Galaxy CRM - Έκδοση 21.33 - Βελτιώσεις

Επαυξήσεις στο Visit plan

Στην παραμετροποίηση του πλάνου επισκέψεων ενσωματώθηκε μια νέα παράμετρος ο τύπος πλάνου με δυνατές τιμές : Απλό, Κυκλικό.

Δείτε σχετικά εδώ

 

Επιλογή τιμολογούμενου στην Ευκαιρία Πώλησης

Δυνατότητα ορισμού τιμολογούμενου στην Ευκαιρία Πώλησης. Για το σκοπό αυτό ενσωματώθηκε στη σελίδα “Επαφές” των Ευκαιριών πώλησης το πεδίο “Χρήση σε τιμολόγιο”. Επιλέγοντας στη λίστα “Επαφές” της ομότιτλης σελίδας την επιθυμητή επαφή και θέτοντας ένδειξη στο νέο πεδίο τότε ο πραγματικά τιμολογούμενος θα είναι η επιλεγμένη επαφή και όχι η δηλωμένη στο πεδίο “Λογαριασμός”.

Βήματα :

  • Επιλέξτε από τις δραστηριότητες, Ευκαιρία πώλησης
  • Συμπληρώστε τα βασικά στοιχεία της δραστηριότητας
  • Επιλέξτε την “κύρια επαφή” της δραστηριότητας στο πεδίο “Λογαριασμός”
  • Εισάγετε (κατά τα συνήθη) τα “είδη πώλησης” της Ευκαιρίας πώλησης
  • Μεταβείτε στη σελίδα “Επαφές” της ευκαιρίας πώλησης και πατήστε το πλήκτρο “Προσθήκη”
  • Επιλέξτε στο πεδίο Λογαριασμός των “Επαφών” την επαφή που θα τιμολογηθεί
  • Επιλέξτε το πεδίο “Χρήση σε τιμολόγιο”
  • Αποθηκεύστε την μέχρι στιγμής εργασίας σας

EykairiaPolisis

  • Επιλέξτε “Δημιουργία παραστατικού” από το μενού “Επιπλέον Ενέργειες”, ενσωματωμένο στις Ενέργειες των “Ευκαιριών Πώλησης” για τη δημιουργία παραστατικού στο ERP .
  • Δείτε το παραστατικό που καταχωρίστηκε στο ERP επιλέγοντας “Σχετικά παραστατικά” μέσω της επιλογής “Πληροφορίες”, που βρίσκεται στις “Ενέργειες” των Ευκαιριών Πώλησης . Όπως θα παρατηρήσετε στον “Πελάτη” του παραστατικού θα έρχεται η επιλεγμένη, στις επαφές των ευκαιριών πώλησης, επαφή, η οποία έχει λάβει ένδειξη στο πεδίο “Χρήση σε τιμολόγιο”.
  • Η ίδια επαφή (με τσεκ στο προαναφερόμενο πεδίο) θα προτείνεται προς τιμολόγηση και κατά την εκτέλεση της διαδικασίας “Δημιουργίας προσφοράς στο ERP” (Δραστηριότητες -> Λοιπές δραστηριότητες -> Δημιουργία προσφοράς στο ERP).

 

Εργαλείο τμηματοποίησης (Βελτιώσεις στο UI και στα κριτήρια)

Χρήση συμβόλου %, ερμηνεία "όπως" (like) και χαρακτήρα " * " στα κριτήρια επιλογής επαφών.

  • Στο τμήμα ορισμού κριτηρίων, στον Τελεστή (ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί στην εφαρμογή του κριτηρίου) ενσωματώθηκε το σύμβολο % “όπως”

  • στην Τιμή του πεδίου (π.χ. name) (βάσει της οποίας θα γίνει η επιλογή των επαφών και στην οποία θα εφαρμοστούν οι τελεστές και οι συναρτήσεις) μπορείτε να πληκτρολογήσετε (πλην των αριθμών/γραμμάτων και του χαρακτήρα %) και το χαρακτήρα “*” (αστερίσκο) εξειδικεύοντας αρκετά την αναζήτηση.

  • Βελτιστοποίηση υπολογισμών σε ομαδοποιημένα κριτήρια
  • Νέα σελίδα “Επαφές” που εμφανίζει λίστα με τις διακριτές επαφές των αποτελεσμάτων αναζήτησης
  • Υποστήριξη τύπου μεταβλητής δεντρικής μορφής (πχ. Κατηγορίες πελατών) στην αναζήτηση πωλήσεων ειδών επαφών (outline)
  • Αυτόματη δημιουργία δυναμικής συλλογής

 

Βελτιστοποίηση στον έλεγχο δικαιωμάτων CRM

Έγινε επανασχεδιασμός της διαδικασίας ελέγχου των δικαιωμάτων χρηστών σε εγγραφές CRM και βελτιστοποιήθηκε ο χρόνος απόκρισης της εφαρμογής, ακόμα και σε πολύπλοκα σενάρια εκτέλεσης.

 

Νέα λίστα διευθύνσεων επαφών

Μια συγκεντρωτική εικόνα όλων των εγγραφών των “διευθύνσεων επαφών” μπορείτε να λάβετε από το εσωτερικό της λίστας .

cid:image006.jpg@01D48B48.8DA0D160

 

Νέες παράμετροι BING API key και GOOGLE API key

Στις “Ρυθμίσεις εγκατάστασης” ενσωματώθηκε νέα σελίδα “Map API” με τα κλειδιά των APIs για τη χρήση χαρτών.

Το Google API key, αφορά στη λήψη συντεταγμένων από τη διεύθυνση του πελάτη ή της επαφής.

Η παράμετρος “Συντεταγμένες” στις διευθύνσεις πελατών/επαφών, είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στην άντληση γεωχωρικών πληροφοριών .