Επιβεβαίωση οντότητας|Galaxy CRM

Σας επιτρέπει να ζητήσετε από τον πελάτη να επιβεβαιώσει με την υπογραφή του, την ολοκλήρωση της εργασίας ή την αποδοχή της προσφοράς που καταθέσατε. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η διαφάνεια στις συνεργασίες σας και εξοικονομείται χρόνος από τις διαδικασίες που απαιτούν έντυπα αρχεία.

Παραμετροποίηση στο Galaxy

Ξεκινήστε με τον ορισμό του default document provider στον οποίο θα αποθηκεύονται οι επιβεβαιώσεις μιας οντότητας.

Οργάνωση Χρήστη /Διαχειριστή


Καλέστε το μενού Οργάνωση Χρήστη/Διαχειριστή και επιλέξτε :

Graphical user interface, application</p>
<p>Description automatically generated

Οργάνωση παρόχων εγγράφων (Document providers setup)

Ας υποθέσουμε ότι θέλετε για παράδειγμα οι επιβεβαιώσεις να αποθηκεύονται σε έναν Network Share provider, δημιουργήστε έναν και ορίστε του ένα Folder Template.

Graphical user interface</p>
<p>Description automatically generated with medium confidence

Τα Folder Templates δημιουργούνται στο κάτω αριστερό τμήμα “Folder Templates”

Graphical user interface, text, application</p>
<p>Description automatically generated

Ρυθμίσεις εγκατάστασης


Στις “Ρυθμίσεις εγκατάστασης”, στη νέα σελίδα “Web Act”, βρίσκεται ενσωματωμένη η παράμετρος “Entity confirmation document provider”. Εκεί έρχονται προς επιλογή όλοι οι φάκελοι των “Folder templates” που έχουν οριστεί στους “Document Providers”. Σε αυτό το φάκελο των εγγράφων κάθε οντότητας, θα αποθηκεύονται οι επιβεβαιώσεις της.

A picture containing graphical user interface</p>
<p>Description automatically generated

Για να γίνει επιβεβαίωση σε μια δραστηριότητα πρέπει :

  • να μπει υπογραφή σε ένα designer report της δραστηριότητας αυτής

και στη συνέχεια,

  • να αποθηκευτεί το report σε μορφή pdf στα έγγραφα της

Τα designer reports που μπορούν να υπογραφούν πρέπει λάβουν συγκεκριμένη παραμετροποίηση.


Οργάνωση Δραστηριοτήτων


Για την παραμετροποίηση ενός designer report για Sales opportunities:

Επιλέξτε ”Ευκαιρίες Πώλησης” (Sales opportunities) στο υπομενού “Σχεδιασμός φορμών εκτύπωσης” (Print forms design), της “Οργάνωσης Δραστηριοτήτων”.

Graphical user interface, application</p>
<p>Description automatically generated

Από τα ήδη δημιουργημένα reports επιλέξτε το TESTNEW και ενεργοποιήστε “Design”.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Στην οθόνη του “Σχεδιασμού εκτυπώσεων” (που ανοίγει) εισάγετε ένα control εικόνας στο σημείο που θέλετε να εμφανίζεται η υπογραφή (στο TESTNEW τοποθετήθηκε κάτω δεξιά).

Graphical user interface, application, table</p>
<p>Description automatically generated

D:\MyDocs\Galaxy\icons\attention.png Το control της εικόνας πρέπει να έχει συγκεκριμένο Name και ToolTip, διαφορετικά δεν θα γίνει η αντικατάσταση του από την υπογραφή. Το όνομα αυτό είναι “signatureImg”.

Graphical user interface, application, table</p>
<p>Description automatically generated

Επιπλέον, πλην της υπογραφής, μπορείτε να εισαγάγετε και κάποιες σημειώσεις στο pdf σε όποιο σημείο θέλετε.

Για να γίνει αυτό, χρειάζεται να τοποθετηθεί αντίστοιχα ένα TextBox control στο επιθυμητό σημείο. 

Έστω ότι στο TESTNEW τοποθετείται αριστερά από το signatureImg.

Graphical user interface, application, table</p>
<p>Description automatically generated

D:\MyDocs\Galaxy\icons\attention.png Το TextBox control των σημειώσεων πρέπει να έχει συγκεκριμένο Name και Text, διαφορετικά δεν θα γίνει η αντικατάσταση του από τις σημειώσεις. Το όνομα αυτό είναι “signatureNotes”.

Graphical user interface, application, table</p>
<p>Description automatically generated

 

Δημιουργία επιβεβαίωσης στο Web Act

Από ένα Sales opportunity, επιλέξτε Ενέργειες (Actions) και από εκεί την επιλογή “Confirmation”.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated with medium confidence

Ανοίγει ένα modal για να επιλέξετε το επιθυμητό designer report από τα διαθέσιμα των sales opportunities.

Graphical user interface, application</p>
<p>Description automatically generated

Graphical user interface, application</p>
<p>Description automatically generated

Αφού επιλεγεί το TESTNEW, ανοίγει ένα modal με preview το περιεχόμενο του report.

Table</p>
<p>Description automatically generated

Στο τέλος του report, όπως θα παρατηρήσετε, το “signatureNotes” TextBox έχει αντικατασταθεί από ένα κείμενο “Your notes will go here” και η κενή εικόνα “signatureImg” αντίστοιχα από ένα κείμενο “Your signature will go here”.

Graphical user interface</p>
<p>Description automatically generated

Μετά το τέλος του report, υπάρχουν δύο controls. Το πρώτο είναι ο canvas στον οποίο μπορεί ο χρήστης να σχεδιάσει την υπογραφή του και το άλλο αφορά σε ένα text control για τη συμπλήρωση των σημειώσεών του.

Graphical user interface, application</p>
<p>Description automatically generated

Αφού συμπληρωθούν η επιθυμητή υπογραφή και οι σημειώσεις, ενεργοποιώντας “Save”, αυτά μεταφέρονται στις κατάλληλες θέσεις στο report.

Graphical user interface, application</p>
<p>Description automatically generated

Στην οθόνη αυτή υπάρχουν δύο Actions :

  • “Save to documents”

και

  • “Export to Pdf”

Graphical user interface, application, Teams</p>
<p>Description automatically generated

Επιλέγοντας το πρώτο, δημιουργείται το pdf και αποθηκεύεται στο ορισμένο στα installation settings σημείο των εγγράφων της δραστηριότητας.

Graphical user interface, application</p>
<p>Description automatically generated

Graphical user interface, text, application, email</p>
<p>Description automatically generated

Επιλέγοντας το δεύτερο, το report εξάγεται σε pdf και εμφανίζεται το dialog ώστε να αποφασίσετε τι θέλετε να κάνετε με αυτό.

Graphical user interface, text, application, email</p>
<p>Description automatically generated