Galaxy CRM - Έκδοση 21.38 - Βελτιώσεις

Επαφές

Συγχώνευση επαφών

Προστέθηκαν οι παρακάτω δυνατότητες στη φόρμα συγχώνευσης επαφών:

  • Νέες στήλες που εμφανίζουν το συνολικό πλήθος των δραστηριοτήτων και την ημερομηνία τελευταίας δραστηριότητας της επαφής προς συγχώνευση.
  • Νέες στήλες που επιτρέπουν στο χρήστη να επιλέξει τον τύπο του τηλεφώνου που θα μεταφερθεί στην επαφή που θα παραμείνει μετά τη συγχώνευση (aφορά μόνο στα τηλέφωνα της κύριας διεύθυνσης).

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Επιπλέον δόθηκε η δυνατότητα πολλαπλής επιλογής επαφών από τη γενική λίστα επαφών, προς εισαγωγή στη διαδικασία συγχώνευσης.

Graphical user interface, text, application</p>
<p>Description automatically generated

Σχετικές επαφές

Προστέθηκαν τα στοιχεία επικοινωνίας ως πρόσθετες πληροφορίες στον ορισμό των σχετικών επαφών μιας επαφής.

Graphical user interface</p>
<p>Description automatically generated with low confidence

Scorecards

Παρέχει άμεσα, όλη τη σημαντική πληροφορία για την επιλεγμένη επαφή με την μορφή δεικτών Dashboard.

Δείτε με μια ματιά στοιχεία, όπως την κατάσταση δραστηριοτήτων έτους, συνολική αναφορά δραστηριοτήτων, πρόσφατες δραστηριότητες και ευκαιρίες πώλησης.

Είναι διαθέσιμο στην επιλογή Ενέργειες | Scorecard

Graphical user interface, timeline</p>
<p>Description automatically generated

Δραστηριότητες

  • Δόθηκε η δυνατότητα εκτέλεσης της ενέργειας ορισμού επαναληψιμότητας και από τη λίστα Δραστηριοτήτων.
  • Προστέθηκε στην αναφορά αποτελεσμάτων έργου, νέα κολώνα που εμφανίζει τις πραγματικές ώρες αποτελεσμάτων των δραστηριοτήτων.
  • Δόθηκε η δυνατότητα αυτόματης ανανέωσης και των Δραστηριοτήτων τύπου Αίτημα.

Call Center

  • Σε τηλεφωνικό κέντρο Avaya, υποστηρίζεται η διαχείριση υποδοχής πολλαπλών εισερχόμενων NewCall events.
  • Σε τηλεφωνικό κέντρο Asterisk, υποστηρίζεται νέος Asterisk Manager για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.

Loyalty – Galaxy Retail

Υποστηρίζεται πλήθος νέων κλήσεων που επιτυγχάνουν βέλτιστη διασύνδεση με το Galaxy Retail.

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Οι προσθήκες αυτές ισχύουν από την έκδοση Galaxy Retal 5.1 και μεταγενέστερη.

Αναλυτικά

Έγινε βελτίωση του κυκλώματος ποντοδοσίας από το Retail στο οποίο προστέθηκαν οι ακόλουθες δυνατότητες:

  • Δυνατότητα κλήσης της διαδικασίας ποντοδοσίας χωρίς να είναι απαραίτητο το ID του πελάτη περνώντας μόνο τον αριθμό κάρτας βάσει του οποίου η αναζήτηση του πελάτη γίνεται στο Back office, απομειώνοντας έτσι τις κλήσεις που πρέπει να γίνουν προς το Back office πριν την ποντοδοσία.
  • Δυνατότητα επιστροφής των δεδομένων της εκτύπωσης της απόδειξης των custom του fuel στις πληροφορίες που επιστρέφει η ποντοδοσία ώστε η ποντοδοσία και προετοιμασία της απόδειξης να γίνονται σε ένα βήμα από το Back office.
  • Δόθηκε η δυνατότητα εκτέλεσης πολλαπλών ξεχωριστών operation από το back office μέσω κλήσης ενός και μόνο operation από το connectivity. Με αυτόν τον τρόπο ενέργειες που απαιτούσαν δυο ή και περισσότερες κλήσεις προς το back office (π.χ. ποντοδοσία και μετά εκτέλεση κάποιου query κ.λπ.) μπορούν πλέον να συνδυαστούν σε μια.
  • Επιπλέον δόθηκε η δυνατότητα το Retail να μπορεί να αντλεί τα δεδομένα που επιστρέφει η ποντοδοσία απολογιστικά, ώστε σε περίπτωση που προκύψει κάποιο σφάλμα στην επικοινωνία με το back office αφού εκτελεστεί ποντοδοσία και πριν επιστραφούν τα δεδομένα στο Retail, να ζητήσει τα αποτελέσματα της ποντοδοσίας και να συμπληρώσει σε δεύτερο χρόνο τα δεδομένα που χρειάζεται στους δικούς του πίνακες.

Segmentation

Υλοποιήθηκε νέο view πηγής κριτηρίων με πληροφορίες από τα Χαρακτηριστικά επαφών [CMVSEGCONTATTR], που μπορεί να συμπεριληφθεί στο Segmentation tool.

Έγινε πλήθος αλλαγών που βελτιστοποιούν το περιβάλλον εργασίας και παρέχουν νέες δυνατότητες στο χρήστη.

  • Αναδιάταξη επιλογών και πεδίων Segment
  • Στη σελίδα “Επαφές” του Segment, με δεξί click εμφανίζονται “Ενέργειες επαφής”
  • Προστέθηκε παράμετρος ορισμού τύπου επικοινωνίας, στη νέα συλλογή επαφών που δημιουργείται από το Segment
  • Προστέθηκε ενέργεια αυτόματης δημιουργίας Campaign μέσα από την οθόνη νέας συλλογής επαφών του Segment

Graphical user interface, application</p>
<p>Description automatically generated

Υποστηρίχθηκε πολλαπλή επιλογή στον ορισμό των προτεινόμενων κριτηρίων σε κάθε πηγή δεδομένων

Table</p>
<p>Description automatically generated

Αναφορές

Δόθηκε η δυνατότητα αποστολής αναφορών ως email, από τη λίστα δραστηριοτήτων Ερωτηματολογίων

Υλοποιήθηκαν δύο νέες αναφορές:

  • Συγκεντρωτικά στοιχεία Merchandising, που απεικονίζει μεταξύ άλλων τα σύνολα των δραστηριοτήτων, το πλήθος των ειδών και το πλήθος των Δ/νσεων επαφών του πλάνου.
  • Αναφορά Αναλυτικά στοιχεία Merchandising, που απεικονίζει το σύνολο των πεδίων της ανάλυσης μετρήσεων Merchandising.

Λοιπά

Υλοποιήθηκε πλήθος αλλαγών που επαυξάνουν τη λειτουργικότητα των υποσυστημάτων και παρέχουν καλύτερη εμπειρία λειτουργίας στο χρήστη, όπως:

  • Προσθήκη του παρόχου Epsilonnet στις επικοινωνίες SMS & Viber
  • Δυνατότητα ορισμού χρωματισμού των δραστηριοτήτων στο ημερολόγιο, ανάλογα με την προτεραιότητα που έχουν
  • Εναρμόνιση μήκους πεδίων Συναλλασσόμενου, Πελάτη, Επαφής, Guest
  • Επανασχεδιασμός των κλήσεων SMS και Viber για βέλτιστη απόκριση
  • Δυνατότητα καταγραφή απεσταλμένων email με επιλογή SMTP
  • Βελτιστοποίηση βημάτων διαδικασίας campaign email wizard
  • Προσθήκη πεδίων κατηγοριοποίησης στη λίστα campaigns