Εισαγωγή
Με τη νέα λειτουργικότητα προβολής Dashboards στο Segmentation Studio αποκτάτε ολοκληρωμένη εικόνα για τις επαφές του κάθε Segment, ενώ παράλληλα διαμορφώνετε όλες τις παραμέτρους του. Έτσι μπορείτε να εκτελέσετε το Dashboard σε οποιοδήποτε στάδιο διαμόρφωσης των κριτηρίων του Segment και να λάβετε πρόσθετα στοιχεία για τις επαφές του Segment πριν το οριστικοποιήσετε.
Η πρόσβαση στα Dashboards υλοποιείται εύκολα, με δεξί κλικ επί του επιλεγμένου κριτηρίου, όπως φαίνεται στην εικόνα που ακολουθεί.
Με επιλογή, γίνεται η εκτέλεση του Dashboard σε modal παράθυρο στην εφαρμογή.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Το παραπάνω Dashboard γίνεται διαθέσιμο στο “Galaxy Market Place” με τίτλο “CRM Οικονομικά στοιχεία πελατών Segment” και εμφανίζει τα οικονομικά στοιχεία της τρέχουσας χρήσης των πελατών των επαφών της τρέχουσας εταιρίας.
Οδηγίες ενεργοποίησης
Για να εκτελεστεί το dashboard μέσα από segmentation, χρειάζεται να οριστεί σε αυτό φίλτρο με όνομα @ContactCollectionID.
Το dashboard πρέπει να έχει ως DataSource ένα Advanced Custom View και να δηλωθεί στα φίλτρα “Filter Owner” με το παραπάνω όνομα :
Ο owner αυτός πρέπει να οριστεί στα φίλτρα του view (διπλό κλικ επί των Filters). Εκεί σε κάποιο Filter Group προστίθεται ένα LookupSelector filter και δηλώνεται ο owner που δημιουργήσατε παραπάνω:
Επίσης, το lookup definition πρέπει να είναι το cmContactList ή κάποιο αντίστοιχο που να επιλέγει αντικείμενα τύπου “Contact List”. Τα υπόλοιπα πεδία πρέπει να οριστούν κατά το πως θα σχεδιαστεί το query.
Για να ορισθεί στο query το φίλτρο πρέπει να προστεθεί στο where του query το constraint
Listarray.CMCONTACTLISTID = @ContactCollectionID
Για να γίνει διαθέσιμο το Dashboard μέσα από τη σχετική επιλογή στο Segmentation πρέπει να δηλωθεί στη διαδρομή Οργάνωση επαφών| Μοντέλα επαφών | Segmentation Dashboards
Θα χρειαστεί να επιλέξετε μόνο αυτά, για τα οποία υπάρχει το σχετικό φίλτρο, όπως το ορίσατε στα προηγούμενα βήματα.