Hospitality Loyalty |Galaxy CRM /Hotel

Εισαγωγή

Η λειτουργικότητα πιστότητας του Galaxy επεκτάθηκε με σκοπό να συμπεριλάβει και το Σύστημα “Hospitality” στη λειτουργία της. Η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα ποντοδοσίας σε πελάτες βάσει παραμετρικών κανόνων καθώς και ανάθεση έκπτωσης βάσει των προνομίων που αποδίδονται σε αυτούς.

Βασικά Χαρακτηριστικά

Ποντοδοσία

Η ποντοδοσία γίνεται μετά την έκδοση του παραστατικού είτε αφορά μετά τη διαμονή του guest είτε αφορά σε λοιπές συναλλαγές του πελάτη (υπηρεσίες, διατροφή κ.λπ.) σύμφωνα με την ισχύουσα παραμετροποίηση.

Εφαρμογή προνομίων

Η εφαρμογή προνομίων γίνεται με επιλογή πάνω στην κράτηση, από σχετική λίστα που εμφανίζεται στο χρήστη.

Ενεργοποίηση

Το σύστημα αυτό ενεργοποιείται ξεχωριστά για κάθε ξενοδοχείο από τις παραμέτρους αυτού (Οργάνωση Hospitality|Ξενοδοχεία|Ενέργειες|Παράμετροι), επιλέγοντας την παράμετρο Ενεργοποίηση πιστότητας (στη σελίδα Γενικά).

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Για να λειτουργήσει η Πιστότητα απαιτείται η ύπαρξη επαφών συνδεδεμένων με τους guests. Σκόπιμο είναι να ενεργοποιηθεί και η παράμετρος Ενημέρωση επαφής (στις παραμέτρους ξενοδοχείου) ώστε με κάθε νέο profile να γίνεται αυτόματα η δημιουργία.

Παραμετροποίηση

Στις “Λοιπές ρυθμίσεις” της “Οργάνωσης Hospitality” ενσωματώθηκε η επιλογή “Ρυθμίσεις πιστότητας ξενοδοχείου

Για να προσθέσετε πολλές διαφορετικές ομάδες επιλογών,

Επιλέξτε ξενοδοχείο, τύπους δωματίων, τμήμα και είδος. Πρόκειται για τους πόντους που θα προστεθούν σε έναν πελάτη όταν του εκχωρηθούν χρεώσεις για αυτό το τμήμα, όσο διάστημα διαμένει σε αυτό τον τύπο δωματίου του επιλεγμένου ξενοδοχείου.

Το είδος αφορά στο “είδος” που θα προστεθεί στη συναλλαγή πιστότητας. Οι πόντοι θα προστεθούν στην επαφή που έχει συνδεθεί ο πελάτης σύμφωνα με τους κανόνες που έχουν οριστεί στην πιστότητα του CRM.

Φυσικά, θα πρέπει να υπάρχει επαφή CRM συνδεδεμένη με τον Guest και η επαφή να έχει ενεργή κάρτα μέλους.

Όσον αφορά στα προνόμια που θέλετε να αποδίδονται στις κρατήσεις, υπάρχει πλέον η δυνατότητα έκπτωσης με βάση τα προνόμια του μέλους της επαφής του Guest. Αυτό ορίζεται στην οθόνη των κανόνων τιμολόγησης της κράτησης όπου με την επιλογή του προνομίου συμπληρώνετε τον κωδικό του τύπου προνομίου, που προστίθεται στον Guest της κράτησης.

Το ποσοστό ή το ποσό της έκπτωσης μπορεί να προέλθει είτε από το αντίστοιχο προνόμιο (στο παράδειγμά μας από τον τύπο προνομίου με κωδικό ΕΚ10%), αν έχετε επιλέξει την παράμετρο “Χρήση έκπτωσης προνομίιου” (Use Privilege Discount). Σε περίπτωση μη ενεργοποίησης της παραμέτρου, θα προστεθεί το ποσό ή ποσοστό που έχει δηλωθεί στον κανόνα τιμολόγησης.

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Με την επιλογή “Χρήση έκπτωσης προνομίου”(Use Privilege Discount), θα χρησιμοποιηθεί το ποσοστό έκπτωσης του προνομίου αν το Operation Type είναι % έκπτωσης ή % Markup και το ποσό έκπτωσης αν ο τύπος αφορά στις λοιπές επιλογές.

Κατά συνέπεια, αν επιλέξετε τον κανόνα “Προνόμιο” στην κράτηση θα αποδοθεί η επιλεγμένη έκπτωση.

Λειτουργία

Σε κάθε Guest αποδίδονται (βάσει κανόνων) πόντοι, σε κάθε εμπορική συναλλαγή με αυτόν, ως εξής:

  • Interim Bill από τις ενέργειες της φόρμας Bills
  • Check out
  • Συγκεντρωτική τιμολόγηση
  • Τιμολόγηση Group

Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο προνόμιο στο Guest από τα διαθέσιμα της συνδεδεμένης επαφής.

  1. Όταν προσθέτετε Guest σε μία κράτηση με διαθέσιμα προνόμια εμφανίζεται η φόρμα για την επιλογή ενός εκ των διαθέσιμων.
  2. Στις “Ενέργειες” της κράτησης η επιλογή “Πιστότητα” ενσωματώνει μια σειρά από ενέργειες που αφορούν στα προνόμια του Guest. Μέσω αυτών μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε ή να δείτε τα διαθέσιμα προνόμια.

  1. Όταν ένας Guest έχει διαθέσιμο ένα προνόμιο σε μία κράτηση, αυτό εμφανίζεται στο πεδίο “Προνόμιο προφίλ”, ενσωματωμένο στη σελίδα “Άλλες επιλογές” της οθόνης της κράτησης.

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Όταν προσθέτετε ένα προνόμιο αυτό δεν καταχωρίζεται αμέσως, παρά μόνο κατά την αποθήκευση της κράτησης . Τότε δημιουργείται και η εγγραφή χρήσης του προνομίου.

  1. Όταν αφαιρείται το προνόμιο με κάποιον τρόπο (π.χ. σε περίπτωση που προσθέσετε άλλο προνόμιο, αλλάξετε Guest, ακυρώσετε την κράτηση ή αν το αφαιρέσετε χειροκίνητα) τότε δημιουργείται ακυρωτική εγγραφή για αυτό και το αφαιρούμενο προνόμιο είναι και πάλι διαθέσιμο για την επαφή CRM του Guest. Αντίστοιχα αν επαναφέρετε την κράτηση από “ακυρωμένη” σε “κανονική” κατάσταση τότε το όποιο ακυρωμένο προνόμιο θα κρατηθεί και πάλι.