Στην ενότητα των στόχων έχετε τη δυνατότητα να εισάγετε τους στόχους δραστηριοτήτων.
Πως ορίζονται οι στόχοι
Αθροιστές CRM
Ορισμός μετρήσιμων στόχων, για πολλαπλές διαστάσεις, στις οντότητες :
- Καμπάνια
- Εκδήλωση
- Πλάνο επισκέψεων
- Πλάνο Merchandising
Το ίδιο το Σύστημα θέτει εξ ορισμού αθροιστές CRM με δυνατότητων ορισμού νέων .
Οι διαθέσιμοι από το Σύστημα είναι :
- Πόσοι άνοιξαν την καμπάνια
- Πόσοι έκαναν κλικ στην καμπάνια
- Αναμενόμενες πωλήσεις καμπάνιας
- Αξία παραγγελιών πλάνου επισκέψεων
- Ποσοστό ολοκλήρωσης δραστηριοτήτων πλάνου επισκέψεων
- Ποσοστό ολοκλήρωσης δραστηριοτήτων πλάνου Merchandising
Στον Πίνακα που ακολουθεί γίνεται επεξήγηση επί των προτεινόμενων CRM αθροιστών :
Κωδικός |
Περιγραφή |
Υπολογισμός |
001 |
Open rate εξωτερικής καμπάνιας |
Υπολογίζει το Open Rate της email καμπάνιας (πόσοι άνοιξαν την καμπάνια) από τα στοιχεία του εξωτερικού παρόχου |
002 |
Click rate εξωτερικής καμπάνιας |
Υπολογίζει τα Click Rate της email καμπάνιας (πόσοι έκαναν κλικ στην καμπάνια) από τα στοιχεία του εξωτερικού παρόχου |
003 |
Αναμενόμενες πωλήσεις καμπάνιας |
Υπολογίζει τη συνολική αξία των ευκαιριών πώλησης που σχετίζονται με την καμπάνια, λαμβάνοντας υπόψη το ποσοστό επιτυχίας κάθε εγγραφής |
004 |
Δραστηριότητες καμπάνιας |
Υπολογίζει το σύνολο των δραστηριοτήτων της καμπάνιας |
005 |
Αξία παραγγελιών πλάνου επισκέψεων |
Υπολογίζει τη συνολική καθαρή αξία των παραγγελιών, που συνοδεύονται με τις συναντήσεις ενός πλάνου επισκέψεων |
006 |
Ποσοστό ολοκλήρωσης δραστηριοτήτων πλάνου επισκέψεων |
Υπολογίζει το ποσοστό των ολοκληρωμένων δραστηριοτήτων ενός πλάνου επισκέψεων |
007 |
Ποσοστό ολοκλήρωσης δραστηριοτήτων πλάνου Merchandising |
Υπολογίζει το ποσοστό των ολοκληρωμένων δραστηριοτήτων ενός πλάνου Merchandising |
O Τύπος οντότητας δηλώνει σε ποια οντότητα αναφέρεται ο αθροιστής.
Ερώτημα αθροιστών CRM : Έτοιμα queries παρέχονται ανά οντότητα τα οποία μπορείτε να μεταβάλλεται ή να προχωρήσετε στη δημιουργία νέων.
Δημιουργία ερωτήματος
Από τις “Ενέργειες” της οθόνης “Ερωτήματα αθροιστών CRM” μπορείτε μέσω της επιλογής “Δημιουργία ερωτήματος” να πραγματοποιήσετε είσοδο στο περιβάλλον του query builder και να συντάξετε δικά σας ερωτήματα.
Στη λίστα της οθόνης εμφανίζονται όλες οι πρότυπες παράμετροι του query builder και το ID της οντότητας στην οποία αναφέρεστε π.χ. Campaign ID στην περίπτωση καμπάνιας.
Πεδίο αποτελέσματος : Υποχρεωτικά ορίστε πεδίο αποτελέσματος που θα μετρήσει ως αποτέλεσμα του στόχου. Αν το ερώτημα επιστρέψει περισσότερα του ενός πεδία θα χρειαστεί να ορίσετε ποιο πεδίο θα μετρήσει στο αποτέλεσμα.
Τύπος αθροιστή : Ομαδοποιητικό στοιχείο για πιθανές συγκρίσεις αποτελέσματος
Πως γίνονται διαθέσιμοι οι στόχοι στις οντότητες
Στόχοι στις καμπάνιες
Μεταβείτε στη σελίδα “Στόχοι”
- Στη στήλη “Αθροιστή” επιλέξτε τον αθροιστή έστω Αναμενόμενες πωλήσεις καμπάνιας
- Στη στήλη “Στόχος” επιλέξτε τον προβλεπόμενο στόχο
- Μεταβείτε στις Ενέργειες και επιλέξτε Στόχοι -> Υπολογισμός πραγματικής αξίας επιλεγμένου αθροιστή .
Στη στήλη “Πραγματική αξία” του Στόχου, εμφανίζεται η τιμή του αθροιστή όπως έχει οριστεί από το αντίστοιχο ερώτημα για το συγκεκριμένη καμπάνια.