Galaxy CRM - Έκδοση 21.31 - Νέα Λειτουργικότητα

Email

Βελτιωμένη λειτουργία μαζικής αποστολής email

To Σύστημα διαθέτει πλέον έναν κεντρικό μηχανισμό αποστολής email CRM, όπου μέσω αυτού παρέχεται η δυνατότητα:

  • του εύκολου προγραμματισμού ημέρας και ώρας αποστολής emails με την εκτέλεση, (χωρίς την παρέμβαση του administrator)
  • του ορισμού ρυθμού αποστολής emails για μια καμπάνια ή για πολλές ταυτόχρονα. Για παράδειγμα το πακέτο εγγραφών που θα αποστέλλεται είναι 500 emails ανά ώρα
  • της εμφάνισης λίστας παραληπτών (πριν την αποστολή). Με την αποστολή σε κάθε παραλήπτη το status της δραστηριότητας μεταβάλλεται σχετικά (σε ολοκληρώθηκε)
  • της ενημέρωσης με την ολοκλήρωση της αποστολής
  • της εμφάνισης μηνυμάτων λαθών σε περίπτωση αποτυχίας αποστολής

Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποστολή emails αποτελεί ο χρονοπρογραμματισμός του νέου schedule action “Διεργασία αποστολής email (το οποίο χρονοπρογραμματίζεται μια φορά στον Server, που θα αποστέλλει τα emails).

Λεπτομερής αναφορά γίνεται στη σχετική ενότητα

 

Καμπάνια

Εκτίμηση Καμπάνιας Πιστότητας

Στην οντότητα των Campaigns υλοποιήθηκε μια νέα λειτουργία μέσω της οποίας αποκτάτε τη δυνατότητα να :

  • Καθορίζετε στόχους στους πελάτες της καμπάνιας (π.χ. για συνολικές αγορές άνω των 500 ευρώ σε ένα χρονικό διάστημα)
  • Αξιολογείτε την εξέλιξη και κατ’ επέκταση το βαθμό επιτυχίας της καμπάνιας πιστότητας (ποιοι πλησιάζουν το στόχο κατά τη διάρκεια του προκαθορισμένου διαστήματος)
  • Επιβραβεύετε τους πελάτες της ομάδας που πέτυχαν τους στόχους
  • Προγραμματίζετε ενέργειες πιστότητας μέσω του Πλάνου καμπάνιας

Λεπτομερής ανάλυση θα βρείτε στη σχετική ενότητα

 

Voucher

Αρίθμηση Voucher

Ενσωμάτωση νέας επιλογής “Αρίθμηση Voucher” στο μενού της “Οργάνωσης Πιστότητας”

Λεπτομερής ανάλυση θα βρείτε στη σχετική ενότητα