Μέσω νέων διαχειριστικών οθονών, οι ιδιοκτήτες/administrators των εφαρμογών καλούνται να επαληθεύσουν τα στοιχεία των εγκαταστάσεων τους (SN).
Η διαδικασία επιβεβαίωσης στοιχείων είναι διαθέσιμη από 15/12 στην έκδοση 45i.
Με την ολοκλήρωση της επιβεβαίωσης και τη σύνδεση των σειριακών αριθμών με λογαριασμό myAccount, ενεργοποιούνται σταδιακά νέες δυνατότητες όπως :
- Πρόσβαση στο ενιαίο οικοσύστημα εφαρμογών
Πλήρης διασύνδεση με όλα τα ψηφιακά προϊόντα της Epsilon Net, με κεντρική διαχείριση υπηρεσιών, συνδέσεων και ενημερώσεων. Οι χρήστες αποκτούν πιο οργανωμένη, γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση σε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία που συνοδεύουν το λογισμικό τους.
- Δυνατότητα πρόσβασης στις A.I. Υπηρεσίες & Agentic ERP
Η επιβεβαίωση αποτελεί προϋπόθεση για την ενεργοποίηση των νέων A.I. υπηρεσιών που θα διατεθούν στις desktop εφαρμογές.
Καθώς το Galaxy εξελίσσεται σε Agentic Platform – όπου αυτόνομες υπηρεσίες και A.I. agents αναλαμβάνουν εργασίες, αυτοματισμούς, ανάλυση δεδομένων και έξυπνες λειτουργίες – απαιτείται ασφαλής και πιστοποιημένη συσχέτιση των εφαρμογών με έγκυρους λογαριασμούς.
Μετά την 1/4/2026, η διαδικασία επιβεβαίωσης θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την είσοδο στην εφαρμογή.
Διαδικασία επιβεβαίωσης στοιχείων εγκατάστασης (SN)
Κατά την είσοδο στην εφαρμογή “Galaxy” ο χρήστης ενημερώνεται ότι δεν έχει πραγματοποιήσει επιβεβαίωση στοιχείων εγκατάστασης και μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία είτε εκείνη τη στιγμή είτε σε χρόνο μεταγενέστερο.
Αν ο χρήστης επιθυμεί να αναβάλει τη διαδικασία για αργότερα μπορεί να επιλέξει “Υπενθύμιση αργότερα”, και η διαδικασία θα επανεμφανιστεί την επόμενη ημέρα. Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν έχει ρόλο admin στην εφαρμογή δεν μπορεί να ζητήσει την επιβεβαίωση ή την αναβολή παρά μόνο το κλείσιμο του ενεργού παραθύρου.
Για τη συνέχιση της διαδικασίας, επιλέγει “Επιβεβαίωση”.
Η εργασία της Επιβεβαίωσης είναι διαθέσιμη και από τις Ρυθμίσεις Εγκατάστασης (για τις περιπτώσεις που, ενώ ζητήθηκε “Υπενθύμιση αργότερα”, ο χρήστης δεν θέλει να περιμένει μέχρι την επόμενη ημέρα).
Διακρίνονται δύο περιπτώσεις :
Ο λογαριασμός δεν υπάρχει στο Epsilon MyAccount
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ενεργός λογαριασμός στο Epsilon MyAccount η διαδικασία έχει ως εξής :
- Ανοίγει ο ενσωματωμένος browser της εφαρμογής.
- Ο χρήστης αφού αποδεχθεί όλα τα cookies συμπληρώνεται το email του Owner στο οποίο θα ανήκει η εγκατάσταση (SN).
- Αφού ελεγχθεί ότι το email δεν υπάρχει στο myAccount, ανοίγει οθόνη για την εισαγωγή των στοιχείων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εγγραφής myAccount (κωδικός εισόδου – ελάχιστου μήκους 10 χαρακτήρων - αποτελούμενο τουλάχιστον από ένα αριθμητικό ψηφίο, ένα ειδικό σύμβολο και ένα κεφαλαίο γράμμα - επιβεβαίωση κωδικού πρόσβασης και κινητό τηλέφωνο, προαιρετικά ένα email λογιστή/συνεργάτη).
-
Επιλέγεται :
- ✔ “Συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου”
- ✔ “Αποδέχομαι τους όρους χρήσης”
- Επόμενο
- Αποστέλλεται στο δηλωμένο κινητό τηλέφωνο ένας 6ψήφιος κωδικός OTP.
- Ο κωδικός καταχωρίζεται στο αντίστοιχο πεδίο της σελίδας.
- Παράλληλα στο δηλωμένο email ο χρήστης λαμβάνει μήνυμα διπλής επιβεβαίωσης της ταυτοποίησης. Μόλις την ολοκληρώσει μπορεί να προχωρήσει στην ενεργοποίηση.
- Η διαδικασία εγγραφής στο online μητρώο myAccount της Epsilon Net ολοκληρώνεται επιτυχώς. Πλέον για τον χρήστη που ορίστηκε, έχει δημιουργηθεί Λογαριασμός στο Μy Account και ταυτόχρονα, η εγκατάσταση για την οποία εκτελέστηκε η διαδικασία εμφανίζεται ως “συνδρομή” στο λογαριασμό του.
Τα στοιχεία της συνδρομής αποθηκεύονται στις “Ρυθμίσεις εγκατάστασης” της εφαρμογής.
Ο λογαριασμός υπάρχει στο Epsilon MyAccount
Η περίπτωση αυτή ισχύει όταν για την εγκατάσταση έχει ήδη αποκτηθεί κάποια από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (π.χ. Πάροχος, Epsilon pay κ.λπ.) για το ίδιο ΑΦΜ με αυτό της εγκατάστασης (SN). Αφού ο χρήστης συμπληρώσει σχετικό email της υπηρεσίας, η εφαρμογή θα ζητήσει τον κωδικό εισόδου του λογαριασμού.
- Εμφανίζονται ο Α.Φ.Μ. και ο σειριακός αριθμός που πρόκειται να ενεργοποιηθεί.
-
Ζητείται η καταχώριση (προαιρετικά):
- του email του λογιστή,
- του email του συνεργάτη.
-
Ο χρήστης επιλέγει :
- ✔ “Συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου”
- ✔ “Αποδέχομαι τους όρους χρήσης”
- Ενεργοποίηση
- Αποστέλλεται στο δηλωμένο κινητό τηλέφωνο ένας 6ψήφιος κωδικός OTP.
- Ο κωδικός καταχωρίζεται στο αντίστοιχο πεδίο της σελίδας.
- Η διαδικασία εγγραφής στο online μητρώο myAccount της Epsilon Net ολοκληρώνεται επιτυχώς. Πλέον για τον χρήστη που ορίστηκε, εμφανίζεται στο myAccount η εγκατάσταση για την οποία εκτελέστηκε η διαδικασία ως “συνδρομή” στο λογαριασμό του.
Τα στοιχεία της συνδρομής αποθηκεύονται στις “Ρυθμίσεις εγκατάστασης” της εφαρμογής.
Ρύθμιση Ενεργής Υπηρεσίας (Epsilon Digital κ.λπ.)
Απαραίτητη ενέργεια για εγκαταστάσεις με ενεργές υπηρεσίες
Στο εξής, η διασύνδεση των υπηρεσιών Epsilon Net γίνεται, για λόγους πρόσθετης ασφάλειας, μέσω ενός νέου χρήστη “Service account” ο οποίος έχει δικό του password και ένα secret key. Το Password ΔΕΝ μπορεί να ανακτηθεί σε δεύτερο χρόνο.
Σε εγκαταστάσεις όπου οι επικοινωνίες με τις υπηρεσίες Epsilon πραγματοποιούνταν έχοντας ορίσει χρήστη και password του myAccount, είναι απαραίτητη η μετάβαση στο νέο τρόπο επικοινωνίας.
Στα στοιχεία εταιρίας, και ειδικότερα στα σημεία που ορίζονται τα στοιχεία σύνδεσης για τις υπηρεσίες Epsilon πρέπει να εκτελεστεί η ενέργεια “Λήψη Service account”. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας τα στοιχεία σύνδεσης αντικαθίστανται με αυτά του Service account της εγκατάστασης.
Σε περίπτωση που η σύνδεση δεν γίνεται με χρήστη και password myAccount ΔΕΝ χρειάζεται να εκτελεστεί κάποια ενέργεια (το πλήκτρο “Λήψη Service account” δεν εμφανίζεται) .
Σημείωση 1η
Σε εγκαταστάσεις με πολλαπλές εταιρίες κατά την εκτέλεση της ενέργειας “Λήψη Service account”, η εφαρμογή αποθηκεύει τα στοιχεία του service στη σελίδα “EpsilonNet MyAccount” για τη συγκεκριμένη εταιρία.
Σημείωση 2η
Σε εγκαταστάσεις για τις οποίες έχει ενεργοποιηθεί η Έκδοση κωδικών πληρωμής RF ο ορισμός των στοιχείων σύνδεσης με την υπηρεσία EpsilonPay γίνεται αποκλειστικά από τα στοιχεία που έχουν οριστεί στην εταιρία για την υπηρεσία και “όχι” από τα στοιχεία που έχουν οριστεί στα “Είδη κωδικών πληρωμής RF”.
