Το κύκλωμα των παραλαβών που μέχρι στιγμής κάλυπτε διαδικασίες παραλαβών από πελάτες -προμηθευτές, επεκτείνεται, ενσωματώνοντας λειτουργίες παραλαβών για ενδοδιακινήσεις. Μ’ αυτό τον τρόπο η επιχείρηση μπορεί κατά την παραλαβή ειδών από άλλη αποθήκη να εκτελέσει καταμέτρηση παραλαβής, σύγκριση με το παραστατικό που έχει εκδοθεί για την ενδοδιακίνηση από τον αποθηκευτικό χώρο αποστολής, να υπολογίσει αποκλίσεις - ασυμφωνίες παρεληφθέντων εμπορευμάτων και να εκδώσει τα απαραίτητα στοιχεία τακτοποίησης αποθήκης (διορθωτικά παραστατικά για ελλείματα, πλεονάσματα).
Υποχρεωτική αναγραφή πεδίων στις εκτυπώσεις των λογιστικών στοιχείων που εκδίδονται με τη χρήση υπηρεσιών Παρόχου, σύμφωνα με τη δημοσίευση της υπουργικής απόφασης Α.1035/2020.
Η νέα λειτουργικότητα “Πλάνα δρομολόγησης παραγγελιών” του Galaxy back office, μέσω της οποίας υπάρχει η δυνατότητα ανάθεσης παραγγελιών σε συγκεκριμένα xVan οχήματα και xVan οδηγούς, αξιοποιείται και από το περιβάλλον του SFA με στόχο το στοχευμένο συγχρονισμό των απαραίτητων πληροφοριών (πελάτες, παραγγελίες και είδη προς παράδοση) στην SFA συσκευή, την ταχύτερη εκτέλεση των ενεργειών του πλάνου δρομολόγησης και την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση των αντίστοιχων παραγγελιών.
Το Galaxy ενσωματώνει νέες διαδικασίες προσυμπλήρωσης εντύπων για τη διενέργεια ελέγχου των δεδομένων “Ε3” .
Μέσω ενός ελεγκτικού μηχανισμού, τα δεδομένα των πινάκων Ε3, Δ’ - Οικονομικά δεδομένα επιχειρήσεων και Ζ’ - Γενικές οικονομικές πληροφορίες, όπως έχουν διαμορφωθεί από τις ενημερώσεις προς την ΑΑΔΕ συγκρίνονται με τις αξίες που η επιχείρηση έχει καταχωρισμένες στα βιβλία της. Ανάλογα με τα αποτελέσματα της σύγκρισης, αν προκύψουν αποκλίσεις μεταξύ των λογιστικών αρχείων της επιχείρησης και της ΑΑΔΕ, τα δεδομένα προσαρμόζονται στα πραγματικά και υποβάλλονται (μέσω συνόψεων τακτοποίησης) στην ψηφιακή πλατφόρμα myData .