Galaxy CRM - Έκδοση 21.35 - Βελτιώσεις

Διαχείριση εξοδολογίων

Υλοποιήθηκαν επεκτάσεις στη διαχείριση Μέσων Μεταφοράς (ERP) καθώς και στη λειτουργικότητα της Δραστηριότητας για τη διαχείριση των εξοδολογίων .

Δείτε σχετικά εδώ

Εμφάνιση της περιγραφής του τύπου δραστηριότητας στο tab της δραστηριότητας

Στο εξής, το παράθυρο της δραστηριότητας θα έχει ως τίτλο την περιγραφή του τύπου δραστηριότητας π.χ. Direct Order και όχι π.χ. Sales opportunity.

Αναδιάταξη στις γενικές ρυθμίσεις των δραστηριοτήτων CRM και στους τύπους δραστηριότητας

Ρυθμίσεις Δραστηριότητες CRM

Υλοποιήθηκε αναδιάταξη στις γενικές ρυθμίσεις δραστηριοτήτων CRM για καλύτερη απεικόνιση των στοιχείων στην επιφάνεια της φόρμας.

Συγκεκριμένα:

  • Διαχωρίζονται κατά θεματικές ενότητες Καμπάνιες /Tickets
  • Μεταφέρθηκε η παράμετρος “Χρήση θέματος ημερολογίου στον συγχρονισμό με Outlook” από τη σελίδα “Δραστηριότητες” στη σελίδα “Ημερολόγιο”

Τύποι δραστηριότητας

Καταργήθηκαν οι σελίδες “Επιλογές 1/2” και “Επιλογές 2/2” και πλέον οι παράμετροι ομαδοποιήθηκαν σε νέες σελίδες, σύμφωνα με το πεδίο εφαρμογής τους.

  • Ευκαιρίες πώλησης
  • Αναθέσεις
  • Αποτελέσματα

Προσθήκη “Ανάθεσης κατηγοριών στη λίστα ανταγωνιστικών ειδών

Επαφές-> Πόροι -> Λοιπά -> Λίστα ανταγωνιστικών ειδών

Στις “Ενέργειες” της Λίστας ανταγωνιστικών ειδών προστέθηκε η διαδικασία της “Ανάθεσης κατηγοριών” που επιτρέπει την πολλαπλή ανάθεση κατηγοριών ειδών στα είδη της λίστας.

Ο ορισμός των αναθέσεων γίνεται από το μενού των αναθέσεων της λίστας ανταγωνιστικών ειδών ή με δεξί κλικ στο εσωτερικό της λίστας.

Δείτε πως

Από τη διαθέσιμη λίστα επιλέξτε τα ανταγωνιστικά είδη

Ενεργοποιήστε “Ανάθεση κατηγοριών” (είτε με δεξί κλικ στο εσωτερικό της λίστας είτε από τις “Ενέργειες”)

Εργαστείτε κατά τα συνήθη στις οθόνες του οδηγού που εμφανίζονται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας

Αναθέσεις Διευθύνσεων ERP

Στη “Λίστα διευθύνσεων επαφών” (από τη Διαχείριση επαφών των Επαφών /Πόρων) προστέθηκε η προβολή “Αναθέσεις διευθύνσεων ERP”. Η προβολή αυτή εμφανίζει για τον επιλεγμένο Πωλητή, τη λίστα των διευθύνσεων επαφών που συνδέονται με τους ανατεθειμένους πελάτες ERP.

Εμφάνιση στοιχείων ροής εγκρίσεων και σε Grid

To πλήκτρο “Ενέργειες” της οθόνης των “Jobs” ενσωματώνει πλέον την επιλογή “Ιστορικό εγκρίσεων”

Νέο Layout στις Καμπάνιες

Διαφορετική απεικόνιση της οθόνης των Καμπανιών ώστε να διακρίνονται όλες οι πληροφορίες με την πρώτη ματιά .

Στη σελίδα “Κύριες πληροφορίες” ενσωματώνονται ως υποσελίδες :

  • οι “Συλλογές επαφών καμπάνιας”
  • το “Ερωτηματολόγιο”
  • οι “Στόχοι”

Νέος πάροχος για αποστολή SMS

Στους διαθέσιμους παρόχους μαζικής αποστολή SMS, προστέθηκε η “M-STAT”.

Για την επίτευξη της διασύνδεσης, αρκεί να παραμετροποιηθεί κατάλληλα το πεδίο Πάροχος SMS στη σελίδα “SMS” των ρυθμίσεων Δραστηριοτήτων.

Δημιουργία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε διαφορετικό πόρο από το logged-in χρήστη

Ενεργοποιώντας το πλήκτρο “Δημιουργία ηλ. ταχυδρομείου”, στη σελίδα Παράμετροι Εmail του Πόρου, θα δημιουργηθεί mailbox σε διαφορετικό πόρο από το συνδεδεμένο χρήστη (logged-in χρήστη).

Message logs

Υλοποιήθηκε νέος logger για sms & viber

Ενεργοποιείται από :

  • τις Ενέργειες των Καμπανιών (Εξωτερικός πάροχος -> External IM provider)

  • τις Ενέργειες των επαφών των SMS

Καταγράφει το status της αποστολής sms ή viber και πιθανά σφάλματα που έχουν προκύψει.

Προσθήκη Ομάδων στις ερωτήσεις ερωτηματολογίων

Ενσωματώθηκαν οι “Ομάδες απαντήσεων” (οργάνωση δραστηριότητας -> ερωτηματολόγια). Η δυνατότητα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ομαδοποίηση ερωτήσεων που αφορούν στα ερωτηματολόγια. Στην περίπτωση δηλαδή ύπαρξης πολλών ερωτήσεων στα ερωτηματολόγια, οι ερωτήσεις που μπορούν να συστήσουν μια ομάδα – κοινά χαρακτηριστικά (π.χ. ικανοποίηση πελατών) εντάσσονται σε αυτήν.

External provider Log

Ενσωματώθηκε νέο Log για survey monkey και mailchimp το οποίο ενεργοποιείται επιλέγοντας “Εξωτερικός πάροχος” από τις “Ενέργειες” της Καμπάνιας .

Το log ενσωματώθηκε σε όσες οθόνες καλούν εξωτερικούς παρόχους :

  • Συλλογές επαφών (Ενέργειες -> Ιστορικό ελέγχου εξωτερικού παρόχου)
  • Καμπάνιες (Ενέργειες -> Εξωτερικός πάροχος -> Ιστορικό ελέγχου εξωτερικού παρόχου)
  • Ερωτηματολόγιο (Ενέργειες -> Πληροφορίες -> Ιστορικό ελέγχου εξωτερικού παρόχου)

Επεκτάσεις Service

Εμπλουτίστηκε η λειτουργικότητα διαχείρισης εργασιών/αιτημάτων και η διασύνδεση με το υποσύστημα Galaxy Service.

Συγκεκριμένα :

  • Ανταλλακτικά και υπηρεσίες

Στην οθόνη της Δραστηριότητας, στο tab “Ανταλλακτικά και υπηρεσίες” προστέθηκαν τα πεδία “Ποσότητα” και “Μονάδα Μέτρησης”.

  • Αποτελέσματα

Στην οθόνη της Δραστηριότητας, στην οθόνη “Αποτελέσματα”, προστέθηκε νέο πλήκτρο ενεργειών “Αποτελέσματα από ανταλ/κα κ υπηρεσίες” που δημιουργεί τόσες γραμμές αποτελεσμάτων, για όσα περιέχονται στην ανάλυση “Ανταλλακτικά και υπηρεσίες” της δραστηριότητας και έχουν χαρακτηρισμό “Αποτέλεσμα”.

  • Νέα εγγραφή Service από Ευκαιρία πώλησης

Υλοποιήθηκαν νέες ενέργειες "Δημιουργία κάρτας εργασίας" και “Δημιουργία εντολής επισκευής” μέσα από την ευκαιρία πώλησης.

Για να προχωρήσει η διαδικασία, ο χρήστης καλείται να επιλέξει το είδος προς επισκευή και στη συνέχεια τις παραμέτρους δημιουργίας της εντολής ή της κάρτας.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η εφαρμογή δημιουργεί την αντίστοιχη εγγραφή στο υποσύστημα του Service, αναθέτοντας τον πελάτη και τις πληροφορίες από τις γραμμές ειδών του Sales Opportunity.

Επιπροσθέτως παρέχεται η δυνατότητα :

  • προβολής των σχετικών καρτών/εντολών επισκευής της Ευκαιρίας πώλησης
  • για σύνδεση πολλαπλών δραστηριοτήτων με ένα Service Order line ή Work Order.
  • Σύνδεση πόρου με εξοπλισμό

Για τους τύπους πόρου με χαρακτηρισμό “Εξοπλισμός”, υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με εγγραφή εξοπλισμού του υποσυστήματος Service.

Κλήση επαφής από λίστα

Παρέχεται η δυνατότητα για εξερχόμενη κλήση προς τα τηλέφωνα της επαφής, με νέα ενέργεια που υλοποιήθηκε στη λίστα επαφών.