Galaxy CRM - Έκδοση 21.36 - Βελτιώσεις

Επαφές

Γρήγορη εισαγωγή επαφής

Με την ενέργεια “Γρήγορη καταχώριση” μπορείτε εύκολα και γρήγορα να καταχωρίσετε μια σχετική επαφής

Εμφανίζεται οθόνη με τα βασικά πεδία ενημέρωσης της νέας επαφής και της σχέσης με την γονική επαφή. Με την ολοκλήρωση καταχωρίζεται η νέα επαφή και ταυτόχρονα ενημερώνεται η σχέση.

Ημερολόγιο εργασίας επαφής

Ενσωματώθηκε νέα σελίδα με πληροφορίες ανάθεσης ημερολογίου εργασίας στη διεύθυνση μιας επαφής. Το Tab που εμφανίζεται στη βασική καρτέλα αφορά στην κύρια διεύθυνση, ενώ υπάρχει αντίστοιχο Tab ημερολογίου μέσα στη λίστα ορισμού διευθύνσεων της επαφής .

Επιπλέον, δόθηκε η δυνατότητα δημιουργίας νέου Ημερολογίου από την επαφή, με τη χρήση του βέλους στη στήλη “Ημερολόγιο”.

Εμφάνιση στοιχείων επαφής στις συλλογές

Στα περιεχόμενα συλλογής, δόθηκε η δυνατότητα εμφάνισης όλων των πεδίων επικοινωνίας της κάθε επαφής για να διευκολύνει στη διαχείριση της λίστας.

Εμφάνιση επαφών που γιορτάζουν

Υλοποιήθηκε νέος browser που απεικονίζει επετείους επαφών, σύμφωνα με δεδομένη ημερομηνία που έχει επιλέξει ο χρήστης.

Ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει γενέθλια ή εορτές επαφών από τις διαθέσιμες προβολές του browser.

O browser γίνεται διαθέσιμος από το μενού Επαφές/ Πόροι -> Διαχείριση επαφών-> Επέτειοι επαφής

Εθνικότητα επαφής

Προστέθηκε νέο πεδίο στην επαφή που ορίζει την Εθνικότητα. Οι διαθέσιμες τιμές έρχονται αυτόματα από τον ορισμό των Χωρών στην εφαρμογή.

Αυτόματη λήψη στίγματος

Προστέθηκε παράμετρος “Get GPS coordinates on save” στο τμήμα “Επαφών” των γενικών ρυθμίσεων Επαφών/Πόρων που ενεργοποιεί την αυτόματη λήψη στίγματος κατά την αποθήκευση Επαφής και Δ/νσης επαφής. Για την εκτέλεση της διαδικασίας απαιτείται να συμπληρωθούν τα πεδία Διεύθυνση, Αριθμός Δ/νσης και Τ.Κ. .

Ενέργεια συμπλήρωσης διεύθυνσης επαφής από ΤΚ

Υλοποιήθηκε νέα ενέργεια στην οθόνη της επαφής, όπου συμπληρώνει αυτόματα τα πεδία Χώρα/Νομός/Περιοχή της επαφής βασιζόμενη στο περιεχόμενο του πεδίου T.K.

Πόροι

Διαχείριση ειδικότητας

Προστέθηκε η δυνατότητα διαχείρισης Ειδικοτήτων και σύνδεσης τους σε πόρους (τμήμα ειδικότητα στη σελίδα γενικά των πόρων). Το πεδίο είναι πολλαπλής επιλογής και χρησιμοποιείται για να περιορίσει τους διαθέσιμους Υπευθύνους (owner) σε δραστηριότητα, στην περίπτωση που δηλωθεί και σε αυτό το σημείο ότι η δραστηριότητα αφορά σε συγκεκριμένη ειδικότητα.

Επιλέγοντας, στο ίδιο τμήμα, “Διαθέσιμος ανεξαρτήτου ειδικότητας” μπορείτε να δηλώσετε ότι ο συγκεκριμένος πόρος είναι διαθέσιμος στις αναζητήσεις δραστηριότητας, ανεξαρτήτου ειδικότητας.

Ο ορισμός των Ειδικοτήτων γίνεται στον πίνακα Ειδικότητα του μενού Γενικά της Οργάνωσης επαφών.

Χαρακτηριστικά πόρου

Στη συμπλήρωση χαρακτηριστικών πόρου, δόθηκε η δυνατότητα συμπλήρωσης απάντησης με τύπο πεδίου πολλαπλής επιλογής (multi select) και σημειώσεων στη γραμμή.

Browser επαφών πόρων

Υλοποιήθηκε νέος browser που προβάλλει τα στοιχεία των επαφών που συνδέονται με πόρο της εφαρμογής.

Στον browser ενσωματώθηκε φίλτρο πολλαπλής επιλογής για αναζήτηση με Ειδικότητα.

Ενεργοποιείται από το μενού Επαφές/Πόροι -> Διαχείριση επαφών

Δραστηριότητες

Μαζική αποστολή φόρμας εκτύπωσης δραστηριότητας με πρότυπο "κείμενο καμπάνιας"

Υποστηρίχθηκε η δυνατότητα μαζικής αποστολής φόρμας εκτύπωσης δραστηριότητας με mail, από τους browsers των υπόλοιπων τύπων δραστηριοτήτων, πλην των Sales Opportunities που ίσχυε μέχρι στιγμής.

Αφορά στους browsers:

  • Ραντεβού
  • Εργασία
  • Αίτημα

Επιπλέον, προστέθηκαν παράμετροι στον τύπο δραστηριότητας που ορίζουν αν θα γίνει χρήση του τίτλου της φόρμας και της περιγραφής της δραστηριότητας, στη δημιουργία του συνημμένου εγγράφου.

Αιτιολογία ακύρωσης

Δόθηκε η δυνατότητα ενημέρωσης της αιτιολογίας ακύρωσης ακόμα και αν δεν έχει ορισθεί ως υποχρεωτικό στον τύπο της δραστηριότητας. Επιπλέον, η αιτιολογία ακύρωσης προστέθηκε στο ιστορικό δραστηριότητας.

Ροή εργασίας

Έγινε αναδιάταξη στη φόρμα και προστέθηκε παράμετρος για τη μεταφορά σημειώσεων μιας δραστηριότητας στη νέα που θα προκύπτει από ροή εργασίας.

Λίστα ελέγχου

Προσθήκη πεδίου «Σημειώσεις» στις γραμμές της Λίστας Ελέγχου δραστηριότητας.

Αντιγραφή γραμμών Ευκαιρίας Πώλησης

Κατά τη δημιουργία νέας Ευκαιρίας Πώλησης από άλλη Ευκαιρία Πώλησης μέσω εκτέλεσης αυτόματου Workflow ή μέσω καταχώρισης νέας από την υπάρχουσα, αντιγράφονται οι γραμμές Ειδών της αρχικής Ευκαιρίας Πώλησης στη νέα.

Ερωτηματολόγια

Υποστηρίχθηκε νέος τύπος πεδίου απαντήσεων multiselect. Ο ορισμός των διαθέσιμων τιμών είναι ίδιος όπως η απλή λίστα τιμών.

Στοιχεία διεύθυνσης επαφής μέσα στην Δραστηριότητα

Προστέθηκε νέα λειτουργικότητα που παρέχει καλύτερη πληροφόρηση στον χρήστη, με δυνατότητες διαχείρισης διευθύνσεων μέσα από την οθόνη της δραστηριότητας. 

  • Λίστα διευθύνσεων λογαριασμού

Στη λίστα επιλογής διευθύνσεων λογαριασμού της δραστηριότητας, εμφανίζονται τα πεδία:

 

  • Πεδίο εμφάνισης στοιχείων διεύθυνσης

Επί της φόρμας του Activity, προστέθηκε νέο virtual πεδίο, δίπλα από την περιγραφή της Δ/νσης που εμφανίζει πληροφορίες της Δ/νσης.

 

Το ποια πεδία θα εμφανίζονται, καθορίζεται στις γενικές παραμέτρους, στη σελίδα Δραστηριότητες όπως παρακάτω:

 

  • Ενέργεια δημιουργίας Διεύθυνσης λογαριασμού

Προστέθηκε νέα Ενέργεια “Δημιουργία Δ/νσης λογαριασμού ,

που ανοίγει διάλογο σε pop up με τα πεδία του πίνακα της διεύθυνσης επαφής για συμπλήρωση, όπως παρακάτω :

 Κάτω από το παράθυρο υπάρχουν οι ενέργειες :

  • Αποθήκευση                            
  • Αποθήκευση και ενημέρωση στην δραστηριότητα

Απόσταση ολοκλήρωσης δραστηριότητας

Στη γενική λίστα δραστηριοτήτων προστέθηκε προβολή που υπολογίζει την απόσταση σε χιλιόμετρα από το στίγμα της Διεύθυνσης του λογαριασμού της δραστηριότητας έως το στίγμα ολοκλήρωσης/ακύρωσης) της δραστηριότητας.

Για τον υπολογισμό της απόστασης δεν γίνεται καμία κλήση σε Google API.

Εύρεση λογαριασμού από Δραστηριότητα

Δυνατότητα, στο πεδίο λογαριασμός μέσα από δραστηριότητα, αναζήτησης με οποιοδήποτε από τα 5 τηλέφωνα μιας επαφής. Αυτό ισχύει με την προϋπόθεση ότι στον “Τύπο επιλογής επαφής” των ρυθμίσεων Επαφών/Πόρων έχει δηλωθεί "Εμφάνιση πολλαπλών στοιχείων".

Call Center – Telemarketing

Δημιουργία δραστηριότητας από την φόρμα του Τηλεφωνικό κέντρου

Μέσα από την φόρμα του τηλεφωνικού κέντρου, με διπλό κλικ σε μία κλήση εμφανίζεται η επιλογή για δημιουργία δραστηριότητας για όλους τους τύπους δραστηριοτήτων. Πλέον υπάρχει η δυνατότητα να καθορίζεται παραμετρικά ο επιθυμητός τύπος δραστηριότητας, έτσι ώστε με το διπλό κλικ επί της φόρμας του τηλεφωνικού κέντρου να ανοίγει απευθείας η επιθυμητή δραστηριότητα.

Νέα επαφή από κλήση

Αφορά στην περίπτωση εισερχόμενης κλήσης από τηλέφωνο που δεν αντιστοιχεί σε επαφή. Στις κλήσεις αυτές με δεξί κλικ επί της κλήσης, εμφανίζεται η οθόνη αναζήτησης/εισαγωγής επαφής. Αν η αναζήτηση επιφέρει αποτελέσματα και ο χρήστης επιλέξει μια επαφή, η εφαρμογή θα ανοίξει τη φόρμα επαφής και θα προχωρήσει στην ανάθεση του νέου τηλεφώνου στο πρώτο κενό τηλέφωνο της επαφής που θα εντοπίσει. Αν η αναζήτηση δεν επιφέρει κανένα αποτέλεσμα, η εφαρμογή θα ανοίξει τη φόρμα νέας επαφής με προ συμπληρωμένο το τηλέφωνο 1 από την κλήση.

Η οθόνη της επαφής και στις δύο περιπτώσεις ανοίγει modal ώστε με αποθήκευση και κλείσιμο να κάνει και update τη γραμμή πίσω στο Call center .

Αναφορά στον οδηγό παραμετροποίησης της λειτουργικότητας τηλεφωνικού κέντρου

Σύνδεση με Campaign

Δυνατότητα επιλογής campaign από το χρήστη, ώστε από όσες κλήσεις δημιουργηθούν activities, να συνδεθούν με το επιλεγμένο campaign. Επιπλέον με παράμετρο καθορίζεται αν δημιουργηθεί Sales Opportunity από την κλήση, να μεταφερθούν στις γραμμές του τα είδη που ορίζονται στο campaign.

Αναφορά στον οδηγό παραμετροποίησης της λειτουργικότητας τηλεφωνικού κέντρου

Δημιουργία δραστηριότητας όταν απαντηθεί η κλήση

Υποστηρίχθηκε η παράμετρος δημιουργίας δραστηριότητας, ΜΟΝΟ αν απαντηθεί η κλήση. Η λειτουργία αφορά αποκλειστικά σε τηλεφωνικά κέντρα Asterisk.

Αναφορά στον οδηγό παραμετροποίησης της λειτουργικότητας τηλεφωνικού κέντρου

Δυναμικές προβολές

Υποστηρίχθηκε η δυνατότητα εμφάνισης δυναμικών προβολών (dynamic views) για την κάθε επιλεγμένη κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.

Καμπάνιες

Παράμετροι και επαυξήσεις σε ασύγχρονη αποστολή καμπάνιας

  1. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στα δικά τους (των πόρων) ή στα γενικά (γενικές ρυθμίσεις) email accounts (primary ή δευτερεύων). Αυτά εμφανίζονται στην φόρμα με τα διαθέσιμα από τον wizard της νέας δραστηριότητας email.
  2. Προστέθηκε η δυνατότητα παραμετρικού θέματος (με χρήση ειδικών πεδίων όπως το κείμενο) σε email από την καμπάνια. Ορίζεται από την καμπάνια => tab κειμένου πάνω από το κείμενο. Επίσης σε αποστολή email καμπάνιας το κείμενο του θέματος χρησιμοποιείται κανονικά ως θέμα email στην καμπάνια, εκτός αν είναι κενό οπότε θα χρησιμοποιήσει την περιγραφή της καμπάνιας.
  3. Σε email από workflow κατάστασης δραστηριότητας προστέθηκαν νέες δυνατότητες:
  • Παραμετρικό θέμα email
  • Προσθήκη χρήσης διαφορετικού τύπου email account
  • Δυνατότητα fallback σε γενικό primary email account αν ο πόρος δεν έχει διαθέσιμο primary account
  1. Αν ο χρήστης αλλάξει κάποιο από τα στοιχεία σε ένα email account (server, port, username, password) και τα παλιά έχουν ενεργό dispatcher email, τότε η εφαρμογή προτείνει την ανανέωση των παλιών με τα νέα στοιχεία (π.χ. αλλαγή password).
  2. Προστέθηκαν μηνύματα ασύγχρονης εκτέλεσης στις καμπάνιες που εκτελούνται από scheduler.
  3. Όταν απενεργοποιείται ένα email account από τον πόρο, τότε αυτό δεν εμφανίζεται ως διαθέσιμο για να το επιλέξει ο χρήστης για αποστολή.

Ενέργειες στη λίστα

Υλοποιήθηκαν νέες ενέργειες στη λίστα καμπάνιας :

  • Μαζική ενημέρωση πεδίων
  • Μαζική ενημέρωση message logs
  • Μαζική ενημέρωση εκκρεμών message logs

Πόντοι απαντήσεων ερωτηματολογίων

Υποστηρίχθηκε η ενημέρωση των πόντων των απαντήσεων, κατά τη λήψη των αποτελεσμάτων από campaign που εκτελείται στο SurveyMonkey ή των αποτελεσμάτων που συμπληρώνονται στο WebAct.

Κανόνες ανάθεσης εκτέλεσης Telemarketing Campaign

Υλοποιήθηκε διαδικασία ορισμού των πόρων που θα εκτελέσονυ ένα Telemarketing Campaign με επιλογή στη βαρύτητα του φόρτου εργασίας των κλήσεων που θα τους ανατεθούν. O ορισμός γίνεται σε νέο Tab στη φόρμα του campaign με επιλογές:

  • Ανάθεση κλήσεων των επαφών στον υπεύθυνο του εκάστοτε λογαριασμού (Account Manager)
  • Ανάθεση κλήσεων με κανόνα κατανομής
  • Πίνακας ορισμού κανόνα κατανομής εργασιών σε πόρους ανά ποσοστό ανάθεσης επί του συνόλου των επαφών

Όταν γίνει η εκτέλεση του telemarketing campaign, τότε ο μηχανισμός θα δημιουργήσει τόσα mass activities όσοι και οι πόροι με τις περιεχόμενες επαφές που ορίζει ο πίνακας των αναθέσεων.

Διαχείριση Email

Δόθηκε η δυνατότητα ορισμού της σειράς εμφάνισης των φακέλων του mailbox εντός του email client, για τους χρήστες που έχουν πρόσβαση σε πολλαπλά mailboxes ή public folders.

Λοιπά

Υλοποιήθηκε πλήθος επαυξήσεων που αυξάνουν τη λειτουργικότητα των υποσυστημάτων, προστέθηκαν κανόνες και προειδοποιητικά μηνύματα σε μαζικές διαδικασίες, βελτιστοποιήθηκαν οι χρόνοι απόκρισης σε αναφορές και μαζικές διαδικασίες και έγιναν μικρές αναδιατάξεις σε φόρμες καταχώρισης που παρέχουν καλύτερη εμπειρία λειτουργίας στον χρήστη, όπως:

  • Βελτιστοποίηση απόκρισης στα Συγκεντρωτικά στοιχεία CRM
  • Έλεγχοι στη μαζική ανανέωση συμβολαίων
  • Προσθήκη του Υποκαταστήματος λογαριασμού στο Data Talk δραστηριοτήτων
  • Προσθήκη Tooltip με επεξήγηση παραμέτρων στις επιλογές των ρυθμίσεων
  • Προσθήκη view με τις αποκρίσεις του Mailchimp στο Segmentation tool
  • Άμεση εμφάνιση των Activity Results μέσα στη δραστηριότητα
  • Δυνατότητα εμφάνισης των υποκαταστημάτων της εταιρίας στο χάρτη διευθύνσεων επαφών και νέα εργαλεία επιλογής περιοχής με polygon tool
  • Βελτίωση ελέγχου αυτόματης εξαργύρωσης στην καταχώριση συναλλαγής πιστότητας
  • Νέες κλήσεις σε operations πιστότητας προς το Galaxy Retail
  • Έλεγχοι στον wizard νέων καρτών πιστότητας