Στις κατηγορίες πελάτη ενσωματώθηκε μια ιδιαίτερη στήλη η “Εταιρία” για να καλύψει την ανάγκη να διαφοροποιείται ανά εταιρία κάθε κατηγορία πελάτη .
Βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε :
- Καταχωρίστε “Νέα επαφή”
- Καλέστε “Ενέργειες” -> Κατηγορίες -> Κατηγορίες πελάτη
- Στο παράθυρο "Κατηγορίες πελάτη" που θα ανοίξει
- Επιλέξτε “Κατηγορία” και την τιμή της κατηγορίας στην οποία θέλετε να εντάξετε τον πελάτη και
- Αποδώστε κάθε κατηγορία πελάτη σε μια εταιρία
- Πατήστε το πλήκτρο “Αποδοχή” για να επιβεβαιώσετε τις επιλογές σας
Αυτόματη δημιουργία πελάτη όπου κατά την επιλογή του γίνεται διαθέσιμη η κατηγορία ανά εταιρία
- Καλέστε τη Λίστα πελατών στην οποία έχει δημιουργηθεί ο πελάτης με την κατηγορία ανά εταιρία
- Επιλέξτε τον
- Στη σελίδα “Κατηγορίες” Πελάτη είναι διαθέσιμη η κατηγορία στην οποία έχει ενταχθεί ο πελάτης (ανά εταιρία)
Σημείωση : Η λογική είναι ίδια στην περίπτωση καταχώρισης πελάτη όπου θα δημιουργηθεί η επαφή με την κατηγορία ανά εταιρία