Αρχειοθέτηση συναλλαγών - Galaxy Retail

Αρχειοθέτηση συναλλαγών

Δυνατότητα διαγραφής εγγραφών (π.χ. αποδείξεων, τιμολογίων) από το αρχείο κινήσεων, παραλαβών, απογραφών προηγούμενης χρήσης .

Για να διαγράψετε κινήσεις (αποδείξεις, τιμολόγια), παραλαβές, απογραφές ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα :

Δηλώστε τις παραμέτρους Αρχειοθέτησης

Καλέστε το μενού Κύριες Παράμετροι -> Τερματικά και συμπληρώστε τα στοιχεία αρχειοθέτησης, όπως ζητούνται στη σελίδα “Αρχειοθέτηση” της οθόνης “Πληροφορίες Τερματικών” (παράμετροι 1/2) :

  • Αρχειοθέτηση μέχρι ημερομηνία : θέστε όρια ημερομηνίας (για παράδειγμα, διαγραφή των παραστατικών πωλήσεων που είχε η εταιρία σας την 1 Μαρτίου του έτους 2018 – προηγούμενης χρήσης)
  • Αρχειοθέτηση απογραφών / παραλαβών : θέστε τσεκ αν θέλετε η διαδικασία να περιλάβει τις απογραφές/παραλαβές

και πατήστε “Αποθήκευση”.

Η αρχειοθέτηση συναλλαγών εκτελείται μέσω scheduler μέσα σε ένα προκαθορισμένο από εσάς χρονικό διάστημα

Καλέστε Συνδεσιμότητα -> Κανόνες προγραμματισμού και ενεργοποιήστε τις ρυθμίσεις χρονοπρογραμματισμού, κάθε πότε θα εκτελεί την εργασία της αρχειοθέτησης συναλλαγών (διαγραφή των κινήσεων παραλαβών, απογραφών) ο χρονοπρογραμματιστής .

Το Σύστημα, εφόσον ολοκληρώσει τη διαδικασία αρχειοθέτησης, εφαρμόζοντας τους χρονικούς περιορισμούς (π.χ. μέχρι την 1 Μαρτίου του έτους 2018), δηλωμένους στην παραμετροποίηση της αρχειοθέτησης (των τερματικών), θα μεταφέρει τα δεδομένα στους σχετικούς πίνακες.

Νέο action στην ομάδα πλήκτρων POS

Για τους σκοπούς της άμεσης αρχειοθέτησης συναλλαγών ενσωματώθηκε σχετικό action στην ομάδα πλήκτρων “POS” .