Campaign ROI|Galaxy CRM

Εισαγωγή

Η νέα λειτουργικότητα σας επιτρέπει να μετρήσετε τη συμμετοχή μιας καμπάνιας στον τζίρο πωλήσεων της επιχείρησης. Παρέχει δυναμικές παραμέτρους για τον ορισμό των παραστατικών που θα συνδεθούν με την καμπάνια. Ο υπολογισμός εκτελείται είτε από τον χρήστη είτε χρονοπρογραμματισμένα και το αποτέλεσμα απεικονίζεται στους στόχους του Campaign.

Παραμετροποίηση

Κάθε καμπάνια ρυθμίζεται ξεχωριστά για τον υπολογισμό της απόδοσής της με βάση το σύνολο των παραστατικών που σχετίζονται με αυτήν.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Οι απαραίτητες επιλογές για τη διαδικασία αυτή έχουν ως εξής :

Φίλτρα διαθέσιμων παραστατικών για σύνδεση

Οι επιλογές αυτές “φιλτράρουν” τα παραστατικά τα οποία θα είναι διαθέσιμα για σύνδεση με την καμπάνια:

  • Ημέρες Offset : Η χρονική περίοδος υπολογισμού των παραστατικών που θα συνδεθούν με την καμπάνια για τον υπολογισμό, ορίζεται από την Ημερομηνία Έναρξης και Λήξης του Campaign. Οι ημέρες offset προεκτείνουν την ορισμένη περίοδο σύμφωνα με το πλήθος των ημερών που καθορίζει η παράμετρος.
  • Εταιρία/Υποκαταστήματα : Πρόκειται για την εταιρία και τα sites τα οποία συμμετέχουν στα παραστατικά υπολογισμού. 
  • Τύποι παραστατικών : Μόνο παραστατικά αυτών των τύπων γίνονται διαθέσιμα για σύνδεση.

Ρυθμίσεις υπολογισμού

Τύπος υπολογισμού

  • Παραστατικό συνολικά : Με την επιλογή αυτή συμμετέχουν συνολικά όλες οι γραμμές του παραστατικού.
  • Mόνο οι γραμμές των επιλεγμένων ειδών: Με την επιλογή αυτή συμμετέχουν μόνο οι γραμμές του εκάστοτε παραστατικού των οποίων το item υπάρχει στα επιλεγμένα Campaign Items. Απαιτείται η συμπλήρωση ειδών στο σχετικό grid.
  • Mόνο οι γραμμές των επιλεγμένων τιμοκαταλόγων: Με την επιλογή αυτή συμμετέχουν μόνο οι γραμμές του εκάστοτε παραστατικού των οποίων o τιμοκατάλογος είναι στους αντίστοιχους επιλεγμένους της καμπάνιας. Απαιτείται η συμπλήρωση τιμοκαταλόγων στο σχετικό grid.

Πεδίο υπολογισμού απόδοσης : Το πεδίο που θα χρησιμοποιηθεί για τον υπολογισμό του performance:

  • η Καθαρή αξία της γραμμής του παραστατικού
  • η Συνολική αξία της γραμμής του παραστατικού

Υπολογισμός ROI

Ο υπολογισμός μπορεί να γίνει είτε χειροκίνητα μέσα από την καμπάνια είτε αυτόματα με Χρονοπρογραμματισμένη διαδικασία (Scheduler Action).

σημείωση ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Για την εκτέλεση του υπολογισμού, είναι υποχρεωτικός ο ορισμός του Στόχου CampaignROI, όπως παρακάτω:

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Ενέργεια χρήστη

Στις διαθέσιμες ενέργειες στη φόρμα της καμπάνιας υπάρχει το group “Απόδοση ROIμε τις εξής επιλογές :

  • Υπολογισμός απόδοσης: Η διαδικασία εκτελεί τον υπολογισμό της απόδοσης ROI. Αρχικά εμφανίζεται η φόρμα με τα παραστατικά που μπορούν να συμμετάσχουν στον υπολογισμό της επίδοσης της καμπάνιας σύμφωνα με τις παραμέτρους.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Από αυτά, μπορεί ο χρήστης να αποεπιλέξει προαιρετικά όσα δεν θέλει να λάβουν μέρος.

Η στήλη Σχετιζόμενο παρ/κό υποδεικνύει αν μία εγγραφή είναι ήδη συνδεδεμένη με την καμπάνια. Πρέπει να σημειωθεί ότι όσες εγγραφές είναι ήδη συνδεδεμένες συμμετέχουν κανονικά στον υπολογισμό της επίδοσης, ανεξάρτητα αν είναι επιλεγμένες σε αυτή την εκτέλεση. Επίσης, οι ήδη συνδεδεμένες εγγραφές θα έρχονται πάντα σε αυτή την καρτέλα, ακόμα και αν δεν πληρούν τις προϋποθέσεις των επιλεγμένων κριτηρίων από την καμπάνια.

Η διαδικασία ολοκληρώνεται επιλέγοντας “Σύνδεση και Ολοκλήρωση.

Συνδεδεμένα παραστατικά: Από την οθόνη αυτή μπορείτε να δείτε όσες εγγραφές είναι ήδη συνδεδεμένες με την καμπάνια και να αφαιρέσετε μια σύνδεση. Αν αργότερα εκτελέσετε εκ νέου υπολογισμό ROI, οι αποσυνδεδεμένες εγγραφές θα είναι διαθέσιμες για εκ νέου σύνδεση, εφόσον πληρούν τα επιλεγμένα φίλτρα όπως αυτά έχουν οριστεί στην καμπάνια.

Ενέργεια Χρονοπρογραμματιστή

Η ενέργεια του Scheduler που εκτελεί τη διαδικασία είναι η CRM: Calculate Campaign Performance. Σε αυτή την ενέργεια πρέπει απλά να επιλέξετε την καμπάνια για την οποία θα πρέπει να “τρέξει”.

Η διαδικασία συμπεριλαμβάνει πάντα όλα τα παραστατικά τα οποία πληρούν τις επιλεγμένες προϋποθέσεις, τα συνδέει με την καμπάνια και εκτελεί έναν συνολικό υπολογισμό στα συνδεδεμένα αυτά παραστατικά.