Μηχανισμός προετοιμασίας δεδομένων - Data preparation - Galaxy CRM

Η λειτουργικότητα έρχεται να απαντήσει στην ανάγκη προετοιμασίας δεδομένων για χρήση στο Segmentation tool και στο Galaxy SFA. Η ανάγκη προέκυψε από τη χρήση του Segmentation Tool σε βάσεις με μεγάλο πλήθος κινήσεων (πωλήσεις και loyalty), όπου παρατηρούνταν καθυστερήσεις σε σχετικές αναζητήσεις κινήσεων.

Επιπλέον, προέκυψε η ανάγκη δημιουργίας συγκεντρωτικών ιστορικών και συγκριτικών δεδομένων για χρήση στο SFA (ιστορικό 4 μετρήσεων merchandising, συγκεντρωτικό πελάτη, κατηγορίας ειδών, είδους ανά μήνα κ.λπ.).

Στην οθόνη Προετοιμασίας δεδομένων ορίζονται :

  • η Περιγραφή DataSet
  • το όνομα του νέου πίνακα
  • το query υπολογισμού των δεδομένων
  • τα κλειδιά του πίνακα
  • ο τύπος των πεδίων (guid, string, datetime, numeric, check)

Αν το dataset είναι System ή “όχι” (δεν μπορεί να διαγραφεί ή να μετονομαστεί ή να μεταβληθεί το query)

Επιπροσθέτως,

  • Πρόσβαση στο εργαλείο μπορούν να έχουν μόνο συγκεκριμένοι ρόλοι χρηστών ή administrators
  • Εμφάνιση Browserμε το σύνολο των DataSets και σχετικές πληροφορίες αυτών (π.χ. τελευταίο εκτέλεση, χρόνος ολοκλήρωσης)
  • Σε κάθε εκτέλεση γίνεται διαγραφή των προηγούμενων εγγραφών  
  • Χρονοπρογραμματισμός της διαδικασίας υπολογισμού του κάθε πίνακα ξεχωριστά
  • Άμεση εκτέλεση της διαδικασίας υπολογισμού του πίνακα με command
  • Χρήση των συστημικών παραμέτρων (π.χ. @SessionDate) στο Query
  • Κλήση στο Queryτων παραμέτρων MIS που ορίζονται στις γενικές ρυθμίσεις

gxMISCompSettings.gxItemMsCtID                  ItemCategories– Item

gxMISCompSettings.gxItcpMsCtID                   Item Categories – Company Item

gxMISCompSettings.gxCustMsCtID                  Trader Categories – Customer

gxMISCompSettings.gxCustTrdrMsCtIDTrader Categories – Customer Trader

 

Η αναφορά μας στα απαιτούμενα DatasetsSystem είναι ενδεικτική : 

  • Κατάσταση αξιογράφων πελάτη
  • Καρτέλα πελάτη
  • Πωλήσεις κατηγοριών ειδών και πελατών (2 έτη)
  • Πωλήσεις κατηγοριών ειδών ανά υποκατάστημα πελατών (2 έτη)
  • Κινήσεις Loyalty κατηγοριών ειδών και μελών (2 έτη)
  • Τελευταία μέτρηση merchandising (είδος, ποσότητα, ΜΜ, τιμή, ημερομηνία) ανά υποκατάστημα πελάτη