Galaxy CRM - Έκδοση 21.39 - Βελτιώσεις

Επαφές

Αναζήτηση διπλότυπων επαφών


Υλοποιήθηκε νέα διαδικασία που επιτρέπει στο χρήστη να ορίζει παραμέτρους και να αναζητά διπλότυπες επαφές.

Η διαδικασία ενεργοποιείται από το μενού :

Επαφές πόροι | Ενέργειες | Διαδικασίες επαφών | Διαδικασία αναζήτησης διπλότυπων επαφών

Σε κάθε μοντέλο αναζήτησης ο χρήστης ορίζει τα πεδία που θα συμμετέχουν καθώς και τη μέγιστη απόσταση των χαρακτήρων των πεδίων που θα θεωρήσει ότι ενδεχομένως αποτελούν όμοιες εγγραφές.

Graphical user interface, applicationDescription automatically generated

Για παράδειγμα αν θέσετε στο μοντέλο το πεδίο “cmName” και ορίσετε “Μέγιστη Απόσταση χαρακτήρων” το “1”, τότε η εφαρμογή θα εμφανίσει όλα τα ονόματα των επαφών που περιέχουν χαρακτήρες (γράμματα) με διαφορά “1” χαρακτήρα.

Έστω ότι στις επαφές σας έχετε τα ονόματα :

  • Gorge
  • Geeorge
  • Gaorge

Τα ονόματα αυτά έχουν μέγιστη απόσταση “1” από τη λέξη George καθώς:

  • Gorge => προστίθεται το e ως 2ο χαρακτήρα
  • Geeorge => αφαιρείται ένα από τα 2 e
  • Gaorge => αντικαθιστά το a σε e

Κατά συνέπεια, η εφαρμογή όταν εκτελέσει την αναζήτηση θα φέρει ως αποτέλεσμα τις εγγραφές αυτές ως πιθανά διπλότυπα, σύμφωνα με τις παραμέτρους που θέσατε .

Για την εκτέλεση της αναζήτησης πρέπει να επιλέξετε την ενέργεια Εκτέλεση Τώρα ώστε να ξεκινήσει η ασύγχρονη εκτέλεση της διαδικασίας.

Graphical user interface, text, applicationDescription automatically generated

Όταν ολοκληρωθεί, μπορεί να δείτε τα αποτελέσματα με την επιλογή “Εύρεση αποτελεσμάτων”.

H εφαρμογή εμφανίζει ομαδοποιημένες τις επαφές που είναι πιθανά διπλότυπες και επιτρέπει στο χρήστη να τις επιλέξει ώστε να τις δρομολογήσει στον μηχανισμό Σύμπτυξης επαφών του Galaxy CRM.

TableDescription automatically generated

Λοιπές επεκτάσεις


  • Στις δυναμικές συλλογές επαφών, δεν είναι πλέον υποχρεωτικός ο ορισμός σε όλες τις παραμέτρους του ερωτήματος.
  • Έγινε αναδιάταξη στο Tab προσωπικά στοιχεία της επαφής.

 

Δραστηριότητες

Εικόνες δραστηριοτήτων


Υλοποιήθηκε νέος τρόπος εμφάνισης των σχετικών αρχείων δραστηριοτήτων τύπου εικόνων. Η οθόνη επιτρέπει στο χρήστη να ορίσει φίλτρα αναζήτησης δραστηριοτήτων καθώς και επιλογές προβολής των φωτογραφιών και είναι διαθέσιμη από το μενού Δραστηριότητες | Εικόνες δραστηριοτήτων

Graphical user interface, applicationDescription automatically generated

Δημιουργία αντιγράφων


Δόθηκε η δυνατότητα μαζικής δημιουργίας αντιγράφων μιας δραστηριότητας. Η επιλογή αυτή είναι διαθέσιμη από τις “Ενέργειες” μέσα από τη φόρμα της δραστηριότητας.

Graphical user interface, text, application</p>
<p>Description automatically generated

Με την επιλογή της, εμφανίζεται η φόρμα επιλογής των παραμέτρων αντιγραφής .

Αρχικά ο χρήστης δηλώνει περίοδο προς αντιγραφή κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την αυτόματη εμφάνιση των ημερών του διαστήματος στη λίστα ακριβώς από κάτω.

Στη συνέχεια, επιλέγει για ποιες ημέρες θέλει να δημιουργηθούν αντίγραφα ή επιλέγει από τις διαθέσιμες εντολές :

  • Όλες
  • Εργάσιμες ημέρες εβδομάδας ή
  • Σαββατοκύριακα

Graphical user interface, table</p>
<p>Description automatically generated

Στη συνέχεια με την επιλογή “Προετοιμασία δραστηριοτήτων” εμφανίζονται οι δραστηριότητες που θα δημιουργηθούν. Με την επιλογή “Αποδοχή” η εφαρμογή δημιουργεί τα αντίγραφα και κλείνει το παράθυρο παραμέτρων.

Marketing Campaigns

Υλοποιήθηκε νέος τύπος Marketing Campaign ώστε να εξυπηρετεί εσωτερικές ενημερώσεις προς τους χρήστες. Η συλλογή επαφών δηλαδή πρέπει να περιέχει επαφές που είναι και πόροι του συστήματος στα συγκεκριμένα campaigns.

Σημαντική διαφορά είναι ότι τα συγκεκριμένα Campaigns ΔΕΝ απαιτούν την ύπαρξη του module Marketing Campaigns και είναι διαθέσιμα με το CRM Base.

Για την πρόσβαση, υπάρχει ξεχωριστή επιλογή στην ομάδα του μενού “Καμπάνιες”.

Graphical user interface, application, WordDescription automatically generated

Ο νέος τύπος campaign έχει επίσης την ιδιαιτερότητα ότι δεν υποστηρίζει εξωτερικούς παρόχους επικοινωνίας, επομένως βασίζεται αποκλειστικά στους scheduler του “Galaxy” για την αποστολή. Η οθόνη είναι απλοποιημένη με τις βασικές παραμέτρους δηλαδή όπως παρακάτω.

Graphical user interface, text, application, emailDescription automatically generated

Εγκρίσεις

  • Προστέθηκε η δυνατότητα ορισμού επιστροφής σε προηγούμενο βήμα της ροής έγκρισης, σε περίπτωση απόρριψης από τον υπεύθυνο έγκρισης.
  • Προστέθηκε η δυνατότητα ενεργειών επί πολλαπλών αιτημάτων για μαζική έγκριση/ απόρριψη.

Loyalty – Galaxy Retail

  • Προνόμιο Πιστότητας για Επιμερισμό Έκπτωσης: Προστέθηκε το πεδίο “Discount sharing” στα Προνόμια πιστότητας ώστε αν ο τύπος προνομίου αφορά σε “Έκπτωση” (αξιακή, ποσοστιαία) με είδη δηλωμένα ως Discount Items (ώστε να ενημερώνεται το Galaxy Retail - μέσω του OTR Connectivity στα Available Privileges), για τα είδη αυτά να γίνεται επιμερισμός της εκπτωτικής αξίας ή ποσοστού που έχει δηλωμένο το εκάστοτε Voucher στα είδη της απόδειξης.
  • Βελτίωση στην ταχύτητα εκτέλεσης του υπολογισμού των νικητών σε Lotteries.
  • Υποστηρίχθηκε η δυνατότητα λήξης των πόντων του μέλους.

Segmentation

Εναλλακτικός τρόπος εμφάνισης τελεστών


Δόθηκε η δυνατότητα εναλλακτικής εμφάνισης των τελεστών στα ερωτήματα των κριτηρίων με χρήση συμβόλων.

Ενεργοποιείται στις μενού των Ρυθμίσεων| Επαφές/Πόροι

Graphical user interface, text, application, email</p>
<p>Description automatically generated

Graphical user interface, text, application</p>
<p>Description automatically generated

Επιπλέον έγινε νέος σχεδιασμός στη διαδικασία ορισμού ταξινόμησης και ομαδοποίησης των κριτηρίων αναζήτησης καθώς και βελτιστοποιήσεις στη διαδικασία εκτέλεσης των ερωτημάτων.

Είδη ανταγωνισμού

Στη λίστα των ειδών ανταγωνισμού προστέθηκε φίλτρο αναζήτησης με την κατηγορία του είδους.

Υλοποιήθηκε νέα προβολή με δυνατότητα εμφάνισης της φωτογραφίας του είδους.

Λοιπά

Υλοποιήθηκε πλήθος αλλαγών που επαυξάνουν τη λειτουργικότητα των υποσυστημάτων και παρέχουν καλύτερη εμπειρία λειτουργίας στο χρήστη, όπως :

  • Δυνατότητα μαζικής ενημέρωσης των δραστηριοτήτων που ορίζονται στους κανόνες δικαιωμάτων χρηστών.
  • Δυνατότητα ορισμού των πεδίων προς καταχώριση, στις μετρήσεις δραστηριοτήτων Merchandising.