Lead Scoring |Galaxy CRM

Εισαγωγή

Διαμορφώστε πολλαπλά κριτήρια και αξιολογήστε τα Leads που έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη δραστηριότητα σας. Φιλτράρετε τις επαφές σας και διαμορφώστε στοχευμένα τις επόμενες ενέργειες σας.

Η λειτουργικότητα βασίζεται στα χαρακτηριστικά επαφής στα οποία καθορίζονται πλέον κανόνες ορισμού προσθήκης ή αφαίρεσης πόντων. Επιπλέον, ορίζεται κανόνας κατάταξης ανάλογα με το συνολικό score κάθε επαφής.

Η πληροφορία του Score εμφανίζεται στην οθόνη της επαφής όπως παρακάτω :

Οδηγίες παραμετροποίησης

Η λειτουργικότητα βασίζεται στα χαρακτηριστικά των επαφών επομένως στο στημείο αυτό συντάσσονται οι κανόνες ποντοδοσίας.

Για τις απαντήσεις τύπου τιμής πίνακα ή πολλαπλής, ορίζεται το Score σε κάθε επιλογή όπως παρακάτω:

Graphical user interface, application</p>
<p>Description automatically generated

Για τις απαντήσεις τύπου πολλαπλής επιλογής, χρειάζεται να ορισθεί αν η εφαρμογή θα αθροίσει το score όλων των επιλεγμένων τιμών, αν θα κρατήσει το μέγιστο score ή αν θα κρατήσει το ελάχιστο score στο άθροισμα των απαντήσεων.

Graphical user interface, text, application, email</p>
<p>Description automatically generated

Για τις απαντήσεις στους υπόλοιπους τύπους, αρκεί να οριστεί score εφόσον συμπληρωθεί η απάντηση όπως παρακατω:

Graphical user interface, text, application, email</p>
<p>Description automatically generated

Για το χαρακτηρισμό του score σε Υψηλό / Μέτριο / Χαμηλό, πρέπει να ορισθεί το Εύρος βαθμολόγησης στην περιοχή Ρυθμίσεις | CRM | Επαφές /Πόροι

Graphical user interface, application</p>
<p>Description automatically generated

σημείωση ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Ο υπολογισμός του score και του χαρακτηρισμού γίνεται σε κάθε μεταβολή των χαρακτηριστικών επαφής.