Ιστορικό επικοινωνιών|Galaxy CRM

Προστέθηκε δυνατότητα καταγραφής ίχνους των εξερχόμενων επικοινωνιών από όλες τις διαδικασίες και τα επιμέρους κυκλώματα του “Galaxy”. Πρωτοβάθμια η λειτουργικότητα καλύπτει τις εξερχόμενες επικοινωνίες μέσω μηνυμάτων των εξής τύπων :

  • Email
  • SMS
  • Viber

Η δυνατότητα αυτή είναι εξ’ ορισμού ανενεργή. Ενεργοποιείται από σχετική επιλογή στις γενικές ρυθμίσεις του CRM.

Από τη στιγμή που θα ενεργοποιηθεί η επιλογή “Activate Communications Log”, όλες οι εξερχόμενες επικοινωνίες των προαναφερθέντων τύπων καταγράφονται σε ξεχωριστό πίνακα καταγραφής.

Ο χρήστης μπορεί να πληροφορηθεί για τις καταγραφές επικοινωνιών καθώς και να αναζητήσει ή να φιλτράρει δεδομένα από τη σχετική λίστα που βρίσκεται στην περιοχή Χρήστης| Διαχειριστής | Λοιπά

Οι διαθέσιμες για καθεμιά καταγραφή πληροφορίες είναι οι ακόλουθες:

  • Ημερομηνία – ώρα αποστολής
  • Σταθμός εργασίας
  • Χρήστης Galaxy
  • Πόρος (αν είναι διαθέσιμος)
  • Τύπος μηνύματος (SMS, Viber, Email)
  • Αποδέκτες μηνύματος (Αριθμοί τηλεφώνου, διευθύνσεις email)
  • Κείμενο αποστολής (σε plain unformatted text)
  • Θέμα μηνύματος (όπου είναι διαθέσιμο)
  • Οντότητα προς την οποία έγινε η αποστολή (Επαφή, Συναλλασσόμενος όπου είναι διαθέσιμο)
  • Στοιχεία αποστολής του provider που έκανε την αποστολή (SMTP, MS Graph, Mailchimp, Sendgrid, M-STAT, Apifon CYTA κ.λπ.)
  • Στοιχεία αποστολέα (χωρίς να περιλαμβάνονται ευαίσθητα στοιχεία όπως κωδικοί πρόσβασης κ.λπ.)
  • Διαδικασία Galaxy μέσω της οποίας έγινε η αποστολή (π.χ. Send Mass Action email, Send SMS from Template κ.λπ.)
  • Πλήρες trace του κώδικα μέσω του οποίου κατέληξε να γίνει η αποστολή

 

Galaxy Help Center Categories: