Εμπορικές πολιτικές (Advanced Promos) - Galaxy Retail

Τι είναι

Μια εμπορική πολιτική στο Galaxy Retail αποτυπώνεται συνδυάζοντας τις συνθήκες και τα αποτελέσματα. Οι συνθήκες είναι οι κανόνες που πρέπει να πληρούνται για να ισχύσει μια εμπορική πολιτική, ενώ τα αποτελέσματα αφορούν στα στοιχεία απόδοσης μιας εμπορικής πολιτικής (ποσοστιαία/αξιακή έκπτωση, προσφορά επιπλέον ποσότητας είδους υπό τη μορφή δώρου, συνδυασμένες προσφορές κ.λπ.).

  • Μια εμπορική πολιτική εφαρμόζεται εντός συγκεκριμένου ημερομηνιακού διαστήματος.
  • Η συνθήκη που θεωρεί η εφαρμογή ότι ισχύει είναι πάντα ΜΙΑ, όσες κι αν έχετε καταχωρίσει ανά εμπορική πολιτική. Η εφαρμογή διαβάζει τις συνθήκες και μόλις εντοπίσει την πρώτη που ισχύει σταματάει. Όταν συμβεί αυτό δεν εξετάζει τις υπόλοιπες και θεωρεί ότι αυτή είναι και η μοναδική που ισχύει.

Έστω για παράδειγμα ότι καταχωρίσετε σε μία εμπορική πολιτική δώρου δύο συνθήκες. Η συνθήκη με προτεραιότητα “1” αναφέρει ότι πρέπει να περιλαμβάνονται στην απόδειξη τρία αναψυκτικά και μία σαλάτα, ενώ η δεύτερη “2” ότι πρέπει να περιέχονται δύο αναψυκτικά και δύο σαλάτες. Αν ο πελάτης αγοράσει τρεις σαλάτες και τέσσερα αναψυκτικά, η εφαρμογή θα θεωρήσει ότι ισχύει η 1η συνθήκη και δεν θα εξετάσει τη 2η. Οπότε το δώρο θα παρασχεθεί μια φορά αντί δύο, αν θεωρούσε ότι ισχύει και η 2η συνθήκη.

  • Κάθε συνθήκη αποτελείται από ένα ή και περισσότερους κανόνες. Στην περίπτωση σύνθετης συνθήκης, (περισσότερους από έναν κανόνες), αν ο τύπος της εμπορικής πολιτικής είναι δώρο, effect to other, combo, για να εφαρμοστεί το αποτέλεσμα στη συναλλαγή θα πρέπει να ισχύουν όλοι οι κανόνες. Αν ο τύπος της εμπορικής είναι Item Discount, Payment Voucher, Discount Voucher η παραμετροποίηση θα καθορίσει αν πρέπει να ισχύουν όλοι οι κανόνες ή τουλάχιστον ένας για την εφαρμογή της εμπορικής πολιτικής .
  • Η σειρά προτεραιότητας μιας εμπορικής πολιτικής έναντι των υπολοίπων πολιτικών, εφόσον επαληθεύεται ο κανόνας, εξαρτάται από έναν αριθμό προτεραιότητας.

Ροή εργασιών

  1. Ορισμός κατηγοριών εμπορικών πολιτικών, οι οποίες θα εμφανίζονται προς επιλογή στην καταχώριση της εμπορικής πολιτικής
  2. Σχεδιασμός εμπορικής πολιτικής
    • Συμπλήρωση των υποχρεωτικών πεδίων
      • Ημερολογιακό διάστημα ισχύος της πολιτικής (ημερολογιακά όρια – ημέρες/ώρες)
      • Επιλογή των τύπων παραστατικών για τους οποίους θα εφαρμόζεται η πολιτική
      • Επιλογή των τερματικών στα οποία θα επιτρέπεται η εφαρμογή της εμπορικής πολιτικής
      • Επιλογή της κατηγορίας εμπορικής πολιτικής
      • Επιλογή ενός από τους διαθέσιμους τύπους της εμπορικής πολιτικής για να δηλώσετε τη φύση της (π.χ. δώρο, έκπτωση είδους, συνδυαστική έκπτωση κ.λπ.)
      • Σειρά προτεραιότητας έναντι των άλλων πολιτικών
    • Καταχώριση της συνθήκης ή των συνθηκών της εμπορικής πολιτικής
      • Ενσωμάτωση των κανόνων της συνθήκης
    • Καταχώριση του αποτελέσματος της εμπορικής πολιτικής
  3. Εφαρμογή εμπορικής πολιτικής στη συναλλαγή (ενδεικτικά παραδείγματα)
  4. Αναφορές