Παραμετροποίηση/Καταχώριση Εμπορικής Πολιτικής

 

Παραμετροποίηση

Ορισμός κατηγοριών εμπορικών πολιτικών

Οι Κατηγορίες εμπορικών πολιτικών είναι μια παράμετρος ομαδοποίησης των εμπορικών πολιτικών της επιχείρησης. Η ομαδοποίηση αυτή μπορεί να εξυπηρετήσει διάφορες ανάγκες, όπως π.χ. την ύπαρξη ενός φυλλαδίου ή μιας προωθητικής καμπάνιας. Κάθε εμπορική πολιτική κατατάσσεται σε μια κατηγορία εμπορικών πολιτικών .

Πως θα δημιουργήσετε μια κατηγορία

Καλέστε “Κατηγορίες εμπορικών πολιτικών” από το μενού “Κανόνες Πώλησης” της Κύριας οθόνης της εφαρμογής

Ενεργοποιήστε το σύμβολο “+” και για να βρεθείτε σε μια κενή γραμμή του παραθύρου και καταχωρίστε τα στοιχεία της, τον Κωδικό και την “Περιγραφή” της κατηγορίας (όπως περιγράφεται παρακάτω).

Η κατηγορία θα εμφανιστεί, προς επιλογή, στο παράθυρο των Εμπορικών πολιτικών,

αλλά και κατά την εφαρμογή του προωθητικού κανόνα (τη στιγμή της τιμολόγησης) στο παράθυρο Εμπορικές πολιτικές συναλλαγής.

Συνεπώς η πληροφορία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προσδιοριστικό χαρακτηριστικό της κατηγορίας που ανήκει ο κανόνας . Αν υπάρχει ένα επαρκώς περιγραφικό όνομα στην κατηγορία, ο πωλητής θα είναι σε θέση να γνωρίζει σε τι αναφέρεται το αποδιδόμενο προνόμιο.

 

Καταχώριση εμπορικής πολιτικής

Για την καταχώριση μιας νέας εμπορικής πολιτικής πρέπει να συμπληρώσετε τα πεδία που συνθέτουν τα επιμέρους τμήματά της.

Για το λόγο αυτό,

Ενεργοποιήστε το σύμβολο της προσθήκης “+”. Στο πλέγμα των εμπορικών πολιτικών εμφανίζεται μια κενή γραμμή (διαφορετικού χρώματος).

Συμπληρώστε τα υποχρεωτικά για την καταχώριση της εμπορικής πολιτικής πεδία :

  • τον Κωδικό της εμπορικής πολιτικής
  • την Περιγραφή της εμπορικής πολιτικής
  • τον Τύπο : Από τη λίστα επιλογής επιλέξτε τον τύπο της εμπορικής πολιτικής . Κάθε εμπορική πολιτική ανήκει σε ένα τύπο εμπορικής πολιτικής. Πρακτικά, ο τύπος καθορίζει το “είδος” της εμπορικής πολιτικής. Το “Galaxy Retail” ενσωματώνει συγκεκριμένους τύπους εμπορικής πολιτικής, στους οποίους δεν μπορείτε να επέμβετε, με σκοπό τη μεταβολή κάποιου ή την προσθήκη ενός νέου .

Οι προκαθορισμένοι τύποι εμπορικών πολιτικών συνοψίζονται ως εξής :

  • Voucher πληρωμής (payment voucher): Εκδίδει Voucher μέσω του “Galaxy CRM” [1] το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πληρωμή σε επόμενη συναλλαγή. Η αξία του voucher προσδιορίζεται επί της αξίας της συναλλαγής ή συγκεκριμένων ειδών της συναλλαγής ή μπορεί να έχει συγκεκριμένη αξία.
  • Εκπτωτικό Voucher (discount voucher): Εκδίδει Voucher μέσω του “Galaxy CRM”1 το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως έκπτωση σε επόμενη συναλλαγή. Η αξία του voucher προσδιορίζεται επί της αξίας της συναλλαγής ή συγκεκριμένων ειδών της συναλλαγής ή μπορεί να έχει συγκεκριμένη αξία.
  • Εκπτωτικό είδος (item discounts): Εφαρμόζει έκπτωση ποσοστού ή αξίας σε όλα τα είδη της συναλλαγής είτε στη συνολική αξία της συναλλαγής είτε στο πιο “φτηνό” είδος της συναλλαγής είτε στο πιο “ακριβό” είδος της συναλλαγής.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Στην περίπτωση που ισχύουν περισσότερες από μια εκπτώσεις είδους εφαρμόζεται μόνο μία, εκείνη που αποδίδει τη μεγαλύτερη αξιακή έκπτωση για το είδος

  • Δώρο (gift): Αποδίδει είδος δώρου (με έκπτωση ίση με την αξία του είδους) στην τρέχουσα συναλλαγή ή σε νέο παραστατικό που εκδίδεται αυτόματα κατά την ολοκλήρωση της τρέχουσας συναλλαγής.
  • Συνδυαστική έκπτωση (combo discount): Εφαρμόζει έκπτωση ποσοστού ή ορισμού τελικής τιμής στα είδη του Combo είτε συνδυαστικά για τα είδη του Combo είτε ως μεμονωμένη προκαθορισμένη έκπτωση ανά είδος Combo.
  • Effect to other: Αποδίδει ποσοστιαία έκπτωση ή αξία έκπτωσης ή τιμή μονάδας σε είδος που έχει συνδεθεί με το πωλούμενο στην τρέχουσα συναλλαγή είδος.

  • την Προτεραιότητα εμπορικών πολιτικών : μια εμπορική πολιτική λαμβάνει έναν αριθμό προτεραιότητας. Ο αριθμός αυτός υποδεικνύει τη σειρά με την όποια θα εφαρμοστεί έναντι μιας άλλης εμπορικής πολιτικής που θα ισχύσει για την τρέχουσα συναλλαγή.

Η εφαρμογή για παράδειγμα θα επιχειρήσει να δώσει τα δώρα ή τις εκπτώσεις από το Effect to other από τα είδη που έχει ήδη στο καλάθι του ο πελάτης. Αν αυτό δεν είναι εφικτό θα προτείνει και την προσθήκη νέων ειδών. Ένα σημείο που πρέπει να προσεχτεί είναι ότι αν ένα είδος από το καλάθι του πελάτη πρέπει να δοθεί ως “δώρο” τότε αυτό δεν θα ληφθεί υπόψη για την εφαρμογή οποιασδήποτε άλλης εμπορικής συναλλαγής.

Αν μία εμπορική συναλλαγή αναφέρει ότι με δύο πίτσες θα αποδοθεί στον πελάτη ένα αναψυκτικό δώρο, και μία δεύτερη με ένα αναψυκτικό ο πελάτης θα πάρει εκπτωτικό κουπόνι ενός ευρώ, τότε ακόμα και αν η εμπορική πολιτική του δώρου έχει μεγαλύτερη, κατά αύξοντα αριθμό, προτεραιότητα από τη δεύτερη, η εφαρμογή θα θεωρήσει ως δώρο το αναψυκτικό. Δεν θα προτείνει την προσθήκη άλλου στο καλάθι του πελάτη και ΔΕΝ θα δώσει το εκπτωτικό κουπόνι για την αγορά του αναψυκτικού.

  • τη Διακοπή άλλης πολιτικής : Για κάθε εμπορική πολιτική μπορείτε να επιλέξετε αν η εφαρμογή της στην τρέχουσα συναλλαγή μπορεί να διακόψει την εφαρμογή των υπόλοιπων εμπορικών πολιτικών που μπορούν να εφαρμοστούν για την τρέχουσα συναλλαγή. Η διακοπή θα ισχύσει μόνο όταν η εμπορική πολιτική εφαρμοστεί. Αν οι συνθήκες της εμπορικής αυτής πολιτικής δεν πληρούνται τότε η εφαρμογή θα συνεχίσει με την εξέταση και των επόμενων εμπορικών πολιτικών.
  • Το Ημερολογιακό διάστημα εφαρμογής εμπορικών πολιτικών : Επιλογή του ημερομηνιακού διαστήματος ισχύος της εμπορικής πολιτικής είτε σε επίπεδο ημερολογιακού διαστήματος είτε σε επίπεδο ημέρας της εβδομάδος είτε σε επίπεδο ώρας (χρονικούς περιορισμούς ισχύος).

  • Ανενεργή : Αποεπιλέξτε το πεδίο ώστε η εμπορική πολιτική να είναι ενεργή. Κατά την καταχώριση μιας εμπορικής πολιτικής η παράμετρος “Ανενεργό” έρχεται τσεκαρισμένη, ώστε αν δεν ολοκληρωθεί η παραμετροποίηση της, να μπορείτε να την αποθηκεύσετε προσωρινά με σκοπό να την ενεργοποιήσετε για αποστολή στα καταστήματα σε μεταγενέστερο χρόνο (όταν η παραμετροποίησή της ολοκληρωθεί) .

Ενεργοποίηση εμπορικών πολιτικών

Η εφαρμογή χρειάζεται να γνωρίζει σε ποιους τύπους παραστατικών και σε ποια ομάδα τερματικών θα επιτρέπεται η εφαρμογή της εμπορικής πολιτικής.

Εναλλακτικά

Θέστε ένδειξη “Για όλα τα τερματικά”, “Για όλα τα παραστατικά”, αν θέλετε να συμπεριλάβετε :

  • όλα τα τερματικά

  • όλους τους τύπους παραστατικών

Στην εμπορική πολιτική συνδέονται “Συνθήκες” και “Αποτέλεσμα”

 

Συνθήκες εμπορικών πολιτικών

Στη σελίδα “Συνθήκη” θα κληθείτε να προβείτε στον καθορισμό των συνθηκών που πρέπει να ικανοποιούνται σε μια συναλλαγή για να εφαρμοστούν οι εμπορικές πολιτικές (π.χ. δώρα, εκπτώσεις, τιμές κ.λπ.) .

Υπάρχει η δυνατότητα ορισμού μιας ή περισσότερων συνθηκών ανά εμπορική πολιτική .

Πως να δημιουργήσετε μια συνθήκη

  1. Μέσα από την φόρμα της εμπορικής πολιτικής πατήστε “Συνθήκες”
  2. Στο ομότιτλο τμήμα συμπληρώστε :
  • την περιγραφή της συνθήκης
  • τον αριθμό προτεραιότητας των συνθηκών (των ενεργών). Σε περίπτωση που δηλώσετε σε δύο συνθήκες τον ίδιο αριθμό, εμφανίζεται μήνυμα λάθους .

  • ανενεργό : θέτοντας ένδειξη στο πεδίο μπορείτε να απενεργοποιήσετε μια συνθήκη
  • Contained Items : Εμφανίζεται στις εμπορικές πολιτικές τύπου “Item Discount”, “Payment Voucher, Discount Voucher με δυνατές τιμές:
  • Όλα : Απαιτεί την ισχύ όλων των κανόνων για την εφαρμογή της εμπορικής πολιτικής
  • Οποιοδήποτε : Αν επιλεγεί, η εφαρμογή θα ζητά ένα τουλάχιστον κανόνα για να εφαρμόσει την εμπορική πολιτική

Σημείωση : Στους λοιπούς τύπους (που η εν λόγω επιλογή δεν υφίσταται) για να εφαρμοστεί η εμπορική πολιτική θα πρέπει να ισχύουν όλοι οι κανόνες.

Μια εμπορική πολιτική μπορεί να έχει το ίδιο αποτέλεσμα για διαφορετικούς κανόνες. Οι κανόνες μπορεί να εφαρμόζονται ταυτόχρονα, ορίζοντας την προτεραιότητα με την οποία θα εκτελεστούν. Επίσης μπορείτε να θέσετε μια συνθήκη ανενεργή .

Κανόνες συνθήκης

Ένας κανόνας αποτελεί υποσύνολο της συνθήκης της εμπορικής πολιτικής . Όλα τα στοιχεία του κανόνα θα προσαρτηθούν στη συνθήκη της εμπορικής πολιτικής .

Επιλέξτε τις οντότητες που θέλετε να συμμετέχουν στην εμπορική πολιτική :

  • είδη /κατηγορίες ειδών
  • πελάτες /κατηγορίες πελατών

Καθορίστε:

  • την ελάχιστη ποσότητα ή ελάχιστη αξία για την οποία θα ενεργοποιηθεί η εφαρμογή της εμπορικής πολιτικής

Σχετικές παρατηρήσεις

  • Η εφαρμογή θα ελέγξει την ελάχιστη ποσότητα μόνο εφόσον δεν είναι μηδέν
  • Η εφαρμογή θα ελέγξει την ελάχιστη αξία μόνο αν ΔΕΝ είναι μηδέν και η ελάχιστη ποσότητα είναι μηδέν

  • Σε περίπτωση που δηλωθεί αξία μεγαλύτερη του μηδενός πρέπει να οριστεί αν ο υπολογισμός της αξίας θα προκύπτει από τις τιμές που είχαν τα είδη ΠΡΙΝ τον υπολογισμό των εμπορικών πολιτικών και εκπτώσεων (π.χ. από εκπτωτικούς καταλόγους) ή ΜΕΤΑ και την τελευταία πριν από την εξεταζόμενη από αυτήν εμπορική πολιτική

 

  • την τιμή χρήσης μόνο στις εμπορικές πολιτικές τύπου Item Discount : στον κανόνα ορίζετε αν η έκπτωση θα εφαρμοστεί βάσει της αρχικής ή τελικής τιμής είδους

Σημειώσεις :

  • Αν στον κανόνα μιας εμπορικής πολιτικής οριστεί να εφαρμοστεί έκπτωση βάσει της τελικής τιμής είδους (η οποία προκύπτει αν εφαρμοστούν όλες οι εκπτώσεις, τιμοκατάλογοι και ΟΛΕΣ οι εμπορικές πολιτικές μέχρι ΚΑΙ την τρέχουσα εμπορική πολιτική)

και

  • στην “ελάχιστη αξία” δηλωθεί συγκεκριμένη αξία τότε κατά την τιμολόγηση η εφαρμογή εκτελεί έλεγχο ώστε η αξία, μετά την εφαρμογή όλων, να μην πέσει κάτω από την δηλωθείσα ελάχιστη αξία (π.χ. 78 €).

Έστω για παράδειγμα ότι το είδος “Χ” έχει τιμή 100 και μετά την εφαρμογή έκπτωσης, που έχει καθοριστεί για το είδος αυτό, και πριν την εφαρμογή των εμπορικών πολιτικών, η τιμή του διαμορφώνεται στα 90 € .

Στη συνέχεια, εφαρμόζεται η πρώτη εμπορική πολιτική “Α” και η τιμή του είδους μειώνεται στα 80 € (αφορά στην τελική τιμή της εμπορικής πολιτικής “Α”). Κατά την εφαρμογή της δεύτερης “Β” έχουμε επιπλέον μείωση, 75 € (αφορά στην τελική τιμή της εμπορικής πολιτικής “Β”). Όπως θα παρατηρήσετε στο παράδειγμα η τελική αξία του είδους, αν εφαρμοστεί και η δεύτερη πολιτική, θα είναι μικρότερη της ελάχιστης. Στην περίπτωση αυτή η “Β” εμπορική πολιτική δεν εφαρμόζεται .

Συνεπώς το Σύστημα υπολογίζει όλες τις εκπτώσεις και εμπορικές πολιτικές που πρέπει να εφαρμοστούν, ελέγχοντας ώστε η τιμή του είδους μετά την εφαρμογή τους να μην είναι μικρότερη της ορισμένης ελάχιστης αξίας (στους κανόνες εμπορικών πολιτικών).   

  • την τιμή αποτελέσματος μόνο στις εμπορικές πολιτικές τύπου Combo : αν στην παράμετρο “Αποτέλεσμα συνδυασμού” του αποτελέσματος δηλωθεί η τιμή “Συμπληρώνεται στους κανόνες”

ενεργοποιείται το πεδίο αυτό στον κανόνα, ώστε να συμπληρώσει ο χρήστης με την τιμή που θέλει για το αποτέλεσμα του COMBO

Σημείωση : H “Τιμή αποτελέσματος” μπορεί να διαφοροποιηθεί ανά είδος κανόνα.

 

Αποτελέσματα εμπορικής πολιτικής

Κάθε εμπορική πολιτική “φέρει” ένα αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα καθορίζει τα στοιχεία απόδοσης μιας εμπορικής πολιτικής.

Ανάλογα με τον τύπο της εμπορικής πολιτικής (payment voucher, discount voucher, item voucher, gift, combo discount, effect to other) διαφοροποιείται η οθόνη παραμετροποίησης αποτελέσματος της εμπορικής πολιτικής .

 

Όταν ο τύπος της εμπορικής πολιτικής είναι :

Payment Voucher (voucher πληρωμής)

  • Κωδικός τύπου κίνησης πιστότητας : Συμπληρώστε τον τύπο κίνησης που έχετε ζητήσει να δημιουργηθεί στο Galaxy CRM ώστε να εξυπηρετηθεί η πληρωμή με το voucher .
  • Αποτέλεσμα voucher : επιλέξτε μια εκ των τιμών της λίστας :

    • Συγκεκριμένη τιμή : στο πεδίο “αξία κουπονιού” επιλέξτε την τιμή για την αξία του κουπονιού
    • Ποσοστό επί των ειδών τις συναλλαγής : πρακτικά η εφαρμογή διαβάζει το ποσοστό που ορίζει ο χρήστης εδώ, το εφαρμόζει σε όλα τα είδη που αναφέρονται στη συνθήκη της εμπορικής πολιτικής, αθροίζει τα ποσά αυτά και δίνει εντολή για δημιουργία κουπονιού αξίας ίσης με το άθροισμα αυτό
    • Ποσοστό επί της αξίας της συναλλαγής : στο πεδίο “αξία κουπονιού” επιλέξτε το ποσοστό που θέλετε να εφαρμοστεί στην αξία της συναλλαγής
  • Αξία κουπονιού
  • Κύκλοι κουπονιού : Αν το κουπόνι έχει παραπάνω από ένα κύκλο ζωής, ο πελάτης μπορεί να το χρησιμοποιήσει τόσες φορές όσες και οι κύκλοι ζωής του (όμως μόνο μια φορά σε κάθε συναλλαγή).

Discount Voucher (εκπτωτικό κουπόνι)

  • Αποτέλεσμα voucher : επιλέξτε μια εκ των τιμών της λίστας :

    • Συγκεκριμένη τιμή : στο πεδίο “αξία κουπονιού”, την τιμή για την αξία του κουπονιού έκπτωσης
    • Ποσοστό επί των ειδών της συναλλαγής : πρακτικά η εφαρμογή διαβάζει το ποσοστό που ορίζει ο χρήστης εδώ, το εφαρμόζει σε όλα τα είδη που αναφέρονται στη συνθήκη της εμπορικής πολιτικής, αθροίζει τα ποσά αυτά και δίνει εντολή για δημιουργία κουπονιού αξίας ίσης με το άθροισμα αυτό
    • Ποσοστό έκπτωσης επί της αξίας της συναλλαγής : στο πεδίο “αξία κουπονιού”, το ποσοστό που θέλετε να εφαρμοστεί στην αξία της συναλλαγής
  • Αξία κουπονιού
  • Κύκλοι κουπονιού : Αν το κουπόνι έχει παραπάνω από ένα κύκλο ζωής, ο πελάτης μπορεί να το χρησιμοποιήσει τόσες φορές όσες και οι κύκλοι ζωής του (όμως μόνο μια φορά σε κάθε συναλλαγή)

Item Discounts (έκπτωση είδους)

  • Τύπος έκπτωσης : επιλέξτε αν η έκπωση θα είναι ποσοστιαία ή αξιακή

  • Αποτέλεσμα εκπτώσης : επιλέξτε σε ποια είδη της συναλλαγής θέλετε να εφαρμοστεί η έκπτωση

  • Τιμή χρήσης : επιλέξτε αν το ποσοστό θα εφαρμόζεται:
    • στην αρχική (βάσει τιμοκαταλόγου πριν την εφαρμογή των εμπορικών πολιτικών). Αν για παράδειγμα δηλωθεί ποσοστό έκπτωσης 10 σε όλα τα είδη της συναλλαγής, στην αρχική τιμή τους, τότε η συγκεκριμένη έκπτωση θα υπολογιστεί στην αρχική τιμή της γραμμής πριν την εφαρμογή τιμών από τις εμπορικές πολιτικές
    • ή
    • στην τελική τιμή είδους όπως έχει προκύψει από την εφαρμογή των εκπτώσεων βάσει των εμπορικών πολιτικών. Το πεδίο αυτό είναι ενεργό μόνο αν επιλεγεί ποσοστό έκπτωσης 
  • Αξία έκπτωσης : επιλέξτε την τιμή της έκπτωσης είτε ο τύπος είναι ποσοστό έκπτωσης είτε ο τύπος είναι αξιακή έκπτωση

Gift (δώρο)

  • Επηρεαζόμενο παραστατικό : αν το παραστατικό στο οποίο θα αποδοθεί το δώρο θα αφορά στο ίδιο το παραστατικό ή σε νέο, το οποίο θα εκδοθεί αυτόματα μετά την έκδοση του παραστατικού της συναλλαγής
  • Νέος τύπος παραστατικού : Αν στο προηγούμενο πεδίο έχει δηλωθεί νέο, επιλέγετε το νέο τύπο παραστατικού που θα δημιουργηθεί
  • Είδος δώρου : το είδος που θα παρασχεθεί ως δώρο
  • Απόδοση δώρου πάντα : όταν το πεδίο είναι τσεκαρισμένο προτείνεται να αποδοθεί το δώρο στον πελάτη, σε αντίθετη περίπτωση, μη τσεκαρισμένο δεν προτείνεται (δυνατότητα αλλαγής από το χρήστη)
  • Ποσότητα προς απόδοση : την ποσότητα από το είδος που έχει επιλεγεί να προσφέρεται ως δώρο
  • Μέγιστη ποσότητα : αφορά στη μεγαλύτερη ποσότητα δώρου που μπορεί να αποδοθεί στον πελάτη της συναλλαγής (μέχρι την ποσότητα που έχει δηλωθεί εδώ).

Έστω για παράδειγμα ότι έχουν δηλωθεί ως κινούμενα είδη στη συναλλαγή τα παρακάτω. Με την πληρωμή θα αποδοθούν “2” και όχι “3” δώρα, αφού αυτό προβλέπει η “μέγιστη ποσότητα” στο αποτέλεσμα της εμπορικής πολιτικής .

Combo discount (συνδυαστική έκπτωση)

Στο αποτέλεσμα ενός combo μπορείτε :

  • είτε να επιλέξετε σε όλα τα είδη που συνδυάζονται : Τα είδη που συνδυάζονται είναι όσα αναφέρονται στους κανόνες της πρώτης συνθήκης που ισχύει για την εμπορική πολιτική και συμμετέχουν με αναλογία που καθορίζεται από την ελάχιστη ποσότητα ή αξία που ο κανόνας περιγράφει.

        Στη συνέχεια,

  • να δηλώσετε τη φύση της έκπτωσης, αν πρόκειται για ποσοστιαία ή αξιακή και την τιμή της έκπτωσης η οποία θα εφαρμοστεί είτε στην τελική είτε στην αρχική τιμή είδους π.χ. για ποσότητα 1 θα αποδοθεί ποσοστό έκπτωσης “10” στην τελική τιμή είδους

είτε

  • να επιλέξετε συμπληρώνεται στους κανόνες,

όπου σε αυτή την περίπτωση η εφαρμογή ενεργοποιεί στους κανόνες της εμπορικής πολιτικής την επιλογή “Τιμή αποτελέσματος” για να δηλώσετε την επιθυμητή τιμή ανά είδος combo.

Σχετικές παρατηρήσεις

  • Οι κανόνες που αναφέρονται αποκλειστικά σε πελάτες ή κατηγορίες πελατών ελέγχονται αν ισχύουν για να επαληθευτεί η συνθήκη αλλά αγνοούνται κατά τη δημιουργία του αποτελέσματος.
  • Η ποσότητα των ομάδων Combo που θα προκύψουν από το συνδυασμό των ειδών είναι ακέραια και υπολογίζεται ως εξής : Η εφαρμογή διαιρεί την ποσότητα που αναφέρει η απόδειξη για κάθε ένα από τα συνδυασμένα είδη με την ελάχιστη ποσότητα που αναφέρει για το κάθε ένα από αυτά ο κανόνας και αποθηκεύει το ακέραιο μέρος της διαίρεσης για το κάθε είδος (ή ομάδα ειδών). Στη συνέχεια συγκρίνει τα αποτελέσματα αυτά και επιλέγει το μικρότερο αριθμό.

Παράδειγμα : 

Έστω για παράδειγμα ότι υπάρχει μια πολιτική COMBO που πρεσβεύει ότι 3 πίτσες ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ και 2 αναψυκτικά κοστίζουν συνολικά 20 €. Ο πελάτης αγοράζει 7 πίτσες ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ και 3 κόκα κόλες, 2 πορτοκαλάδες και 2 γκαζόζες. Οι εφτά πίτσες αν διαιρεθούν με το 3 που είναι η ελάχιστη ποσότητα στις πίτσες θα δώσει 2. Τα 7 αναψυκτικά αν διαιρεθούν με το 2 θα δώσουν 3. Η εφαρμογή θα επιλέξει ως μονάδα εφαρμογής το 2. Θα συνδυάσει τις πρώτες τρεις πίτσες με 2 κόκα κόλες, τις επόμενες 3 πίτσες με 1 κόκα κόλα και 1 πορτοκαλάδα και θα εφαρμόσει στις δύο αυτές ομάδες ότι προβλέπει η εμπορική πολιτική, η αξία σε € να είναι 20 για την κάθε ομάδα. Για να το πετύχει αυτό θα υπολογίσει την ίδια ποσοστιαία έκπτωση για όλα τα περιεχόμενα είδη και θα φτιάξει όποιες διαφορές προκύψουν από στρογγυλοποιήσεις (προσθέτοντας ή αφαιρώντας λεπτά του ευρώ) ξεκινώντας από το ακριβότερο είδος.

Effect to other

  • Νέος τύπος παραστατικού : συμπληρώνεται μόνο στην περίπτωση που θέλετε το είδος που θα δοθεί ως δώρο ή με έκπτωση να εκδοθεί σε νέο παραστατικό από αυτό της συναλλαγής
  • Τρόπος πληρωμής : επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που θέλετε να έχει το νέο παραστατικό
  • Κατηγορία είδους : αν θέλετε να έχετε δικαίωμα επιλογής είδους που θα δοθεί για δώρο ή με έκπτωση από μια συγκεκριμένη κατηγορία
  • Είδος : επιλογή συγκεκριμένου είδους για δώρο
  • Τύπος αποτελέσματος : επιλέξτε αν θα εφαρμοστεί ποσοστιαία ή έκπτωση αξίας για το είδος δώρο ή αν θέλετε να το πουλήσετε με νέα τιμή μονάδας
  • Ποσότητα προς απόδοση : επιλέξτε την ποσότητα του είδους που θα προσφέρετε ως δώρο
  • Αξία : η τιμή που θα έχει το είδος που είναι για δώρο ανάλογα τον τύπο αποτελέσματος που έχετε επιλέξει σε προηγούμενη παράμετρο
  • Μέγιστη ποσότητα : αφορά στη μεγαλύτερη ποσότητα δώρου που μπορεί να αποδοθεί στον πελάτη της συναλλαγής (μέχρι την ποσότητα που έχει δηλωθεί εδώ)