Εισαγωγή
Το “Galaxy Retail” υποστηρίζει το “κανάλι υποβολής Galaxy ERP” για να διαβιβάσει τις συνόψεις των παραστατικών (που εκδίδει) στην πλατφόρμα myDATA και να ενημερωθεί με τα στοιχεία σήμανσης (UID, MARK και QR Code).
Δημιουργώντας το κατάλληλο υπόβαθρο (παραμετροποίηση) για τη διαβίβαση, με την ενεργοποιήση της εκτύπωσης του παραστατικού ανοίγει το κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των εφαρμογών για να διοχετευτεί το παραστατικό της εφαρμογής στο “Galaxy”. To “Galaxy” διαβιβάζει το παραστατικό στην πλατφόρμα myData και παίρνει σήμανση για αυτό. Επιστρέφει τα στοιχεία της σήμανσης ( UID & MARK και QR Code) στο “Galaxy Retail” και το παραστατικό εκτυπώνεται. Σε περίπτωση ακυρωτικού σημειώματος, επιστρέφει και το “Mark” της ακύρωσης.
Παραμετροποίηση σε επίπεδο εφαρμογής Galaxy
Στοιχεία εταιρίας
Παραμετροποίηση εταιρίας | Ενέργειες | Φορολογικά στοιχεία Εταιρίας
Η παραμετροποίηση στα Φορο/κά στοιχεία εταιρίας είναι σύμφωνα με την ιδιότητα αυτού που αποστέλλει τα δεδομένα στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA (εταιρία, εκπρόσωπος – λογιστής κ.λπ.):
Σελίδα Μy Data
Κωδικός Πρόσβασης Taxis
Η χρήση των λειτουργιών επικοινωνίας με myData απαιτεί τον καθορισμό μιας σειρά πεδίων :
-
Σύνδεση
- Καμία (είναι ανενεργή η διαδικασία αποστολής εγγραφών στο myData απευθείας από το Galaxy)
- Οριστικό : τα στοιχεία υποβάλλονται στο επίσημο περιβάλλον
- Τεστ : Τα στοιχεία υποβάλλονται σε ένα δοκιμαστικό περιβάλλον της ΑΑΔΕ (με τη χρήση κωδικών για αποστολή).
-
Μέθοδος ενημέρωσης
- Ακολουθεί τις ρυθμίσεις εταιρίας
- Αυτόματο : απευθείας αποστολή των ηλεκτρονικών στοιχείων στην πλατφόρμα myData με την καταχώριση των παραστατικών
- Από χρήστη : αποστολή από το χρήστη σε δεύτερο χρόνο
-
Διαπιστευτήρια: δηλώνονται τα διαπιστευτήρια σύνδεσης
- Όνομα χρήστη και κλειδί εισόδου επικοινωνίας (subscription key) με myData (που έχει αποκτηθεί από την υπηρεσία της ΑΑΔΕ)
- Πακέτο εγγραφών : αφορά στο πακέτο εγγραφών (αριθμός εγγραφών) που θα αποστέλλεται κάθε φορά στην ΑΑΔΕ κατά τη μαζική αποστολή συνόψεων. Εξ’ ορισμού τίθενται 50
- Ημ/νία έναρξης: η ημερομηνία έναρξης του myData για την απευθείας υποβολή των εγγραφών από το Galaxy, ξεκινώντας από την τρέχουσα και προεκτείνοντας προς τα εμπρός
- Τελευταίο MARK : αφορά στον τελευταίο μοναδικό αριθμό καταχώρισης (ΜΑΡΚ), που ενημερώνεται με την τελευταία λήψη συνόψεων από τρίτους
Ρυθμίσεις εφαρμογής - OTR
Σελίδα Αντιστοιχίσεις τύπων
Αντιστοιχίστε τους τύπους παραστατικών πωλήσεων που χρησιμοποιούνται στο “Galaxy Retail” με συγκεκριμένους τύπους παραστατικών πωλήσεων στο “Galaxy” (τύπος παραστατικού πώλησης που θα εισαχθεί).
Τύπος παραστατικών πωλήσεων
Σελίδα myData
Μέθοδος ενημέρωσης : Επιλέξτε ως μέθοδο ενημέρωσης “Από χρήστη” ώστε η υποβολή να γίνεται από το χρήστη .
Ηλεκτρονική διαβίβαση
Τύπος Ηλ. Βιβλίων : Συσχέτιση του τύπου παραστατικού του Galaxy με τον τύπο παραστατικού ΑΑΔΕ (π.χ.1.1).
Παραμετροποίηση σε επίπεδο Galaxy Retail
Δήλωση του παραστατικού στον SFP
Προϋπόθεση επιτυχημένης παραμετροποίησης για την εκτύπωση του παραστατικού (QR Code, απώλεια διασύνδεσης, πληροφορίες σήμανσης UID, MARK, Cancel MARK) αποτελεί να έχει παραμετροποιηθεί κατάλληλα η οθόνη των ρυθμίσεων SFP, το παραστατικό δηλαδή που θα αποσταλεί μέσω του καναλιού διαβίβασης να είναι δηλωμένο στον SFP (SFP | Παράμετροι | Επιλογές SFP) .
Παραμετροποίηση τερματικών
Για την ενεργοποίηση της δυνατότητας προϋπόθεση αποτελεί να υπάρχει σύνδεση των δύο συστημάτων “Galaxy Retail” & “Galaxy”
Για το σκοπό αυτό μεταβείτε στις “Πληροφορίες Τερματικών” και :
- Επιλέξτε το “Galaxy” ως “BackOffice” Κυρίως|Παράμετροι1/2
- Επιλέξτε την παράμετρο “Χρήση on line” στις Ρυθμίσεις Galaxy |Παράμετροι 2/2 . Με τη επιλογή της ρύθμισης ενεργοποιείται η κατηγορία παραμετροποίησης “Κανάλι υποβολής Galaxy ERP myData” για να ενεργοποιήσετε τη λειτουργικότητα στο τερματικό και τους αντίστοιχους χρόνους Time out.
Απώλεια διασύνδεσης
Αν η διαβίβαση της σύνοψης ΔΕΝ είναι εφικτή για οποιαδήποτε αιτία - πρόβλημα επικοινωνίας με myData, απώλεια σύνδεσης με Galaxy, γενικό σφάλμα, λανθασμένη παραμετροποίηση κ.ά. , για να τυπωθεί στο παραστατικό το κείμενο της “Απώλειας διασύνδεσης” (όταν το παραστατικό εκδίδεται βάσει παραμετροποίησης),
προϋπόθεση αποτελεί να έχει πρωτίστως ενημερωθεί το πεδίο “Online Error Message”.
Παραμετροποίηση τύπων παραστατικών
Καλέστε “Πληροφορίες τύπων παραστατικών” και σε κάθε παραστατικό που θέλετε να μεταβιβαστεί μέσω του “Galaxy ERP” ,
Eπιλέξτε στο πεδίο “Κανάλι υποβολής” των “Ρυθμίσεων ηλεκτρονικών βιβλίων” της σελίδας “Λογιστική” “Online διαβίβαση μέσω GLX ERP” και
Δηλώστε στο πεδίο “GLX ERP online ενέργεια στο σφάλμα” (Παράμετροι 1/2)|Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών βιβλίων) ποια ενέργεια θα κάνει το “Galaxy Retail” (πριν την εκτύπωση του παραστατικού) σε περίπτωση που το “Galaxy ERP” αποτύχει να επιστρέψει τα στοιχεία σήμανσης (π.χ. πρόβλημα στην επικοινωνία ΑΑΔΕ, λάθη στην παραμετροποίηση - δεν υπάρχουν χαρακτηρισμοί ειδών):
- Μη έκδοση του παραστατικού
- Έκδοση του παραστατικού (χωρίς σήμανση - με εμφάνιση του μηνύματος σφάλματος που έχει δηλωθεί στα τερματικά)
Αν ο τύπος Παραστατικού προβλέπει:
Μη έκδοση του παραστατικού
- Στο “Galaxy Retail” εμφανίζεται σχετικό μήνυμα αποτυχίας εκτέλεσης διαδικασίας μεταβίβασης των δεδομένων, που προτρέπει το χρήστη να μεταβεί στο αρχείο λαθών για να αντλήσει περαιτέρω λεπτομέρειες
- Το παραστατικό ΔΕΝ εισάγεται στο “Galaxy”
- Το παραστατικό ακυρώνεται από τον χρήστη στο “Galaxy Retail”
Έκδοση παραστατικού
α) Δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ “Galaxy Retail” & “Galaxy”
- Το παραστατικό εκδίδεται με αποτυπωμένο το μήνυμα σφάλματος δηλωμένο στα τερματικά
β) Επικοινωνία “Galaxy Retail” & “Galaxy”
- Το παραστατικό εισάγεται στο “Galaxy” (αφού εκτελεστούν όλοι οι έλεγχοι ορθότητας του παραστατικού)
- Στη σελίδα “Messages” της Διαχείρισης σύνοψης (myData) του “Galaxy” εμφανίζεται σχετική ενημέρωση
- Στο “Galaxy Retail” εμφανίζεται σφάλμα αποτυχίας εκτέλεσης της διαδικασίας μεταβίβασης. Η διαδικασία εισαγωγής παραστατικού στο “Galaxy” είναι επιτυχής αλλά τα στοιχεία σήμανσης (MARK, UID, QR Code) εμφανίζονται ελλιπή .
Το Galaxy Retail εκτελεί έλεγχο ορθής παραμετροποίησης της λειτουργικότητας διαβίβασης παραστατικού στο myData μέσω Galaxy
1ος έλεγχος
Τη στιγμή αποθήκευσης των τερματικών γίνεται έλεγχος αν στα παραστατικά υπάρχει δηλωμένο παραστατικό που χρησιμοποιεί το κανάλι διαβίβασης Glx on line ERP, αν υπάρχει παραστατικό που χρησιμοποιεί αυτό το κανάλι και στο τερματικό δεν είναι ενεργοποιημένες οι ενδεδειγμένες ρυθμίσεις “Xρήση on line”, “Κανάλι υποβολής Galaxy ERP” εμφανίζεται σχετικό μήνυμα λάθους για την ελλιπή παραμετροποιήση (αλλά επιτρέπεται η αποθήκευση των ρυθμίσεων).
2ος έλεγχος
Αν στα παραστατικά έχει επιλεγεί η αποστολή τους με αυτό το κανάλι διαβίβασης, αλλά στο τερματικό δεν έχει γίνει σωστή συμπλήρωση των σχετικών πεδίων, τότε τη στιγμή της αποθήκευσης των ρυθμίσεων παραστατικών, η εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα : Για να χρησιμοποιήσετε την online αποστολή θα πρέπει να επιλεγεί η ρύθμιση στο τερματικό.
Αναφορά σφαλμάτων
Σε κάθε ανεπιτυχή έκβαση διαβίβασης, η εφαρμογή καταγράφει και εμφανίζει τα σφάλματα που προέκυψαν κατά τη διαβίβαση του παραστατικού (ημερομηνία και ώρα εμφάνισης, ενέργεια, συναλλαγή, τύπος σφάλματος) στη σελίδα “Σφάλματα συναλλαγών” της οθόνης “Αναφορά Σφαλμάτων”.
Σε περίπτωση που η επικοινωνία ολοκληρώθηκε με επιτυχία αλλά δεν διαβιβάστηκαν τα δεδομένα σήμανσης, εμφανίζεται μήνυμα ότι η διαδικασία πέτυχε αλλά υπάρχουν ελλιπή δεδομένα .
Πληροφορίες
Αν το παραστατικό δεν εκτυπωθεί τη στιγμή της καταχώρισης μπορεί να εκτυπωθεί και να πάρει σήμανση σε μεταγενέστερο χρόνο, ενεργοποιώντας την επιλογή “Έκδοση ανυπόγραφων παραστατικών”
του (SFP AddIn)
Ενεργοποιώντας το σύμβολο της εκτύπωσης στην οθόνη “Λεπτομέρειες Συναλλαγής”,
μπορεί να ζητηθεί η επανεκτύπωση παραστατικού.
Ενεργοποιώντας την υδρόγειο σφαίρα ανοίγει η σύνδεση με την ΑΑΔΕ και εμφανίζονται τα στοιχεία του παραστατικού.