Galaxy CRM - Οδηγίες παραμετροποίησης του TAPI HOST

 

Ρυθμίσεις Tapi Host / Galaxy 

Εργασία 

Ρυθμίσεις Tapi host στο φάκελο του Galaxy

Εκτελέστε το Image1.png που βρίσκεται στο φάκελο του Galaxy

 

και θέστε στα Settings τις ακόλουθες ρυθμίσεις :

  • Στο πεδίο «Address» συμπληρώστε την IP του client ώστε να ενεργοποιηθούν τα webservices με τα οποία θα επικοινωνεί ο client του Galaxy CRM, για να πραγματοποιηθεί π.χ. μια εξερχόμενη κλήση
  • Στο πεδίο “Call Back Address” πληκτρολογείστε τη διεύθυνση του client που τρέχει το galaxy CRM (συνήθως η ίδια) προκειμένου η εφαρμογή Crm.TapiHost να μπορέσει να επικοινωνήσει με το Galaxy
  • Οι IPs που ορίζονται στα settings του TapiHost και τα ports θα πρέπει να είναι ίδιες με τις IPsκαι τα ports, ορισμένα στον “Πόρο”
  • Ομοίως το "εσωτερικό τηλέφωνο” που ορίζεται στο Tapi θα πρέπει να είναι ίδιο με το εσωτερικό τηλέφωνο στον “Πόρο” και στο “Χρήστη” που έχει κάνει Login στην εφαρμογή από το συγκεκριμένο client
  • H επιλογή του “Extend log” είναι χρήσιμη στην καταγραφή κλήσεων (εσφαλμένων και “μη”) μέσω του Tapi. To αρχείο log με το όνομα “TAPIExtendLog.txt” βρίσκεται στο φάκελο του Galaxy 

Στη συνέχεια κάντε δεξί κλικ στο τηλέφωνο (στην taskbar) και ενεργοποιείστε την επιλογή “action” και κατόπιν “start”

Ρυθμίσεις Tapi host στο φάκελο του Galaxy

Η επικοινωνία έχει επιτευχθεί όταν το εικονίδιο του TAPI στο staus bar γίνει πράσινο  Image3.png 

 

Προαιρετικά, διενεργείστε έλεγχο για το αν τα webservices έχουν ενεργοποιηθεί σωστά, πληκτρολογώντας τις παρακάτω διευθύνσεις στον Internet explorer για να επιβεβαιώσετε ότι απαντούν :

http://[localip]:9022/Tapihost (θα πρέπει να έχετε εκτελέσει το Crm.TapiHost.exe και να έχετε ενεργοποιήσει το web service)

http://[localip]:9023/Tapicallback (θα πρέπει να έχετε εκτελέσει το galaxy CRM, να έχετε ενεργοποιήσει το web service μέσα από τον πόρο, να έχετε σωστές τις γενικές παραμέτρους

Προσοχή! Το web service ενεργοποιείται κατά την εκκίνηση του Galaxy CRM. Αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε αλλαγή στις παραμέτρους απαιτεί επανεκκίνηση του client

Ρυθμίσεις στο φάκελο του “Galaxy”

Εκτελέστε το Glx.config.exe για προχωρημένους (τύπο εγκατάστασης) στην οθόνη Ρυθμίσεις CRM (client) του wizard, ώστε να ενεργοποιηθεί το CRM TAPI ανά σταθμό εργασίας 

Ρυθμίσεις μέσα στο “Galaxy”

Για κάθε πόρο που θέλει να συνδέεται στο Galaxy με το τηλεφωνικό κέντρο συμπληρώστε στη σελίδα “Επιλογές Tapi” του “Πόρου” τα σχετικά πεδία . Πατώντας το σύμβολο “ερωτηματικό” (στα αριστερά κάθε πεδίου) εμφανίζεται η IP του σταθμού εργασίας . Προτεινόμενες θύρες οι “9022”, “9023”

Θέστε απαραίτητα ένδειξη στην παράμετρο “χρήση TAPI”  

Image8.png

Συμπληρώστε στη σελίδα “Γενικά” του Πόρου το εσωτερικό του τηλέφωνο για την καταγραφή των κλήσεων των εσωτερικών τηλεφώνων στο “ιστορικό κλήσεων” 

Ρυθμίσεις μέσα στο “Galaxy”

Συμπληρώστε στη σελίδα TAPIτων ρυθμίσεων CRM τα κάτωθι :

  • τηλεφωνικό κέντρο (π.χ. cisco, avaya)
  • ψηφία για σάρωση : το πλήθος των ψηφίων του αριθμού της εισερχόμενης και εξερχόμενης κλήσης (π.χ. 10)
  • ψηφία εσωτερικών τηλεφώνων : το πλήθος των ψηφίων των εσωτερικών τηλεφώνων (π.χ. 4 ψηφία)
  • κωδικός κλήσης : το πρόθεμα π.χ. “0” που θα χρησιμοποιεί το τηλεφωνικό κέντρο στις εξερχόμενες κλήσεις

Image4.png