Περιήγηση στο περιβάλλον του παρόχου

Παράμετροι UBL Παρόχου Ηλ. Τιμολογίου


Η πλήρης εναρμόνιση και συμμόρφωση των τιμολογίων με τις επιταγές του ευρωπαϊκού προτύπου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης απαιτεί να ακολουθούν αυτά πάντα μια τυποποιημένη μορφή. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα δεδομένα του τιμολογίου θα αποθηκεύονται σε μορφή δομημένων δεδομένων (εξασφαλίζεται η αναγνωσιμότητα – αυτόματα από τα συστήματα υπολογιστών) και θα είναι σύμφωνα με τις κοινά δημοσιευμένες προδιαγραφές (UBL).

Ενημερώστε κατάλληλα τους UBL κωδικούς :

  • Μονάδες μέτρησης
  • Τύπους παραστατικών
  • ΦΠΑ
  • Παρακρατήσεις, λοιπούς φόρους, τέλη κ.λπ.
  • Απαλλαγή ΦΠΑ

μέσα από το περιβάλλον παρόχου επιλέγοντας τη σελίδα “Αντιστοιχίσεις”

Παραστατικά


Το ποια παραστατικά θα εμφανιστούν στη λίστα (όλα, διαβιβασμένα, αποτυχημένα) καθορίζεται από τη συμπλήρωση ή “όχι” του ενσωματωμένου φίλτρου, στο πάνω μέρος του
παραθύρου.

Τα παραστατικά της λίστας τίθενται διαθέσιμα προς επισκόπηση .

Συνεπώς,

Για να προβάλετε ένα παραστατικό επιλέξτε το από τη λίστα και ενεργοποιήστε τον υπερ-σύνδεσμο του πεδίου

Θα εμφανιστεί το παραστατικό με όλα τα στοιχεία του :

  • Στοιχεία παραστατικού
    • ο τύπος του παραστατικού (π.χ. 1.1 τιμ. Πώλησης)
    • η ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού
    • ο αριθμός του παραστατικού
    • η σειρά και αριθμός του παραστατικού
  • Στοιχεία αντισυμβαλλόμενου – η επωνυμία στην οποία έχει εκδοθεί το παραστατικό
    • ΑΦΜ του πελάτη
    • το Υποκατάστημα
    • η Χώρα προέλευσης
  • Ο Μοναδικός Αριθμός Καταχώρισης παραστατικού (το M.AR.K), το Αναγνωριστικό παραστατικού (Unique ID), η κατάσταση υποβολής της σύνοψης (π.χ. ολοκληρώθηκε)
  • Πληροφορίες για τις αξίες ανά συντελεστή ΦΠΑ στη σελίδα “Γραμμές Παραστατικού”
  • Στοιχεία των παρακρατούμενων φόρων (φόροι, κρατήσεις, επιβαρύνσεις) που επιβαρύνουν την κίνηση και ΔΕΝ έχουν ΦΠΑ - στη σελίδα “Φόροι-Κρατήσεις”
  • Ο τρόπος πληρωμής κατά την υποβολή της σύνοψης στην myData πλατφόρμα - στη σελίδα “Τρόπος πληρωμής”
  • Τα συσχετιζόμενα παραστατικά π.χ. το πιστωτικό παραστατικό με το παραστατικό προέλευσης (Δ.Α. - τιμολόγιο πώλησης), το οποίο έχει ήδη ενημερώσει την ΑΑΔΕ - στη σελίδα “Συσχετιζόμενα Παραστατικά”

Ενημέρωση της κατάστασης αποστολής κάθε παραστατικού που έχει αποσταλεί για σήμανση


  • Για να σας ενημερώσει για την ανεπιτυχή αποστολή των παραστατικών εμφανίζει “Απέτυχε” . Αν πατήσετε στο σύνδεσμο Απέτυχε εμφανίζει μήνυμα στο οποίο καταγράφει ποιο ήταν το λάθος που οδήγησε στην απόρριψη του (π.χ. πρέπει να οριστεί τρόπος πληρωμής, έναρξη καταχώρισης κ.λπ.) .
  • Όταν το παραστατικό λάβει την ένδειξη “Ολοκληρώθηκε” σημαίνει ότι διαβιβάστηκε επιτυχώς και έχει λάβει σήμανση.

Λίστα προτύπων μηνυμάτων

Από το περιβάλλον του παρόχου μπορείτε να δείτε και τα πρότυπα μηνυμάτων και να προχωρήσετε στη δημιουργία ενός νέου.