Business ERP - Βελτιώσεις 9.0.0

Η έκδοση 9.0.0 του Business ERP, περιλαμβάνει νέες λειτουργίες που αφορούν στα εξής:

Γενικότερη λειτουργία της εφαρμογής

  • Η εφαρμογή είναι συμβατή με το Microsoft .ΝΕΤ Framework έκδοση 4.0. Λόγω αυτού, δε μπορεί πλέον να εκτελεστεί στα λειτουργικά Windows 2000 και Windows 2000 Server
  • Υποστηρίζεται η λειτουργία της εφαρμογής στα λειτουργικά συστήματα Windows 8, Windows 8.1 και Windows Server 2012
  • Υποστηρίζεται η λειτουργία της εφαρμογής με τις εκδόσεις SQL Server 2012 και 2014
  • Ο Διαχειριστής Βάσεων Δεδομένων συνεργάζεται με τις εκδόσεις SQL Server 2012 και 2014 και μπορεί να αναβαθμίζει το compatibility level των βάσεων που διαχειρίζεται ως και το compatibility level του SQL Server 2014 (120)
  • Αναβαθμίζεται η έκδοση της σουίτας DevExpress που χρησιμοποιεί η εφαρμογή στην έκδοση 13.2.8
  • Περιλαμβάνεται νέο σύγχρονο εργαλείο δημιουργίας κι εκτέλεσης αναφορών OLAP και γραφημάτων, παράλληλα με το υπάρχον, που είναι σε θέση να εκτελεί όλες τις υπάρχουσες αναφορές OLAP (και της εφαρμογής και τις εξατομικευμένες ανά εγκατάσταση). Οι οδηγίες χρήσης του εργαλείου αποτελούν αυτόνομο κείμενο OmegaPivots.pdf που περιλαμβάνεται στον κατάλογο τεκμηρίωσης της εφαρμογής
  • Είναι εφικτό να οριστούν πολλαπλοί τύποι συνόλων όψης σε κάθε στήλη λίστας
  • Μπορεί να οριστεί φθίνουσα ταξινόμηση σε μια στήλη λίστας χωρίς να οριστεί πρώτα αύξουσα
  • Το μενού που εμφανίζεται με δεξί κλικ πάνω στον τίτλο παραθύρου μιας λίστας ή φόρμας είναι πλέον στην ελληνική γλώσσα
  • Η εκτέλεση Client setup σε αθόρυβη λειτουργία (silent mode) δεν εμφανίζει οθόνες ή μηνύματα οποιουδήποτε τύπου στο χρήστη
  • Από την οθόνη ενεργοποίησης της εφαρμογής μπορεί να γίνει άμεσα εισαγωγή νέας άδειας χρήσης, χωρίς την ανάγκη μετάβασης στον περιηγητή ιστού και τη σελίδα του Live update (SLUC). Επισημαίνεται ότι για την εκτέλεση της παρούσας έκδοσης απαιτείται η εγκατάσταση νέας έκδοσης SLUC (ελάχιστη έκδοση η 5.2.0.30) και η έκδοση νέας άδειας χρήσης. Αν ο SLUC είναι ήδη εγκατεστημένος στο server που εγκαθίσταται και η εφαρμογή, η εγκατάσταση της εφαρμογής φροντίζει για την αυτόματη αναβάθμισή του.

Οικονομική Διαχείριση

  • Υποστηρίζεται η αποστολή προσωποποιημένων SMS μηνυμάτων σε πελάτες και προμηθευτές μέσω της ενέργειας «Ηλεκτρονική επικοινωνία»
  • Υποστηρίζεται η αναβαθμισμένη υπηρεσία «Βασικά στοιχεία μητρώου» της Γ.Γ.Π.Σ.
  • Ως προτεινόμενη ημερομηνία έναρξης αποσβέσεων ορίζεται η πρώτη του επόμενου από την ημερομηνία κτήσης μήνα, σύμφωνα με τον νόμο 4172/άρθρο 24
    • Παρέχεται εργαλείο για το μαζικό επανυπολογισμό της ημερομηνίας έναρξης των παγίων που έχουν αποκτηθεί από 1/1/2014
  • Οι Σειρές Παραστατικών στο δέντρο διαχείρισης παραστατικών είναι πλέον ταξινομημένες με βάση τον κωδικό τους
  • Κατά την εκτέλεση της β’ φάσης κλεισίματος χρήσης Λογιστικής, ελέγχεται η ύπαρξη άλλων χρηστών που είναι συνδεδεμένοι στην ίδια εταιρεία
  • Είναι παραμετρικό το πλήθος των εγγραφών που διαγράφονται ομαδικά κατά το κλείσιμο χρήσης Λογιστικής, βελτιώνοντας έτσι την απόδοση του συστήματος

Εμπορική Διαχείριση

  • Ορίζεται παραμετρικά σε επίπεδο σειράς το αν θα πραγματοποιείται ο έλεγχος ΑΦΜ του συναλλασσόμενου κατά την καταχώρηση παραστατικού, με την υπηρεσία Γ.Γ.Π.Σ. «Βασικά στοιχεία μητρώου»
  • Κατά την επιστροφή και ρευστοποίηση εγγύησης μπορεί να ορίζεται και αιτιολογία.
  • Δίνεται η δυνατότητα αντιγραφής παρτίδων και αριθμών σειράς στην αντιγραφή Γραμμών παραστατικού
  • Υποστηρίζονται μέσω του Posadmin (έκδοση 2.5.6) οι ακόλουθοι φορολογικοί εκτυπωτές
    • RBS Elio WEB
    • RBS EDO WEB
    • RBS Mercato NET
    • RBS Mercato II

Επικοινωνία με εξωτερικά συστήματα

  • Εμφανίζονται λεπτομερέστερα μηνύματα λαθών στην επικοινωνία με εξωτερικά συστήματα
  • Κατά την εισαγωγή παραστατικών από το σύστημα mSales, ενημερώνεται και το ποσοστό έκπτωσης της γραμμής

Σημείωση: Για αναλυτικές οδηγίες, σας παρακαλούμε να συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης νέων χαρακτηριστικών που συνοδεύει την έκδοση.

Επισυναπτόμενα Αρχεία: