Το νέο υποσύστημα διαχείρισης Αιτημάτων εξυπηρέτησης και Εργασιών προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης των δραστηριοτήτων των τεχνικών πεδίου. Παρέχει αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων εξυπηρέτησης καθώς και την εκτέλεση πλάνων συντήρησης, διασφαλίζοντας ότι οι τεχνικές εργασίες πραγματοποιούνται έγκαιρα και σύμφωνα με τα πρότυπα. Το υποσύστημα περιλαμβάνει επίσης ένα εύχρηστο ημερολόγιο τεχνικού για τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση των εργασιών, ενώ προσφέρει διαχείριση ειδών επαφής για καλύτερη οργάνωση και εξυπηρέτηση πελατών.
Αναλυτικά
Στους τύπους Δραστηριοτήτων Εργασία και Αίτημα εξυπηρέτησης υλοποιήθηκαν τα παρακάτω :
1. Στο ημερολόγιο ημέρας και στο ημερολόγιο εβδομάδας, εμφανίζονται πλέον και τα στοιχεία των ειδών επαφής στις σχετικές Δραστηριότητες.
2. Στην οθόνη ενημέρωσης της Δραστηριότητας, ενσωματώθηκαν τα πεδία διαχείρισης :
- Επηρεάζει - επιλογή αιτήματος
- Είδος επαφής - εμφανίζονται τα είδη επαφής του υποκαταστήματος
3. Στη λίστα εργασιών έγινε προσθήκη στοιχείων ειδών επαφής στις πληροφορίες της κάθε εργασίας. Εμφανίζεται ο κωδικός του είδους επαφής, η περιγραφή καθώς και το Serial Number του, εφόσον είναι ενημερωμένο.
4. Μέσα από τις Δραστηριότητες αυτές, δόθηκε η δυνατότητα δημιουργίας Εμπορικού παραστατικού, όπως ορίζεται στον τύπο τους. Επιπροσθέτως, όλα τα παραστατικά που δημιουργούνται μέσα από Δραστηριότητες συνδέονται με χρήση της διασύνδεσης εγγραφών του Galaxy.