Προστέθηκε δυνατότητα καταγραφής ίχνους των εξερχόμενων επικοινωνιών από όλες τις διαδικασίες και τα επιμέρους κυκλώματα του “Galaxy”. Πρωτοβάθμια η λειτουργικότητα καλύπτει τις εξερχόμενες επικοινωνίες μέσω μηνυμάτων των εξής τύπων :
- SMS
- Viber
Η δυνατότητα αυτή είναι εξ’ ορισμού ανενεργή. Ενεργοποιείται από σχετική επιλογή στις γενικές ρυθμίσεις του CRM.
Από τη στιγμή που θα ενεργοποιηθεί η επιλογή “Activate Communications Log”, όλες οι εξερχόμενες επικοινωνίες των προαναφερθέντων τύπων καταγράφονται σε ξεχωριστό πίνακα καταγραφής.
Ο χρήστης μπορεί να πληροφορηθεί για τις καταγραφές επικοινωνιών καθώς και να αναζητήσει ή να φιλτράρει δεδομένα από τη σχετική λίστα που βρίσκεται στην περιοχή Χρήστης| Διαχειριστής | Λοιπά
Οι διαθέσιμες για καθεμιά καταγραφή πληροφορίες είναι οι ακόλουθες:
- Ημερομηνία – ώρα αποστολής
- Σταθμός εργασίας
- Χρήστης Galaxy
- Πόρος (αν είναι διαθέσιμος)
- Τύπος μηνύματος (SMS, Viber, Email)
- Αποδέκτες μηνύματος (Αριθμοί τηλεφώνου, διευθύνσεις email)
- Κείμενο αποστολής (σε plain unformatted text)
- Θέμα μηνύματος (όπου είναι διαθέσιμο)
- Οντότητα προς την οποία έγινε η αποστολή (Επαφή, Συναλλασσόμενος όπου είναι διαθέσιμο)
- Στοιχεία αποστολής του provider που έκανε την αποστολή (SMTP, MS Graph, Mailchimp, Sendgrid, M-STAT, Apifon CYTA κ.λπ.)
- Στοιχεία αποστολέα (χωρίς να περιλαμβάνονται ευαίσθητα στοιχεία όπως κωδικοί πρόσβασης κ.λπ.)
- Διαδικασία Galaxy μέσω της οποίας έγινε η αποστολή (π.χ. Send Mass Action email, Send SMS from Template κ.λπ.)
- Πλήρες trace του κώδικα μέσω του οποίου κατέληξε να γίνει η αποστολή