Galaxy CRM - Έκδοση 21.32 - Νέα Λειτουργικότητα

Ανάλυση RFM

Ενσωματώθηκε νέα λειτουργικότητα μοντελοποίησης της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών.

Η ανάλυση RFM αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο εντοπισμού συγκεκριμένων ομάδων με κοινή αγοραστική συμπεριφορά, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί ο σχεδιασμός και κατ’ επέκταση η απόκριση των προωθητικών ενεργειών της επιχείρησης. Κάθε μοντέλο απόκρισης βασίζεται σε παρελθοντικά δεδομένα πωλήσεων ή πιστότητας και υπολογίζει τις τιμές RFMγια κάθε πελάτη σύμφωνα με τις παραμέτρους του κάθε μοντέλου.

Λεπτομερής αναφορά γίνεται στη σχετική ενότητα 

 

Πληροφορίες συγκατάθεσης κατά GDPR

Υλοποιήθηκε λειτουργικότητα διαχείρισης της πληροφορίας συγκατάθεσης (consent) για την επεξεργασία των δεδομένων. Επιπλέον ενσωματώθηκαν έλεγχοι στον προγραμματισμό και στην εκτέλεση των εκστρατειών marketingανά τύπο επικοινωνίας. Η λειτουργικότητα απαιτεί την ενεργοποίηση του υποσυστήματος AdvancedSecurity.

Λεπτομερής ανάλυση θα βρείτε στη σχετική ενότητα