Ε4 - Πίνακας Προσωπικού - Βήματα δημιουργίας και υποβολής

 

Βήματα

1. Προετοιμασία

  • Επιλέξτε Εταιρία-> Ενέργειες ->Παράμετροι μισθοδοσίας εταιρείας | Στοιχεία ΣΕΠΕ και ενημερώστε τα απαραίτητα πεδία ΣΕΠΕ
  • Επιλέξτε Εταιρία-> Ενέργειες-> Παράμετροι μισθοδοσίας εταιρίας-> Ενέργειες-> Σύνδεση εκτυπώσεων με πρόσωπα και συνδέστε το αρχείο "Πίνακας προσωπικού(E4) export" με τα πρόσωπα που αντιπροσωπεύουν τον Λογιστή, Νόμιμο Εκπρόσωπο, Τεχνικό Ασφαλείας και Γιατρό Εργασίας σε κάθε υποκατάστημα
  • Επιλέξετε Εταιρία-> Παράμετροι μισθοδοσίας εταιρίας -> Ενέργειες -> Αρχείο προγραμματισμού εργασίας και επισυνάψτε το αρχείο προγραμματισμού εργασίας που θέλετε να υποβληθεί μαζί με το xml αρχείο για κάθε υποκατάστημα, εφόσον υπάρχουν απασχολούμενοι μη σταθερού ωραρίου
  • Δείτε στον πίνακα "Ε4", που σας παραθέτουμε, τα πεδία που πρέπει να συμπληρώσετε υποχρεωτικά για τη σωστή δημιουργία του xml αρχείου

 

2.Έκδοση αρχείου

Επιλέξτε, Μισθοδοσία ->ΣΕΠΕ/ΟΑΕΔ ->Ε4 Πίνακας προσωπικού ->Δημιουργία αρχείου

Συμπληρώστε τα επόμενα :

  • Δημιουργία αρχείου ανά: Εταιρία (βάσει των προδιαγραφών πρέπει να παραχθεί ένα αρχείο ανά εταιρία με το σύνολο του προσωπικού της επιχείρησης για όλα τα παραρτήματα)
  • Εταιρία: Την εταιρία για την οποία θέλετε να εκδώσετε το αρχείο.
  • Ημερομηνία πρόσληψης από - έως: Επιλέξετε ημερομηνιακό διάστημα μόνο αν θέλετε να εκδώσετε αρχείο με τις απασχολήσεις που προσλήφθηκαν σε συγκεκριμένο διάστημα.
  • Σχόλια : Αφορούν στον απασχολούμενο και μπορείτε να επιλέξετε να εξαχθούν είτε από το πεδίο "Σχόλια" της απασχόλησης είτε από το πεδίο "Σχόλια" του μοντέλου απασχόλησης.
  • Παρατηρήσεις: Αφορούν στο σύνολο του αρχείου

Επιλέξτε :

  • Περιοχή αποθήκευσης: Την περιοχή που θέλετε να αποθηκευτεί το αρχείο (Σε αυτό το βήμα παρέχεται η δυνατότητα εξαγωγής αρχείου για συγκεκριμένες απασχολήσεις (για ελεγκτικούς κυρίως λόγους)
  • Κατάσταση απασχόλησης : Ενεργό

Πατώντας “Next” εμφανίζονται στην οθόνη τυχόν παραλείψεις στη συμπλήρωση πεδίων που είναι υποχρεωτικά βάσει των προδιαγραφών του αρχείου

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας τα στοιχεία αυτά, θα συμπεριληφθούν στο τελικό αρχείο το οποίο θα αποθηκευτεί στον επιλεγμένο κατάλογο . Αν εντοπιστούν παραλήψεις σχετικά με τα στοιχεία εταιρίας/εργαζομένων, τα οποία θεωρούνται υποχρεωτικά πεδία του αρχείου, η εφαρμογή θα σας ενημερώσει ανάλογα

 

3. Υποβολή αρχείου

Στο τρίτο βήμα της διαδικασίας

  • Συνδεθείτε στο ΟΠΣ "Εργάνη" και επιλέξτε Βοηθητικά ->Ομαδικές υποβολές-> Εισαγωγή από αρχείο
  • Επιλέξτε στο Είδος κατάστασης μία από τις τιμές που αφορούν το Ε4 ανάλογα με την ενημέρωση που θέλετε να κάνετε
  • Επιλέξτε το αρχείο που θέλετε να μεταφορτώσετε, από την περιοχή που ορίσατε κατά την έκδοση του αρχείου
  • Επιλέξτε ενημέρωση

Με την επιτυχή ολοκλήρωση της αποστολής, το αρχείο Ε4 θα είναι αποθηκευμένο στο σύστημα “Εργάνη” σε προσωρινή κατάσταση, προκειμένου να το υποβάλλετε οριστικά.