Νέος τύπος δραστηριότητας - Ερωτηματολόγια GalaxyCRM

Τα ερωτηματολόγια είναι και αυτόνομες ενέργειες

Τα ερωτηματολόγια, μέχρι στιγμής, ήταν διαθέσιμα στις δραστηριότητες της επιχείρησης που αφορούσαν ενέργειες μάρκετινγκ (κατηγορίας telemarketing με σκοπό τη συμπλήρωσή τους μέσω τηλεφωνικών κλήσεων), συνδεδεμένα σε μία καμπάνια.

Πλέον τα ερωτηματολόγια είναι και αυτόνομες ενέργειες (π.χ. περίπτωση επίσκεψης στον πελάτη στον οποίο ζητείται να απαντήσει σε ερωτηματολόγιο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της επιχείρησης).

Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα προγραμματισμού πλάνου ενεργειών (merchandising plan) στον πελάτη, όπου εκτός των άλλων (τιμοληψία κλπ.) μπορεί να ζητηθεί και η συμπλήρωση ερωτηματολογίου - είτε απαντώντας ο πελάτης σε ερωτήσεις τύπου ενδιαφέρεστε για το νέο προϊόν/υπηρεσία (που θα βοηθήσει την επιχείρηση να προβεί σε βελτιωτικές κινήσεις ως προς το προϊόν/υπηρεσία) είτε παρατηρώντας ο χρήστης – π.χ. το κατάστημα είναι κεντρικό, το επίπεδο καθαριότητας κλπ.

 

Εφαρμογή της νέας δυνατότητας 

Αφού λοιπόν συμπληρώσετε τα βασικά στοιχεία της δραστηριότητας :

  • τύπο της δραστηριότητας (ερωτηματολόγιο)
  • ανάθεση της δραστηριότητας σε έναν πόρο, τον κάτοχο της δραστηριότητας
  • θέμα
  • ημερομηνία έναρξης /λήξης δραστηριότητας
  • χρονική διάρκεια της τρέχουσας δραστηριότητας (τίθεται αυτόματα μετά τη συμπλήρωση της έναρξης και λήξης)
  • κατάσταση/τύπο κατάστασης
  • συνεργάτη που σχετίζεται με το λογαριασμό για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα
  • λογαριασμό, την κύρια επαφή της δραστηριότητας (“λογαριασμός” ή “φυσικό πρόσωπο” το οποίο είναι “αυτόνομο”)

Επιλέγετε στο νέο πεδίο “Ερωτηματολόγιο” (εμφανίζεται μόνο στις δραστηριότητες τύπου ερωτηματολόγιο),

  • το επιθυμητό “Ερωτηματολόγιο” (στο οποίο έχετε πρωτίστως συνθέσει ερωτήσεις/απαντήσεις)

Στην περίπτωση αυτή ενεργοποιείται :

  • η νέα σελίδα “Ερωτηματολόγιο” με περιεχόμενα σε αυτή όλες τις ερωτήσεις που έχετε διατυπώσει κατά τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου αλλά και τις καταχωρισμένες απαντήσεις (της επαφής).
  • με την ενέργεια “ανάκτηση προηγούμενων ερωτήσεων” μπορείτε να ανακτήσετε όλες τις προηγούμενες ερωτήσεις, εφόσον υφίστανται.

 

Λίστα ερωτηματολογίου

Επιπρόσθετα στη “Λίστα δραστηριοτήτων” της οντότητας των “Δραστηριοτήτων” ενσωματώθηκε η “Λίστα ερωτηματολογίου”, από το εσωτερικό της οποίας μπορείτε να πάρετε μια συγκεντρωτική εικόνα όλων των εγγραφών “ερωτηματολογίων”.

Από τη συγκεκριμένη λίστα γίνονται προσβάσιμες οι ενέργειες:

  • Δημιουργία προτύπου οντότητας : ορισμός πρότυπων οντότητας που θα χρησιμοποιηθούν ως πρότυπα για την καταχώριση σχετικών εγγραφών στις οντότητες του CRM

  • Εκτύπωση εκτυπώσεων από σχεδιασμό