Galaxy CRM - Έκδοση 21.41 Βελτιώσεις

Επαφές

Αποστολή μηνύματος από επαφή

Υποστηρίχτηκε η αποστολή μηνυμάτων SMS και Viber μέσα από την οθόνη της επαφής. Η επιλογή είναι διαθέσιμη μόνο για τα τηλέφωνα με τύπο “Κινητό”.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated with medium confidence

Διευθύνσεις επαφών σε χάρτη email από επαφή

Υποστηρίχθηκε η χρήση Google Maps πέρα από τα Bing Maps με σχετική παράμετρο στο Ρυθμίσεις| CRM | Επαφές πόροι | Πάροχος χάρτη Δ/νσεων επαφών.

Και εδώ παρέχονται οι δυνατότητες σχεδιασμού πολυγώνων επιλογής δ/νσεων επαφών επί του χάρτη.

A picture containing text, map, screenshot, diagramDescription automatically generated

Scorecard επαφής

Υποστηρίχτηκε η κλήση του Scorecard επαφής στον browser επαφών.

Δραστηριότητες

Αποστολή μηνύματος Viber από δραστηριότητα

Υποστηρίχτηκε η αποστολή μηνυμάτων Viber μέσα από τη δραστηριότητα. Η επιλογή είναι διαθέσιμη σε ενέργεια της δραστηριότητας.

Ενέργειες | Viber | Νέο Viber

Για τη λειτουργία της ενέργειας πρέπει να έχει οριστεί Viber template στον τύπο της Δραστηριότητας, με τις γνωστές παραμέτρους του template.

A screenshot of a computerDescription automatically generated

Επομένως η ενέργεια θα εμφανίσει τη φόρμα αποστολής Viber με επιλογές για τους παραλήπτες του μηνύματος και δυνατότητα διαμόρφωσης του κειμένου αποστολής.

A screenshot of a computerDescription automatically generated with medium confidence

Πάροχος εγγράφων δραστηριοτήτων

Υποστηρίχθηκε ο ορισμός προκαθορισμένου παρόχου σχετικών εγγράφων Δραστηριοτήτων. Η επιλογή βρίσκεται στις Ρυθμίσεις | CRM | Δραστηριότητες | Γενικά

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated with medium confidence

Ανάθεση πόρου σε γραμμές Ευκαιρίας πώλησης

Υλοποιήθηκε δυνατότητα ορισμού ενός πόρου/υπευθύνου ανά γραμμή Ευκαιρίας πώλησης. Ο καταχωριστής μπορεί να επιλέγει - αναθέτει τον πόρο που θα ασχοληθεί με την επεξεργασία της εκάστοτε γραμμής είδους και η εφαρμογή αποστέλλει σχετική ειδοποίηση στον πόρο της γραμμής. Στην περίπτωση αυτή γίνεται έλεγχος πρόσβασης ανά γραμμή και μόνο για τον εκάστοτε υπεύθυνο γραμμής και επιπλέον για τον κάτοχο της Δραστηριότητας και για τους Administrators.

Για την ενεργοποίηση της λειτουργικότητας απαιτείται η επιλογή των παραμέτρων στον Τύπο Δραστηριότητας όπως παρακάτω:

A screenshot of a computerDescription automatically generated

  • Χρησιμοποιήστε υπευθύνους πόρους για είδη πώλησης : Ενεργοποιεί τη λειτουργικότητα και τις αντίστοιχες στήλες στις γραμμές της Ευκαιρίας Πώλησης
  • Αποστολή υπενθύμισης στον υπεύθυνο πόρο: Ορίζεται ανά επιθυμητή κατάσταση να γίνεται αποστολή ενημερώσεων

Λοιπές επεκτάσεις

  • Υποστηρίχθηκε η δυνατότητα αποστολής ενημερώσεων, στη διαδικασία πρόσκλησης πόρων σε μια δραστηριότητα
  • Υλοποιήθηκαν επεξηγηματικά μηνύματα (tooltips) σε όλες τις ρυθμίσεις των τύπων Δραστηριοτήτων
  • Προστέθηκε πεδίο επιλογής αντιγραφής των Σημειώσεων της Ευκαιρίας πώλησης στο παραστατικό

Λογαριασμοί Microsoft 365

Υλοποιήθηκε νέα οντότητα “Λογαριασμοί Microsoft 365” με πλήθος νέων δυνατοτήτων και επαυξήσεων. Έγινε αυτόματη αντικατάσταση όλων των υπαρχόντων MS Graph integration ανά πόρο που αφορούν σε Outlook, Primary email, Secondary emails και μεταφορά τους στη νέα οντότητα.

Η διαχείριση τους γίνεται στην περιοχή:

Χρήστης /Διαχειριστής | Λοιπά | Λογαριασμοί Microsoft 365

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Ο κάθε λογαριασμός μπορεί να συνδεθεί ταυτόχρονα με πολλές εγγραφές των παρακάτω οντοτήτων:

  • Πόρος (primary / secondary emails)
  • Χρήστης
  • Υποκατάστημα εταιρείας

Στην περίπτωση που ο χρήστης έχει συνδεθεί με πόρο, τότε παρέχεται δυνατότητα ενημέρωσης των στοιχείων σύνδεσης από την μια οντότητα στην άλλη για διευκόλυνση.

Τηλεφωνικό κέντρο - Telemarketing

Υλοποιήθηκε πλήθος νέων δυνατοτήτων στη διαχείριση ενεργειών του τηλεφωνικού κέντρου, των ενεργειών Telemarketing και των ειδοποιήσεων εισερχόμενων κλήσεων.

Ρυθμίσεις CallCenter

Στις ρυθμίσεις προστέθηκαν οι επιλογές:

A screenshot of a computerDescription automatically generated with medium confidence

  • Επιλογή για την εμφάνιση της επαφής σε νέο παράθυρο ή σε νέο Tab
  • Νέα παράμετρος που όταν εμφανίζεται η οθόνη του τηλεφώνου, ξεκινάει αυτόματα την κλήση στον πρώτο αριθμό της επαφής
  • Νέα παράμετρος που καθορίζει τον τύπο της νέας επαφής που θα δημιουργηθεί από το Call Center (Λογαριασμός ή Πρόσωπο)
  • Παράμετρος που καθορίζει τον τύπο παραστατικού που θα δημιουργηθεί από την εισερχόμενη κλήση
  • Παράμετρος που καθορίζει τον τύπο δραστηριότητας που θα δημιουργηθεί από την εισερχόμενη κλήση
  • Παράμετρος που καθορίζει τη θέση εμφάνισης των στοιχείων εισερχόμενης κλήσης
  • Παράμετρος που διακρίνει τα προθέματα των κινητών τηλεφώνων ώστε σε δημιουργία νέας επαφής, το τηλέφωνο καλούντος να χαρακτηριστεί ως Κινητό

Telemarketing

Η οθόνη Telemarketing απέκτησε ειδικά κουμπιά ενεργειών επάνω στη λίστα των επαφών όπως παρακάτω:

  • Κλήση Λογαριασμού
  • Κλήση σχετικής επαφής
  • Νέα δραστηριότητα
  • Νέο παραστατικό

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated with medium confidence

Επίσης υποστηρίχθηκε η κλήση δυναμικών προβολών για την κάθε επιλεγμένη εγγραφή επαφών της Telemarketing δραστηριότητας.

Οθόνη Call Center

Κατά αντιστοιχία, η οθόνη Call Center απέκτησε ειδικά πλήκτρα ενεργειών πάνω στη λίστα των κλήσεων :

  • Κλήση επαφής
  • Νέα δραστηριότητα
  • Νέο παραστατικό

Επιλογές εισερχόμενης κλήσης

Υποστηρίχθηκε η δυνατότητα εμφάνισης διαθέσιμων ενεργειών στο παράθυρο με τις πληροφορίες της εισερχόμενης κλήσης.

A screenshot of a phone</p>
<p>Description automatically generated with medium confidence

Οι ενέργειες θα οδηγήσουν στις οθόνες των αντίστοιχων υποσυστημάτων, σύμφωνα με τις παραμέτρους που περιγράφηκαν στην παραπάνω παράγραφο.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η λειτουργία αυτή υποστηρίζεται ΜΟΝΟ στον “Galaxy Windows Explorer”

Λοιπές επαυξήσεις

  • Στη λίστα επιλογής επαφής εισερχόμενης κλήσης - όταν το ίδιο νούμερο ανήκει σε περισσότερες επαφές - προστέθηκε επιλογή δημιουργίας νέας επαφής
  • Στη λίστα επιλογής επαφής εισερχόμενης κλήσης - όταν το ίδιο νούμερο ανήκει σε περισσότερες επαφές – γίνεται αυτόματα σύνδεση της κλήσης με την επιλεγμένη επαφή
  • Υποστηρίχθηκε η σύνδεση με Asterisk Dial Plan
  • Υλοποιήθηκε σύνδεση τηλεφωνικών κλήσεων με παραστατικά

Λοιπά

Υλοποιήθηκε πλήθος αλλαγών που επαυξάνουν τη λειτουργικότητα των υποσυστημάτων και παρέχουν καλύτερη εμπειρία λειτουργίας στο χρήστη, όπως:

  • Υλοποιήθηκε νέο μοντέλο προετοιμασίας δεδομένων (DataPreparation) με το ιστορικό των μετρήσεων Merchandising ανά είδος και διεύθυνση επαφής
  • Υποστηρίχθηκαν τα μοντέλα προετοιμασίας δεδομένων σε βάσεις Oracle
  • Προστέθηκαν επεξηγηματικά tooltips σε όλες τις επιλογές των ρυθμίσεων CRM
  • Ενημερώθηκαν τα γραφήματα στην εικόνα ημέρας πωλητή (Today)
  • Υλοποιήθηκε διαδικασία μαζικής αποστολής email στη λίστα πελατών, με συνημμένη την καρτέλα του πελάτη
  • Υποστηρίχθηκε η νέα μέθοδος αποστολής SMS από την Yuboto