Service Requests
Το νέο υποσύστημα διαχείρισης Αιτημάτων εξυπηρέτησης και Εργασιών προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης των δραστηριοτήτων των τεχνικών πεδίου. Παρέχει αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων εξυπηρέτησης καθώς και την εκτέλεση πλάνων συντήρησης, διασφαλίζοντας ότι οι τεχνικές εργασίες πραγματοποιούνται έγκαιρα και σύμφωνα με τα πρότυπα. Το υποσύστημα περιλαμβάνει επίσης ένα εύχρηστο ημερολόγιο τεχνικού για τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση των εργασιών, ενώ προσφέρει διαχείριση ειδών επαφής για καλύτερη οργάνωση και εξυπηρέτηση πελατών.
Δείτε περισσότερα εδώ
Γενικά
1. Υποστηρίχθηκε η διαχείριση υπηρεσιών και η χρήση τους σε εμπορικά παραστατικά.
Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στη λίστα ειδών για επιλογή. Για ευκολότερη αναζήτηση, παρέχεται σχετική επιλογή στο φίλτρο της λίστας.
2. Υποστηρίχθηκε η λειτουργικότητα των ειδοποιήσεων για τον τύπο Δραστηριότητας Appointments.
Γίνεται χρήση των παραμέτρων που ορίζονται στο Activity Type
Επιπλέον πρέπει να ενεργοποιηθούν στη συσκευή όπως παρακάτω, για να εμφανιστεί ειδοποίηση στον χρήστη.
3. Χαρακτηρισμοί αρχείων (Tags)
Υποστηρίχθηκε η δυνατότητα επιλογής Tag κατά τη σύνδεση σχετικών αρχείων σε μία οντότητα.