Νέα διαδικασία δημιουργίας xml αρχείου γνωστοποίησης ετήσιων αδειών (E11), ώστε να είναι δυνατή η μαζική υποβολή στο σύστημα “Εργάνη” (https://eservices.yeka.gr/) του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας
Η όλη διαδικασία συνοψίζεται στα παρακάτω βήματα :
Βήματα |
1. ΠροετοιμασίαΣτο πρώτο βήμα της διαδικασίας Εταιρία -> Ενέργειες -> Παράμετροι μισθοδοσίας υποκ/τος -> Ενέργειες -> Σύνδεση εκτυπώσεων με πρόσωπα Ενεργοποιήστε "Νόμιμος Εκπρόσωπος" και συνδέστε το πρόσωπο που επιθυμείτε να εμφανιστεί ως νόμιμος εκπρόσωπος, με το αρχείο "Γνωστοποίηση στοιχείων ετήσιων αδειών (Ε11) xml" Μισθοδοσία-> Διαδικασίες-> Απουσίες-> Επανυπολογισμός υπολοίπου απουσιών Επιλέξτε :
2. Έκδοση αρχείουΣτο δεύτερο βήμα της διαδικασίας Μισθοδοσία -> ΣΕΠΕ/ΟΑΕΔ-> Ε11 Γνωστοποίηση ετήσιων αδειών ->Δημιουργία αρχείου Επιλέξτε :
Πατώντας “Next” εμφανίζονται στην οθόνη τα αποτελέσματα της διαδικασίας για έλεγχο. Στο βήμα αυτό έχετε τη δυνατότητα επεξεργασίας και τροποποίησης των αποτελεσμάτων Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας τα στοιχεία αυτά, θα συμπεριληφθούν στο τελικό αρχείο το οποίο θα αποθηκευτεί στον επιλεγμένο κατάλογο . Αν εντοπιστούν παραλήψεις σχετικά με τα στοιχεία εταιρίας/εργαζομένων, τα οποία θεωρούνται υποχρεωτικά πεδία του αρχείου, η εφαρμογή θα σας ενημερώσει ανάλογα. 3. Υποβολή αρχείουΣτο τρίτο βήμα της διαδικασίας Μισθοδοσία ->ΣΕΠΕ/ΟΑΕΔ-> Ε11 Γνωστοποίηση ετήσιων αδειών-> Υποβολή αρχείου
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της αποστολής, το αρχείο Ε11 θα είναι αποθηκευμένο στο σύστημα “Εργάνη” σε προσωρινή κατάσταση, προκειμένου να το υποβάλλετε οριστικά. |