Eurofasma - Manager Next - Έκδοση 5.8.0 - Νέα Λειτουργικότητα

Advanced Security

Διαδικασία Ανωνυμοποίησης

Για την προστασία των δεδομένων (προσωπικών και άλλων) ενσωματώνονται διαδικασίες που ελέγχουν την πρόσβαση σε εγκεκριμένους χρήστες

Ορισμός προσωπικών δεδομένων για απόκρυψη

Το ποιες τιμές πεδίων με προσωπικά δεδομένα, θα εμφανιστούν προς διαγραφή, στη δεύτερη οθόνη της διαδικασίας “Διαγραφή προσωπικών δεδομένων” (Ανωνυμοποίηση) καθορίζεται στη διαδικασία “Ορισμός Προσωπικών δεδομένων για απόκρυψη” .

Ο ορισμός της απόκρυψης της τιμής των πεδίων, που είναι προσωπικά δεδομένα γίνεται μέσω ομότιτλης εργασίας (Γενική Παραμετροποίηση) και εκτελείται μέσω διαδοχικών οθονών (τύπου wizard).

1η Οθόνη

Από την πρώτη οθόνη, που θα εμφανιστεί, ενημερώνεστε ότι η εφαρμογή θα αποκρύψει τις τιμές των πεδίων που θα ορίσετε εδώ, εφόσον ο συναλλασσόμενος ζητήσει την απόκρυψη των προσωπικών του δεδομένων που η επιχείρηση τηρεί.

2η Οθόνη

Στη δεύτερη οθόνη προβάλλονται όλα τα πεδία της βάσης σχετιζόμενα με το Συναλλασσόμενο, τα στοιχεία των οποίων πρόκειται να διαγραφούν, εφόσον αυτό απαιτηθεί από το συναλλασσόμενο με τον οποίο η επιχείρηση συναλλάσσεται.

Μετά τον ορισμό, πατήστε “Αποθήκευση” για την τελική αποθήκευση τους και την εμφάνισή τους στη δεύτερη οθόνη της διαδικασίας “Οριστική Διαγραφή Προσωπικών Δεδομένων”.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας εμφανίζεται ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή έκβασή της.

Εκτύπωση και διαγραφή προσωπικών δεδομένων

Αρχεία -> Λογαριασμοί -> Συναλλασσόμενοι

Η διαγραφή ή εκτύπωση προσωπικών δεδομένων είναι πλέον διαθέσιμες από αντίστοιχες επιλογές του μενού “Επεξεργασία” των συναλλασσόμενων :

  • Εμφάνιση προσωπικών δεδομένων
  • Διαγραφή προσωπικών δεδομένων

C:\Users\gep\Documents\My Screen Captures\Συναλλασσόμενοι Πετρόπουλος ΑΕΒΕΕ.jpg

Εμφάνιση προσωπικών δεδομένων

H εφαρμογή εκτυπώνει μια κατάσταση με παρουσίαση όλων των στοιχείων, όπως έχουν δηλωθεί από το χρήση στην οθόνη της διαχείρισης προσωπικών δεδομένων.

Διαγραφή προσωπικών δεδομένων

Η διαγραφή προσωπικών δεδομένων καθίσταται δυνατή μέσω διαδοχικών οθονών (τύπου wizard).

Η πρώτη οθόνη σας ενημερώνει ότι μπορείτε να διαγράψετε όλα τα προσωπικά στοιχεία του συναλλασσόμενου και σας προειδοποιεί ότι η ενέργεια της διαγραφής των πεδίων που αφορούν σε προσωπικά δεδομένα είναι μη αναστρέψιμη .

Ενεργοποιώντας “Επόμενη” εμφανίζεται η δεύτερη οθόνη της διαδικασίας με περιεχόμενο όλα τα πεδία από τα οποία θα διαγραφούν οριστικά τα στοιχεία του συναλλασσόμενου. Διενεργώντας έλεγχο επαλήθευσης και πατώντας το πλήκτρο της διαγραφής εκτελείται η ενέργεια της διαγραφής.

Εκχώρηση δικαιώματος Ανωνυμοποίησης

Ο ορισμός δικαιοδοσιών στους χρήστες που θα αναλάβουν να διεκπεραιώσουν την εργασία της ανωνυμοποίησης μπορεί εύκολα να γίνει από το μενού Αρχεία -> Λογαριασμοί -> Συναλλασσόμενοι, δεξί κλικ -> Ορισμός δικαιωμάτων -> Διαγραφή Προσωπικών Δεδομένων.

Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε το μενού Περιφερειακές εργασίες -> Διαχείριση δικαιωμάτων-> Αρχεία -> Λογαριασμοί -> Συναλλασσόμενοι.

Εκχώρηση γενικού δικαιώματος εξαγωγής και εκτύπωσης εγγραφών με την αναβάθμιση

Η δυνατότητα ορισμού γενικού δικαιώματος ανά ρόλο χρηστών για την εκτέλεση οποιαδήποτε εκτύπωσης ή εξαγωγής δεδομένων λίστας (π.χ. λίστα πελατών με προσωπικά / οικονομικά στοιχεία), προϋπόθεση αποτελεί η αναβάθμιση της εφαρμογής. H δυνατότητα εκχώρησης ή απαγόρευσης δικαιώματος μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα σημεία που υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης δεδομένων ή εξαγωγής λίστας αλλά και μεμονωμένα ανά αρχείο.

Δείτε πως :

  • Μεταβείτε στον Ορισμό Δικαιωμάτων (Σύστημα Ασφαλείας)

  • Επιλέξτε “Εμπορική Διαχείριση” και πατήστε το πλήκτρο με τις τρεις τελείες Dikaiomata2

  • Στην οθόνη “Δικαιώματα” (που ανοίγει) υπάρχουν οι δικαιοδοσίες που μπορούν να απαγορευτούν ή να επιτραπούν σε χρήστες με συγκεκριμένο ρόλο (π.χ. λογιστήριο)

  • Επιλέξτε την εργασία “Εξαγωγή Δεδομένων”, μετακινηθείτε στο τμήμα “Δικαιώματα” και αποδώστε στους χρήστες με ρόλο “Λογιστήριο” “Απαγορεύεται”. Με τον τρόπο αυτό η δικαιοδοσία της εξαγωγής αφαιρείται από τους χρήστες με ρόλο λογιστήριο .

Τέλος πατήστε “οκ” για επιβεβαίωση και έξοδο.

 

  • Για την Εκτύπωση Δεδομένων εργαστείτε όπως στο προηγούμενο βήμα:
    • Επιλέξτε “Εκτύπωση Δεδομένων” και εκχωρήστε, αυτή τη φορά, στους χρήστες με ρόλο “Λογιστήριο”, “Επιτρέπεται”. Συνεπώς οι χρήστες με αυτό το ρόλο θα αποκτήσουν δικαιώματα εκτύπωσης εγγραφών, τα οποία θα ισχύουν σε όλη την έκταση της εφαρμογής (όπου δηλαδή υφίσταται η δυνατότητα αυτή).