Advanced security Φορολογία εισοδήματος

To “Advanced Security” θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν καλύτερα και ευκολότερα τις αλλαγές που επιφέρει ο Κανονισμός GDPR.

Δείτε περισσότερα για το Advanced Security εδώ

Απαιτούμενη παραμετροποίηση

Για την προστασία των δεδομένων (προσωπικών και άλλων) ενσωματώνονται στην εφαρμογή διαδικασίες που ελέγχουν την πρόσβαση σε πληροφορίες της εφαρμογής σε εγκεκριμένους χρήστες. Παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα στον διαχειριστή το συστήματος, παρακολουθεί ενέργειες που πραγματοποιούνται από του υπόλοιπους χρήστες.

 

Για την ενεργοποίηση του Advanced Security, το Σύστημα θα σας ζητήσει Άδεια Νόμιμης Χρήσης 

 

Σύστημα Ασφαλείας

Στοιχεία χρηστών

Στα στοιχεία των χρηστών της εφαρμογής, έχουν προστεθεί οι παρακάτω επιλογές:

  • Επιτρέπεται η εξαγωγή στοιχείων από τα ευρετήρια
  • Επιτρέπεται η εκτέλεση διαδικασίας ανωνυμοποίησης

Οι παραπάνω περιορισμοί δικαιωμάτων είναι δυνατόν να οριστούν στους χρήστες της εφαρμογής που δεν είναι διαχειριστές της εφαρμογής.

Ανωνυμοποίηση Στοιχείων

Τα φυσικά πρόσωπα με τα οποία η επιχείρηση συναλλάσσεται έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν τη διαγραφή των προσωπικών δεδομένων που μία επιχείρηση έχει στην κατοχή της.

Για το λόγο αυτό ενσωματώθηκε στους φορολογούμενους του η διαδικασία, της ανωνυμοποίησης στοιχείων.

Μέσω της παραπάνω διαδικασίας θα αλλοιωθούν όλα τα προσωπικά στοιχεία ενός Φορολογούμενου και θα διαγραφούν όλοι οι κωδικοί πρόσβασης με δημόσιους φορείς.

Μετά την διαδικασία ανωνυμοποίησης ο λογαριασμός φορολογούμενου τίθεται ανενεργός στην εφαρμογή. Η εργασία της ανωνυμοποίησης είναι μη αναστρέψιμη και σε περίπτωση λάθους τα στοιχεία θα πρέπει να καταχωρηθούν εκ νέου.

Η επιλογή της ανωνυμοποίησης είναι διαθέσιμη στα Αρχεία -> Φορολογούμενοι

Βήματα διαδικασίας

  1. Από την κεντρική οθόνη της εφαρμογής καλέστε Αρχεία π.χ. Φορολογούμενοιι
    Θα ανοίξει η λίστα των Φορολογούμενων.
  2. Επιλέξτε το φορολογούμενο τα στοιχεία (προσωπικά δεδομένα) του οποίου θέλετε να ανωνυμοποιηθούν και κάντε δεξί κλικ επί του επιλεγμένου
  3. Επιλέξτε “Ανωνυμοποίηση στοιχείων” από την πτυσσόμενη λίστα που εμφανίζεται

  1. Από την οθόνη της Ανωνυμοποίησης Στοιχείων, που ανοίγει, ενημερώνεστε ότι η διαδικασία είναι μη αναστρέψιμη και ότι εφόσον ο συναλλασσόμενος είναι συνδεδεμένος με λογαριασμούς, π.χ. πελάτη, προμηθευτή κ.λπ. η διαδικασία της ανωνυμοποίησης θα εκτελεστεί για όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς.

cid:image008.png@01D4019B.B12EA5D0

  1. Πατήστε “ΟΚ και επιβεβαιώστε την εκτέλεση της διαδικασίας
  2. Μόλις η διαδικασία ολοκληρωθεί εμφανίζεται σχετικό μήνυμα ενημέρωσης

 

Σημείωση: Αν ο χρήστης δεν έχει δικαίωμα ανωνυμοποίησης η επιλογή “Ανωνυμοποίηση Στοιχείων” στην πτυσσόμενη λίστα έρχεται ανενεργή.

Στοιχεία Καταγραφών

Πλέον για συγκεκριμένες διαδικασίες της εφαρμογής, υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης της εκτέλεσής τους από τον διαχειριστή του συστήματος στην οθόνη «Στοιχεία καταγραφών». Η επιλογή είναι διαθέσιμη από την επιλογή «Παράμετροι- Σύστημα ασφαλείας χρήσης της εφαρμογής – Στοιχεία καταγραφών».

Τα «Στοιχεία καταγραφών» ενημερώνονται από τις διαδικασίες:

  • «Εξαγωγή» στοιχείων από τα ευρετήρια των Φορολογουμένων
  • Εκτέλεσης της διαδικασίας ανωνυμοποίησης

Στην οθόνη καταγραφών αποτυπώνονται τα παρακάτω στοιχεία καταγραφής :

  • Η εργασία που εκτελέστηκε
  • Η οντότητα στην οποία αναφέρεται η εργασία
  • Το όνομα και η περιοχή αποθήκευσης του αρχείου (εφόσον η εργασία αφορά σε εξαγωγή αρχείου)
  • Η ημερομηνία και ώρα εκτέλεσης της εργασίας
  • Ο χρήστης που εκτέλεσε την εργασία
  • Το όνομα του υπολογιστή από το οποίο εκτελέστηκε η εργασία
  • Η έκδοση της εφαρμογής στην οποία εκτελέστηκε η εργασία
  • Το όνομα της Βάσης δεδομένων / όνομα Π.Ε στην οποία εκτελέστηκε η εργασία
  • Το όνομα της εταιρίας στην οποία εκτελέστηκε η εργασία.

  • Στα στοιχεία καταγραφών παρέχεται η δυνατότητα διαμόρφωσης της οθόνης
  • Τα στοιχεία καταγραφών είναι επιπλέον διαθέσιμα και στις λίστες των λογαριασμών συναλλασσόμενων όπου προβάλλονται μόνο οι εργασίες της επιλεγμένης οντότητας με δεξί κλικ επί της εγγραφής της λίστας.