Μήνυμα προειδοποίησης υπέρβασης πληρότητας ανά τύπο δωματίου
Το μήνυμα προειδοποίησης υπέρβασης πληρότητας γίνεται πιο εξειδικευμένο, σε επίπεδο τύπου δωματίου του ξενοδοχείου (π.χ. υπάρχει υπερκάλυψη για τον τύπο δωματίου “δίκλινο”) σε σχέση με το μήνυμα (ανεπαρκούς διαθεσιμότητας) που εμφανίζονταν (μέχρι στιγμής) για όλο το ξενοδοχείο.
Ενεργοποίηση σχολίων στην επιστροφή προκαταβολής
Τα σχόλια που έχουν καταχωριστεί σε μια επιστροφή προκαταβολής μεταφέρονται στο παραστατικό που δημιουργείται (λογαριασμός κράτησης|ενέργειες|διαχείριση παραστατικών)
Καταχωρίστε σε μια κράτηση που είναι definite μια προκαταβολή (Ενέργειες| Ενέργειες λογαριασμού| Προσθήκη προκαταβολής),
Καταχωρίστε τα βασικά στοιχεία της (ημερομηνία προκαταβολής – μέσα στην οικονομική χρήση που ανήκει - αναφορά, επιλογή χρηματικού λογαριασμού με τον οποίο θα πληρωθεί, ποσό κ.λπ.) Στο πεδίο “Σχόλια” πληκτρολογήστε κάποιο σχόλιο. Με την αποθήκευση της προκαταβολής δημιουργείται μια οικονομική εγγραφή .
Από τις ενέργειες του λογαριασμού της κράτησης ενεργοποιήσετε “Διαχείριση παραστατικών”
και από τη λίστα της διαχείρισης παραστατικών με όλα τα παραστατικά της συγκεκριμένης κράτησης επιλέξετε το παραστατικό (που δημιουργήθηκε).
θα διαπιστώσετε ότι το πεδίο των σχολίων (Πληροφορίες επικεφαλίδας) έχει ενημερωθεί με το σχόλιο που είχατε συμπληρώσει στην προκαταβολή.
Αν τώρα από τις “Ενέργειες λογαριασμού” της κράτησης επιλέξετε “Επιστροφή προκαταβολής” και στο πεδίο των σχολίων συμπληρώσετε κάποιο σχόλιο, το σχόλιο αυτό,
εμφανίζεται στο αντίστοιχο πεδίο του παραστατικού που δημιουργήθηκε .
Λίστα αναχωρήσεων - auto filter row στη στήλη του guest
Επεκτείνονται οι δυνατότητες αναζήτησης στο browser των αναχωρήσεων. Με δεξί κλικ στη στήλη “Πελάτης” και επιλέγοντας “Show Auto filter row”, μπορείτε να αναζητήσετε βάσει κειμένου και όχι βάσει selector.
H ίδια ακριβώς δυνατότητα δόθηκε και στο hotel status στις στήλες που αφορούν guest .