κατά την επιλογή του τύπου παραστατικού, γίνονται πλέον διαθέσιμοι όλοι οι τύποι .

Δυνατότητα Αλλαγής της εξ’ ορισμού ονομασίας Report.pdf του επισυναπτόμενου αρχείου

Κατά την αποστολή email από εκτύπωση designer μιας δραστηριότητας (Ενέργειες δραστηριότητας εκτύπωση εκτύπωση από designer επιλογή μιας εκτύπωσης από τη φόρμα “Εκτέλεση οριζόμενων εκτυπώσεων” αποτελέσματα εκτύπωσης ενέργειες αποστολή email), εμφανίζεται στη σελίδα “Συνημμένα” η επισυναπτόμενη εκτύπωση με τη μορφή pdf, ενώ το όνομα της εκτύπωσης είναι παρμένο από το θέμα της δραστηριότητας .

θέμα της δραστηριότητας.jpg

Επαφή

Ευκαιρία πώλησης και πρόταση τιμών με βάση το νόμισμα της Επαφής

Ενσωματώθηκε στα στοιχεία της “Επαφής” το πεδίο “Νόμισμα”, έτσι ώστε κατά τη καταχώριση τιμών σε μια δραστηριότητα τύπου “Ευκαιρία πώλησης” να προτείνεται το νόμισμα της επαφής .

Σε καταχώριση Ευκαιρίας πώλησης, με τη συμπλήρωση της επαφής στο πεδίο “Λογαριασμός” ενημερώνεται το πεδίο “Νόμισμα” της επαφής με το νόμισμα που έχει δηλωθεί στην επαφή.

Στη συνέχεια κατά την καταχώριση ειδών στην περιοχή των γραμμών της “Ευκαιρίας πώλησης” οι τιμές προτείνονται με βάση τις αναθέσεις τιμοκαταλόγου στο νόμισμα της επαφής.

Σημείωση : Προϋπόθεση για να μεταφερθούν σωστά οι αξίες στο εμπορικό παραστατικό (μεταφορά της τιμής στο ξένο νόμισμα) αποτελεί να έχει ενεργοποιηθεί η παράμετρος “Χρήση νομίσματος πελάτη” στις ρυθμίσεις “Συγχρονισμός CRM” .

Εμφάνιση μηνυμάτων Επαφών

Στις “Πληροφορίες” της Επαφής (ενσωματωμένη στο πλήκτρο “Ενέργειες”) ενσωματώθηκε η επιλογή “Μηνύματα επαφών”, η οποία σας παραπέμπει στη σχετική οθόνη. Η οθόνη των μηνυμάτων ενημερώνεται κάθε φορά που αποστέλλεται από καμπάνια κάποιο email/sms που αφορά στην επαφή .

πληροφορίεςεπαφής.JPG

Επίσης σε περίπτωση δημιουργίας μαζικής δραστηριότητας (έστω για παράδειγμα email) στις πληροφορίες της επαφής που εμφανίζονται αν στο πεδίο “Λογαριασμός” της δραστηριότητας πατήσετε το εικονίδιο επαφής, έχει προστεθεί μια νέα σελίδα με τίτλο “Μηνύματα επαφών” με περιεχόμενα σε αυτή τα μηνύματα που αφορούν στην επαφή, τα οποία έχουν προκύψει από τις δραστηριότητες με τη χρήση καμπάνιας .

Πιστότητα

Χρήση του κειμένου καμπάνιας για αποστολή μηνυμάτων από κανόνα πιστότητας

Ως γνωστό ένας κανόνας πιστότητας μπορεί αντί να υπολογίζει πόντους να αποδίδει προνόμια . Αν ο κανόνας πιστότητας έχει συνδεθεί με συγκεκριμένη “καμπάνια” στο σχετικό πεδίο της σελίδας “Λοιπά” (του κανόνα) και το πεδίο “Ενημέρωση στην επιβράβευση” έχει μια εκ των τιμών : Email, SMS ή και τα δύο,

kanonasPistotitas.JPG

τότε αν ενεργοποιηθεί ο κανόνας σε κάποια συναλλαγή θα αποσταλεί κατά την απονομή προνομίων κάποιο email ή sms ή email & sms (ανάλογα τι έχει δηλωθεί στο αντίστοιχο πεδίο του κανόνα πιστότητας) . Το προς αποστολή κείμενο θα αφορά στο κείμενο της καμπάνιας, το οποίο έχετε καταχωρίσει στο εσωτερικό της σελίδας “Κείμενο Καμπάνιας” της συνδεδεμένης με το συγκεκριμένο κανόνα, καμπάνιας.

Δημιουργία κίνησης προπληρωμένης κάρτας χωρίς φόρτωση ποσού για την κάρτα

Στη νέα έκδοση δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας κινήσεων προπληρωμένων καρτών χωρίς όμως φόρτωση ποσού τη στιγμή της έκδοσής τους . Με τη δυνατότητα αυτή η φόρτωση μιας κάρτας μπορεί να γίνει κάλλιστα τη στιγμή της δημιουργίας της ή να αναβληθεί για κάποια άλλη στιγμή. Σε κάθε περίπτωση ο “τύπος καρτών πιστότητας” θα πρέπει να παραμετροποιηθεί κατάλληλα.

Αν αποφασίσετε τη δημιουργία κινήσεων προπληρωμένων καρτών χωρίς φόρτωση ποσού, τότε τα νέα πεδία “Καθορισμένο ποσό φόρτωσης” και “Φόρτωση προτύπου κίνησης” στον τύπο καρτών πιστότητας θα πρέπει να τα αφήσετε εντελώς ασυμπλήρωτα. Διαφορετικά, απαιτείται να ορίσετε ποσό φόρτωσης καθώς και πρότυπη κίνηση ώστε όταν δημιουργηθεί η κάρτα, συνδεδεμένη με αυτόν τον τύπο καρτών πιστότητας, να δημιουργηθεί και η κίνηση φόρτωσης για την κάρτα.

TyposKartonPistotitas.jpg

Στην πρώτη περίπτωση, φόρτωση καρτών σε μεταγενέστερο χρόνο και με δεδομένο ότι έχουν δημιουργηθεί οι προπληρωμένες κάρτες, για να τις φορτώσετε μαζικά με συγκεκριμένο ποσό θα χρειαστείτε την επιλογή “Φόρτωση ποσού προπληρωμένης κάρτας” από το μενού “Καμπάνιες πιστότητας” της “Πιστότητας” .

Στην πρώτη οθόνη του οδηγού θα πρέπει να συμπληρώσετε τα πεδία του φίλτρου με τις κατάλληλες τιμές . Στον “τύπο καρτών πιστότητας” επιλέξτε τον τύπο της κάρτας, στο φίλτρο του “ποσού” δώστε το ποσό φόρτωσης, στο πεδίο (από –έως κάρτες μέλους) δηλώστε για ποιους αριθμούς καρτών μελών θα φορτώσει η εφαρμογή ποσό .

Αν θέλετε να δημιουργήσετε δραστηριότητα και να συνδεθεί η δραστηριότητα με την κίνηση πιστότητας δεν έχετε παρά να συμπληρώσετε στο σχετικό τμήμα “Δημιουργία δραστηριότητας” τον τύπο της δραστηριότητας, το θέμα, την καμπάνια . Με την ενεργοποίηση του πλήκτρου start εμφανίζονται οι δημιουργημένες κινήσεις τις οποίες μπορείτε να δείτε με τη χρήση του φακού ή τα λάθη που προέκυψαν.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας μπορείτε να δείτε, από το μενού Δραστηριότητας Λίστα δραστηριοτήτων, τη δραστηριότητα που δημιουργήθηκε, ενώ από το μενού “Λίστα κινήσεων προπληρωμένων καρτών” τις κινήσεις φόρτωσης προπληρωμένης κάρτας που δημιουργήθηκαν .

Δημιουργία Vouchers

Vouchers μπορούν να δημιουργηθούν με τη βοήθεια του οδηγού “Δημιουργία Vouchers, ο οποίος καλείται από το μενού “Καμπάνιες πιστότητας” της “Πιστότητας” .

  1. Καλέστε “Καμπάνιες πιστότητας” “Δημιουργία Vouchers”, ενσωματωμένη στην ενότητα της Πιστότητας. Στην 1η οθόνη της διαδικασίας, που θα
    ανοίξει, επιλέξτε την επιθυμητή καμπάνια .
  2. Επιλέξτε στην επόμενη οθόνη του οδηγού μια ή περισσότερες “συλλογές επαφής” με περιεχόμενο σε αυτές τις επαφές για τις οποίες θα δημιουργηθούν vouchers . Στη συνέχεια πατήστε Next.

  1. Συμπληρώστε στην τρίτη οθόνη της διαδικασίας τα παρακάτω :
  • Πρότυπο Voucher : Δηλώστε αν τα vouchers που θα δημιουργηθούν θα αφορούν σε ποσό, θα είναι επαναχρησιμοποιούμενα, την ημερομηνία λήξης αυτών (τα vouchers έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ισχύος, με την πάροδό της δεν μπορούν να εξαργυρωθούν), την ημερομηνία εξαργύρωσής τους, κ.λπ.
  • Από αριθμό voucher : Με την αυτόματη αρίθμηση κάθε νέο voucher που δημιουργείται λαμβάνει τον αμέσως επόμενο διαθέσιμο αύξοντα αριθμό, σύμφωνα με ό,τι έχετε δηλώσει στις “Οντότητες αυτόματης αρίθμησης CRM” . Για παράδειγμα αν στην οθόνη “Αυτόματη κωδικοποίηση CRM” έχει ενεργοποιηθεί για τα “Vouchers” o “Αυτόματος κωδικός” και ως “Μήκος κωδικού” έχει οριστεί ο αριθμός “6” (πράγμα που σημαίνει ότι το μέγιστο επιτρεπτό μήκος δεν θα υπερβαίνει τα 6 ψηφία) τότε στην οθόνη της δημιουργίας vouchers το πεδίο “Από αριθμό Voucher θα διαμορφώνεται ως εξής apo arithmo Voucher.jpg . Στην περίπτωση αυτή, η διαδικασία θα παράγει τα vouchers που έχετε δηλώσει στην οθόνη του οδηγού (voucher προς δημιουργία) π.χ. 20, με συνεχόμενη αρίθμηση, ενώνοντας το κοινό πρόθεμα π.χ. 000 με τους αύξοντες αριθμούς 000138, 000139, 000140, 000141, 000142 κοκ .

  • Μήκος αριθμού Voucher : Ο αριθμός Voucher θα έχει συγκεκριμένο μήκος ψηφίων π.χ. δήλωση 6ψήφιου κωδικού vouchers αυτόματης αρίθμησης στην οθόνη “Αυτόματη κωδικοποίηση CRM” .
  • Τυχαίοι αριθμοί voucher : Τσεκάρετε την παρούσα ρύθμιση αν θέλετε να δημιουργηθούν vouchers με τυχαία αρίθμηση (όχι συνεχόμενη) εντός του δηλωμένου εύρους .
  • Εύρος : Δώστε το εύρος του τυχαίου αριθμού Voucher π.χ. αν δηλώσετε από 000138 - 999999, το Σύστημα θα κινηθεί εντός αυτού του εύρους για να υπολογίσει τους τυχαίους αριθμούς για το δηλωμένο πλήθος Vouchers π.χ. για τους 20 vouchers . Σε περίπτωση προηγούμενων αριθμημένων Vouchers, το Σύστημα θα συνεχίσει την αρίθμηση από τον τελευταίο καταχωρισμένο αύξοντα αριθμό.
  • Τύπος δραστηριότητας : Προσδιορίστε αν τα voucher που θα δημιουργηθούν θα αφορούν σε Επιβράβευση Υπαλλήλων ή σε Δώρα Καταναλωτών/Συνεργατών ή σε Εταιρίες Τρίτων.
  • Θέμα : Ο ρόλος του πεδίου είναι να περιγράψει με περισσότερη λεπτομέρεια σε τι θα αναφέρεται η δημιουργία των vouchers (εκπτωτικό κουπόνι, δωροεπιταγή κ.λπ.) . Το εν λόγω πεδίο θα αποτελέσει και το θέμα της δραστηριότητας που θα δημιουργηθεί .
  • Συγκεκριμένη επαφή : Επιλέξτε από τη λίστα επαφών (ενεργοποιώντας τις τελείες δεξιά του πεδίου) την επαφή για την οποία θέλετε να δημιουργήσετε vouchers (π.χ. για τους εργαζόμενους του ομίλου) .
  • Vouchers προς δημιουργία: Δηλώστε το συνολικό αριθμό, το πλήθος των vouchers που θα δημιουργηθούν για την επαφή, π.χ. vouchers κάτω από μια επαφή.
  • Ημ/νία λήξης : Επιλέξτε, από το ενσωματωμένο ημερολόγιο, την ημερομηνία λήξης (περίοδο ισχύος) των vouchers που θα δημιουργηθούν.
  • Άνοιγμα δραστηριότητας : Ενεργοποιήστε το πεδίο αυτό, ώστε μετά την εκτέλεση της διαδικασίας να ανοίξει η φόρμα της δραστηριότητας με τα δημιουργημένα voucher.