Digital4U Eshop |Galaxy

1. Εισαγωγή

Η ενότητα αυτή σχεδιάστηκε ως οδηγός παραμετροποίησης για την ανάπτυξη, μέσα από το Galaxy, (εύκολα και γρήγορα) ηλεκτρονικού καταστήματος (με όλες τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται ένα ΕShop), διευκολύνοντας όσες επιχειρήσεις θέλουν να απευθυνθούν σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό πραγματοποιώντας ηλεκτρονικές πωλήσεις διαφόρων ειδών, με σκοπό την αύξηση των εσόδων τους.

Η διαδικασία κατασκευής του eShop γίνεται με default τρόπο (απλό σε επίπεδο χρήσης και λειτουργίας ακόμη και για κάποιον με ελάχιστες γνώσεις), αλλά κάθε επιχείρηση μπορεί ελεύθερα να επέμβει και να προσαρμόσει τα στοιχεία του site σύμφωνα με τις ανάγκες της (να προσθέσει, να τροποποιήσει είδη, εικόνες κ.λπ.), ώστε οι επισκέπτες του (πελάτες) να μπορούν να περιηγηθούν στους καταλόγους του, να λάβουν πληροφορίες που αφορούν στις τιμές, στην ποιότητα, και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε είδους (της επιλεγμένης κατηγορίας), να πληρώσουν με ηλεκτρονικό τρόπο, να επιλέξουν τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας τους, να λάβουν όποια στοιχεία είναι απαραίτητα για το αγοραζόμενο είδος .

Η διαδικασία δημιουργίας “eShop” μέσα από το Galaxy απαιτεί παραμετροποίηση σε επίπεδο εφαρμογής “Galaxy”.

Κατά επικοινωνία Galaxy - eShop ενημερώνεται :

  • το “eShop” με την πληροφορία των ειδών, των κατηγοριών ειδών (δομή κατηγορίας) των χαρακτηριστικών τους και των κατασκευαστών των ειδών (που τηρούνται στο “Galaxy)
  • το “Galaxy”
    • με τις συναλλαγές - παραγγελίες τύπου απόδειξη ή τιμολόγιο (ανάλογα τι έχει επιλέξει ο πελάτης του eShop) που διενεργήθηκαν στο eShop.

2. Γενική παραμετροποίηση

Η επικοινωνία και ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ eShop και Galaxy απαιτεί την ενεργοποίηση της παραμέτρου “Ενοποίηση με εφαρμογές τρίτων” που βρίσκεται στις “Επιλογές” των ρυθμίσεων εγκατάστασης. Το Σύστημα αναλαμβάνει τη δημιουργία των “Revision Numbers” στους πίνακες, το συγχρονισμό των οποίων επιθυμείτε.

Βάσει των revision numbers, το Galaxy αναγνωρίζει ποια στοιχεία πρέπει να στείλει ή να λάβει από το eShop. Σε μια νέα καταχώριση π.χ. είδους ή σε μεταβολή των στοιχείων του, το αντίστοιχο revision number του αυξάνεται και τελικά αποστέλλονται στο site τα νέα είδη αλλά και όσα μεταβλήθηκαν μετά την τελευταία ενημέρωση ειδών.

3.Παραμετροποίηση

Ένας καλά σχεδιασμένος οδηγός ενσωματώνει (μέσα σε μια οθόνη διαχείρισης) ολόκληρο το μηχανισμό δημιουργίας και παραμετροποίησης του eShop σας (με σκοπό την εισαγωγή παραγγελιών στο ηλεκτρονικό κατάστημα και τη λήψη τους στο περιβάλλον του Galaxy) .

Οι σελίδες του “Οδηγού” εμφανίζονται στην οθόνη σας, αλλά ανενεργές. Για να ενεργοποιηθεί μια σελίδα του “Οδηγού” πρέπει απαραίτητα να συμπληρωθούν τα στοιχεία της προηγούμενης π.χ. για την κίνηση από τη σελίδα “Subscription” προς τη σελίδα “eShop” θα πρέπει να προηγηθεί η συμπλήρωση των στοιχείων της σελίδας “Subscription”.

Οπότε, εν κατακλείδι, το “eShop” “χτίζεται” βήμα – βήμα (σταδιακά), ολοκληρώνεται επιτυχώς το τρέχον βήμα και προχωρά στο επόμενο, δεν μπορείτε δηλαδή ενώ είστε στο πρώτο βήμα να φτάσετε στο τελευταίο παραλείποντας τα ενδιάμεσα.

3.1 Συνδρομή

Digital 4U

Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία ενός eShop μέσα από το “Galaxy” είναι να κάνετε εγγραφή /συνδρομή στην υπηρεσία Digital4U.

Στο τμήμα “Digital 4U” δηλώστε τα διαπιστευτήρια “Όνομα χρήστη” και “Συνθηματικό” για αυτή τη Συνδρομή.

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Αν υπάρχει ήδη Συνδρομή στην υπηρεσία Digital4U, η εφαρμογή την ανακτά αν συμπληρώσετε τα σχετικά στοιχεία και ενεργοποιήσετε το πλήκτρο Ανάκτηση”.

Επειδή κατά τη δημιουργία νέας Συνδρομής Digital4U απαιτούνται κάποια στοιχεία (π.χ. ΑΦΜ, διευθύνσεις, τηλέφωνα, emails), η εφαρμογή, προς αποφυγή της πληκτρολόγησής τους από το χρήστη, τα συμπληρώνει αυτόματα μόλις επιλέξετε εταιρία, υποκατάστημα και επαφή.

Κατά συνέπεια,

Με την επιλογή εταιρίας έρχονται συμπληρωμένα :

Στο τμήμα Πληροφορίες εταιρίας:

  • Τα στοιχεία εταιρίας
    • Όνομα εταιρίας
    • Θέση εργασίας
    • ΑΦΜ
    • ΔΟΥ

Με την επιλογή υποκαταστήματος έρχονται συμπληρωμένα :

Στο τμήμα Πληροφορίες υποκαταστήματος:

  • Τα στοιχεία καταστήματος:
    • Τηλέφωνο
    • Email
    • Διεύθυνση

και

Στο τμήμα “Πληροφορίες επαφής”:

  • Τα στοιχεία επαφής (όνομα, τηλέφωνο, Email)

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Το επιλεγμένο υποκατάστημα χρησιμοποιείται για να δεθεί πάνω του το eShop. Το υποκατάστημα αυτό θα ενημερώνεται με τις παραγγελίες που θα εισάγονται στο eShop.

Κάντε κλικ στο πλήκτρο Επόμενο για να εγγραφείτε στην υπηρεσία, (όπου βάσει της Συνδρομής θα δημιουργηθεί το eShop).

MyAccount

Στο τμήμα “MyAccount” προσδιορίζονται τα στοιχεία σύνδεσης στην αντίστοιχη υπηρεσία της EpsilonNet. Μέσω αυτής, οι παραγγελίες που καταχωρίζονται στο eShop, θα μεταφέρονται αυτόματα στο “Galaxy” χωρίς να απαιτείται η εκτέλεση της σχετικής ενέργειας λήψης τους.

3.2 eShop

Μόλις μεταφερθείτε στη σελίδα του eShop συμπληρώστε την με στοιχεία που αφορούν αποκλειστικά στο eShop (και όχι στην εγγραφή):

  • Subdomain
  • Όνομα
  • Κάτοχος
  • Διεύθυνση
  • Εmail
  • Τηλέφωνο
  • Meta title
  • EShop Theme

Στοιχεία administrator του Site (δικαιώματα πρόσβασης έχουν οι συνεργάτες των πελατών, κατόπιν εκπαίδευσης)

  • Όνομα
  • Επώνυμο
  • Email
  • Όνομα χρήστη
  • Κωδικός

Μετά την ολοκλήρωση του βήματος δημιουργίας του Siteτου eShopενημερώνεστε ώστε να προχωρήσετε στα επόμενα βήματα της διαδικασίας

3.3 Στοιχεία ειδών

Στη σελίδα αυτή καλείστε να επιλέξετε την κατηγορία με τα είδη που θα είναι διαθέσιμα στο eShop. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ όσων έχουν έως δύο επίπεδα ανάλυσης και να ορίσετε και τον τρόπο αναζήτησης των ανατεθειμένων ειδών (είτε υπερετερικά είτε ανά εταιρία).

Επιλέγοντας δε το πλήκτρο “Είδη κατηγορίας” εμφανίζεται μια λίστα με τα είδη της επιλεγμένης κατηγορίας.

Στη συνέχεια, επιλέξτε και τους προς αποστολή κατασκευαστές των ειδών.

3.4 Είδη

Στη σελίδα αυτή καλείστε να ορίσετε διάφορα στοιχεία που έχουν σχέση με τις πληροφορίες των ειδών που αποστέλλονται στο eShop, όπως κωδικοί, τιμή, έλεγχος υπολοίπου και εικόνες.

Για κάθε είδος η εφαρμογή αποστέλλει στο eShop τους εναλλακτικούς κωδικούς είδους με τον επιλεγμένο τύπο barcode

  • Τύπος κωδικού είδους
  • SKU
  • UPC
  • EAN
  • ISBN
  • MPN

Εκτός από τους εναλλακτικούς κωδικούς δηλώνονται,

  • Προέλευση τιμής (Price source type): την πηγή από την οποία θα γίνεται λήψη τιμής για το είδος:
    • είδος ή
    • τιμοκατάλογος
  • Τιμή είδους : ποια θα είναι η τιμή πώλησης του είδους (τιμή χονδρικής, τιμή λιανικής, τιμή αγοράς κ.λπ.)
  • Τιμοκατάλογος: ποιος τιμοκατάλογος πώλησης θα χρησιμοποιηθεί με τις τιμές του οποίου θα ενημερωθούν τα είδη που θα αποσταλούν στο eShop
  • Έλεγχος υπολοίπου (Items Balance Control): προσδιορίζει αν κατά την οριστικοποίηση μιας παραγγελίας στο eShop θα ελέγχεται η διαθεσιμότητα των επιλεγμένων ειδών βάσει των υπολοίπων αυτών.

Αυτό αποτελεί κεντρική ρύθμιση, ωστόσο, μπορούν να εξαιρεθούν συγκεκριμένα είδη από τον έλεγχο εφόσον δηλωθεί κάτι τέτοιο στα στοιχεία του είδους, στη σελίδα “Ρυθμ. διαθεσιμότητας eShop”. Αν στο “Έλεγχος υπολοίπου στο eShop” έχει επιλεγεί να μην γίνεται έλεγχος υπολοίπου, το συγκεκριμένο είδος, κατά την οριστικοποίηση της παραγγελίας, δεν θα ελέγχεται ως προς το υπόλοιπό του. Αν στο “Τύπος διαθεσιμότητας” επιλεγεί “Μη διαθέσιμο”, το είδος εμφανίζεται στο eShop, αλλά, ως μη ενεργό προς επιλογή.

Κατά την οριστικοποίηση της παραγγελίας, λοιπόν, εφόσον έχει ενεργοποιηθεί η συγκεκριμένη ρύθμιση, το eShop ζητάει, για κάθε είδος της παραγγελίας, το τρέχον υπόλοιπο του για να ενημερώσει το χρήστη για τυχόν μη διαθεσιμότητα. Η αίτηση αυτή μεταφέρεται στο back office μέσω της σχετικής υποδομής που ενεργοποιείται από την myAccount συνδρομή που αναφέρθηκε σε προηγούμενο σημείο. Και χρησιμοποιεί την απάντηση που θα λάβει για να ελέγξει αν, βάσει του τρέχοντος υπολοίπου κάθε είδους, μπορεί να οριστικοποιηθεί η παραγγελία. Για όσα είδη, τυχόν, δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο, το eShop ενημερώνει σχετικά τον χρήστη.

Αν για κάποιο λόγο δεν λάβει, σε εύλογο χρόνο, απάντηση μέσω της myAccount υποδομής, ο έλεγχος διαθεσιμότητας που πραγματοποιεί βασίζεται στο υπόλοιπο του είδους που έχει αποσταλεί στο eShop από το Galaxy.

 

Μαζί με τα είδη αποστέλλονται και οι φωτογραφίες τους

Εικόνες ειδών :

  • Τύποι εικόνων : Επιλογή τιμής από τις διαθέσιμες, (“Digital4U”), προκειμένου να οριστεί ο τύπος εικόνων προς το “eShop” για τη μεταφορά των εικόνων του είδους.

 

Πατήστε “Upload ειδών” για την αποστολή των ειδών στο eShop.

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Η αποστολή των ειδών στο eShop μπορεί να γίνει σε επόμενο χρόνο, αν έχετε λόγο να αναβάλετε την αποστολή τους, π.χ. τα είδη είναι πάρα πολλά και θέλετε να αποφύγετε προσωρινά την αναμονή.

Στην περίπτωση αυτή, η εφαρμογή σας ενημερώνει για το πλήθος των ειδών προς μεταφόρτωση (upload) και εσείς μπορείτε να δηλώσετεΌχι” στο μήνυμα που θα εμφανιστεί, ώστε να προχωρήσετε στη διαμόρφωση του eShop σας αλλά προς το παρόν χωρίς είδη.

3.5 Διαμόρφωση

Η σελίδα “Διαμόρφωση” είναι η κεντρική σελίδα διαχείρισης του τρόπου εμφάνισης του Site. Από εδώ μπορείτε :

Να αλλάξετε και να επανατοποθετήσετε τα :

  • Spinners (φωτογραφίες που στροβιλίζονται)
  • Banners (μεγάλη φωτογραφία)
  • Modules (σημεία επιλογής ειδών με φωτογραφίες και τιμές)

Να εισάγετε μια νέα φωτογραφία Να προσθέσετε σε μια φωτογραφία (μεγάλη) ένα που θα λειτουργεί ως σύνδεσμος σε συγκεκριμένη κατηγορία είδους (στο eShop)

A picture containing graphical user interface</p>
<p>Description automatically generated

Να προσθέσετε ή να αλλάξετε ένα κείμενο

Να εισάγετε το λογότυπο (logo image) του site

Na εισάγετε το favicon (το εικονίδιο του eShop), στην πάνω αριστερή γωνία του tab του browser

Στη σελίδα “Προβολή” μπορείτε να δείτε το “Site” όπως διαμορφώθηκε μετά τις αλλαγές που επιφέρατε.

Άρα με καταβολή ελάχιστης προσπάθειας διαμορφώνετε μέσα από το περιβάλλον του Galaxy το eShop σας, πλήρως λειτουργικό από την πρώτη στιγμή για την καταχώριση παραγγελιών.

3.6 Πληροφορίες

Ta στοιχεία των υποσελίδων, που ακολουθούν, είναι στοιχεία που προέρχονται από το “Site” και υπάρχει δυνατότητα αναθεώρησής τους οποιαδήποτε στιγμή:

  • Τρόποι Πληρωμών : ενημέρωση ως προς τους αποδεκτούς τρόπους πληρωμής για τη λήψη παραγγελίας (αντικαταβολή, χρήση πιστωτικών καρτών κ.λπ.)
  • About us: ένα κείμενο που δίνει πληροφορίες για την εταιρική σας ταυτότητα (About us – “ποιοι είμαστε”) και την εταιρική σας αποστολή (ιστορία, στόχοι εταιρίας – ο διαδικτυακός επισκέπτης - πελάτης αγοράζει το προϊόν, αφού εμπιστευτεί αυτόν που το πουλάει)
  • Τρόποι Αποστολών : ενημέρωση για τους τρόπους παράδοσης των ειδών, αλλά και των εξόδων αποστολής ανάλογα με τον τρόπο παράδοσης (π.χ. για δυσπρόσιτες περιοχές υπάρχει επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, για αγορές ειδών ύψους 30€ και άνω η αποστολή γίνεται δωρεάν από συνεργαζόμενη εταιρία μεταφορική εταιρία ενώ για αγορές μικρότερου ύψους ο πελάτης επιβαρύνεται με 5 €), επιπλέον για τους χρόνους παράδοσης και τι πρέπει να γίνεται σε περίπτωση αναμονών
  • Πολιτική Απορρήτου : ενημέρωση ότι το eShop σας διασφαλίζει τα προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών – πελατών του σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό για την προστασία δεδομένων. Γνωστοποιεί τους τρόπους συλλογής δεδομένων, διάρκεια αποθήκευσής τους, ποια δεδομένα συλλέγονται, τι είναι τα cookies κ.λπ.
  • Όροι Χρήσης : ανάρτηση των όρων χρήσεων ηλεκτρονικού καταστήματος
  • Πολιτική επιστροφών του ηλεκτρονικού καταστήματος

Σημείωση : Αν προχωρήσετε σε αλλαγές και πατήσετε , με τις αλλαγές αυτές θα ενημερωθεί το αντίστοιχο τμήμα “Πληροφορίες” του Site.

3.7 Αντιστοιχίσεις

Τα στοιχεία αυτής της ενότητας, αποστέλλονται από το Site, (πολιτικές πληρωμής και αποστολής που υποστηρίζει) και είναι χρήσιμα στην εισαγωγή παραγγελιών.

Για να δημιουργήσετε το απαραίτητο υπόβαθρο για την εισαγωγή των παραγγελιών στο “Galaxy” θα πρέπει να μεταβείτε στον πίνακα των “αντιστοιχίσεων στοιχείων συναλλαγών” και να αντιστοιχίσετε τους τρόπους πληρωμής και μεθόδους αποστολής του “eShop” με αυτούς του “Galaxy”.

Να δηλώσετε (θέτοντας κατάλληλη ένδειξη) ποιοι τρόποι θέλετε να είναι ενεργοί στο eShops σας, και τα κόστη αυτών (π.χ. η πληρωμή με αντικαταβολή έχει κόστος 2€, η αποστολή με courier επιβαρύνεται με 3€) προκειμένου κατά την αποστολή της παραγγελίας από το eShop να επιλέγονται οι ενδεδειγμένοι τρόποι πληρωμής/αποστολής στο παραστατικό του “Galaxy”.

Στη σελίδα “Χρεώσεις” δηλώνετε τους οικονομικούς λογαριασμούς στο “Galaxy” για τους δύο τύπους χρεώσεων που μπορεί να έχει στείλει το site (μεταφορικά κόστη και κόστος αντικαταβολής).

Στη σελίδα “Κατάσταση παραγγελίας” δηλώνετε στοιχεία που χρησιμοποιούνται για την ενημέρωση της κατάστασης της παραγγελίας στο eShop κατά τα διάφορα στάδια εξέλιξής της, μέσω σχετικών μετασχηματισμών, στο περιβάλλον του “Galaxy”.

Με εκτέλεση σχετικής ενέργειας στο Web σενάριο ο χρήστης ενεργοποιεί την ενημέρωση της κατάστασης στις παραγγελίες του eShop που έχουν τύχει διαχείρισης από τη χρονική στιγμή της τελευταίας ενημέρωσης που έγινε και μετά.

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Η συσχέτιση των μετασχηματισμένων παραστατικών βασίζεται στην πληροφορία “Σχετικό παραστατικό” η οποία θα μεταφέρεται σε κάθε νέο παραστατικό της αλυσίδας έως την πλήρη ικανοποίηση της αρχικής παραγγελίας.

Σε κάθε εκτέλεση αυτής της ενέργειας, ελέγχονται τα εκκρεμή παραστατικά και, από κάθε αλυσίδα μετασχηματισμών, εντοπίζεται το τελευταίο βάσει χρονικής σειράς (δεδομένου πως ενδέχεται να έχει δημιουργηθεί αρχικά ένα δελτίο αποστολής και κατόπιν να γίνει η τιμολόγησή του) και χρησιμοποιείται αυτό ώστε, συνδυαστικά, με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις να βρεθεί η κατάλληλη τιμή με την οποία πρέπει να ενημερωθεί η κατάσταση της αρχικής παραγγελίας στο eShop.

Στο παραστατικό, λοιπόν, στο οποίο καταλήξαμε, γίνονταν αρχικά έλεγχος αν είναι ενημερωμένο το πεδίο Κατάσταση:

Graphical user interface, application, table</p>
<p>Description automatically generated

Αν είναι, χρησιμοποιείται προκειμένου να εντοπιστεί η άμεση αντιστοίχιση που έχει αυτό με την eshop κατάσταση:

Αν όμως δεν είναι, χρησιμοποιείται η αντιστοίχιση του συγκεκριμένου τύπου παραστατικού με την κατάσταση στο eShop.

Αναλόγως, λοιπόν, με την επιθυμητή συμπεριφορά, πραγματοποιείτε την αντίστοιχη παραμετροποίηση.

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Ακόμα και αν είστε σίγουροι πως σε κάθε παραστατικό (μιας αλυσίδας μετασχηματισμών από μια αρχική παραγγελία) η πληροφορία “Κατάσταση” θα συμπληρώνεται, ώστε να διασφαλίσετε πως θα εντοπίζεται αντιστοίχιση σε κάθε περίπτωση, η συμπλήρωση της “Κατάστασης κίνησης” είναι απαιτητή, ακόμα και όταν θέλετε να αντιστοιχίσετε απευθείας “Τύπο εγγραφής” με “Κατάσταση παραγγελίας web”.

3.8 Συναλλαγές

Γενικά

  • Υποκατάστημα : Με βάση την επιλεγμένη εταιρία προτείνεται το υποκατάστημα αυτής. Όποιο υποκατάστημα επιλεγεί στο συγκεκριμένο πεδίο, αυτό και θα ενημερώνεται με τις παραγγελίες κινήσεων που καταχωρίστηκαν στο eShop
  • Αποθήκη : Με βάση τώρα το επιλεγμένο υποκατάστημα εμφανίζονται προς επιλογή οι σχετικοί αποθηκευτικοί χώροι. Επιλέξτε την αποθήκη, στην οποία θα εισάγονται όλες οι κινήσεις που γίνονται στο eShop

Πληροφορίες πελάτη

  • Πελάτης λιανικής : Κατά την καταχώριση παραγγελίας στο “Galaxy”, σε περίπτωση που η κίνηση δεν έχει πελάτη, θα ενημερωθεί με έναν default πελάτη λιανικής, που έχει οριστεί στο συγκεκριμένο πεδίο
  • Ενημέρωση νέου πελάτη : Κατά την εισαγωγή νέου πελάτη στο “Galaxy” (ανοιγμένος στο eShop) επιλέξτε σε ποια εταιρία θα καταχωριστεί, “Εταιρία σεναρίου” ή σε “όλες” τις εταιρίες
  • Ενημέρωση γεωγραφικών στοιχείων υποκ/τος πελάτη
  • Ενημέρωση ΔΟΥ

Στοιχεία απόδειξης/τιμολογίου

  • Τύπος παραστατικού /Σειρά : σε ποιο τύπο παραστατικού και σειρά θα εισαχθεί στο Galaxy η παραγγελία τύπου απόδειξη ή τιμολόγιο (ανάλογα την επιλογή του πελάτη του eShop) που διενεργήθηκε στο EShop .

Κατά την ενημέρωση του Galaxy αν η συναλλαγή αφορά,

  • σε απόδειξη, καταχωρίζεται στον πελάτη λιανικής,
  • σε τιμολόγιο, βάσει του ΑΦΜ γίνεται αναζήτηση του πελάτη στο Galaxy (στοιχεία πελάτη, διεύθυνση αποστολής/πληρωμής, τρόπος αποστολής, τρόπος πληρωμής) για την εισαγωγή του στην παραγγελία, διαφορετικά, αν ΔΕΝ υπάρχει (βάσει ΑΦΜ πάντα) γίνεται καταχώριση νέου

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Τα στοιχεία της ενότητας αυτής αποθηκεύονται στο “Galaxy”, δεν αποστέλλονται στο eShop.

3.9 Ολοκλήρωση

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας δημιουργίας και παραμετροποίησης του eShop σας μπορείτε να οδηγηθείτε απευθείας σε αυτό, πατώντας τον υπερσύνδεσμο.

σημείωσηΣΗΜΕΙΩΣΗ

Θα χρειαστεί ενδεχομένως μια ολιγόλεπτη αναμονή έως ότου αποδοθεί στο site του eShop σας έγκυρο πιστοποιητικό (SSL)

 

4. Δημιουργία Web Σεναρίου

Κατά την εκτέλεση του “Οδηγού δημιουργίας eShop”, στο χρονικό σημείο που θα απαιτηθεί η αποθήκευση δεδομένων της διαδικασίας στο Galaxy, δημιουργείται, αυτόματα και αδιαφανώς προς το χρήστη, ένα “Webσενάριο”.

Tο σενάριο αυτό ακολουθεί τη λογική των Web σεναρίων  που ήδη γνωρίζουμε.

Οι διαφορές ενός τέτοιου Web σεναρίου εντοπίζονται στα εξής σημεία:

  • Δημιουργείται σε ένα νέο τύπο σεναρίου, τoν Digital4U
  • Δεν επιτρέπεται η δημιουργία τέτοιου σεναρίου από τον χρήστη
  • Παρουσιάζονται μόνο οι πληροφορίες που αφορούν σε σενάριο eShop στο περιβάλλον της Digital4U

 

Σελίδες Σεναρίου Web


Το σενάριο αναπτύσσεται σε τρεις συνολικά σελίδες, παρουσιάζοντας μόνο τα στοιχεία που έχουν νόημα σε σενάριο e-shopτης Digital4U και υποστηρίζει μια σειρά από ενέργειες.

Σελίδες

Γενικές πληροφορίες

Εμφανίζονται τα στοιχεία, που επελέγησαν κατά την εκτέλεση του “Οδηγού δημιουργίας eShop”, χωρίς καμία δυνατότητα επέμβασης πάνω τους.

Εμφανίζονται επίσης τα revision numbers για το είδος (βάσει του οποίου  το Galaxy αναγνωρίζει ποια στοιχεία πρέπει να μεταβιβάσει εκ νέου στο eShop σε μεταγενέστερες ενημερώσεις) και το system dates για τις κινήσεις (βάσει του οποίου, αντίστοιχα, το Galaxyαναγνωρίζει για ποιες παραγγελίες πρέπει να ενημερώσει το eShopως προς την κατάσταση και την εξέλιξή τους σε μεταγενέστερες ενημερώσεις).

 

Σελίδα Στοιχεία κινήσεων

Προβάλλονται τα στοιχεία που παραμετροποιήθηκαν στον “Οδηγό δημιουργίας eShop” και αφορούν στη διαχείριση των συναλλαγών, δηλαδή των παραγγελιών πώλησης που θα αντλούνται από το eShop.

Σε αντίθεση με την πρώτη σελίδα, τα δεδομένα της οποίας δεν επιδέχονται τροποποίησης (αφού αφορούν σε στοιχεία που αποστέλλονται στο eShopκαι διαχειρίζονται αποκλειστικά μέσω του οδηγού ο οποίος αναλαμβάνει και την αποστολή τους), εδώ μπορείτε, αν θέλετε, να μεταβάλλετε τα απεικονιζόμενα στοιχεία αφού αφορούν στην παραμετροποίηση του Galaxy(π.χ. τη συμπεριφορά του Συστήματος κατά την εισαγωγή μιας παραγγελίας σε αυτό - η παραγγελίaθα εισάγεται στον τύπο παραστατικού που έχετε ορίσει στο σχετικό πεδίο).

 

Σελίδα Αντιστοιχίσεις

Στη σελίδα αυτή υπάγονται άλλες υποσελίδες για την υλοποίηση των αντιστοιχίσεων μεταξύ των δεδομένων “Galaxy” και “eShop”.

Οι στήλες που αφορούν σε περιβάλλον “eShop” εμφανίζονται ανενεργές χωρίς καμιά δυνατότητα επέμβασης στις τιμές τους, ενώ οι στήλες που αφορούν στο “Galaxy” και σε παραμετροποίηση αυτού είναι ενεργές και επιδέχονται επέμβασης από το χρήστη (ενημέρωση της κατάστασης μιας παραγγελίας που καταχωρίστηκε στο eShop, π.χ. όταν μια παραγγελία από το eShop τιμολογείται στο “Galaxy” δηλώνουμε ποιο είναι το status με το οποίο θα ενημερωθεί σχετικά το eShop)

 

 

Ενέργειες Σεναρίου Web


Στις “Ενέργειες” ενός “Σεναρίου Web” εμφανίζονται ανενεργές όσες λειτουργίες δεν έχουν νόημα για τον τύπο σεναρίου Digital4U.

 

  • Αποστολή τιμών: Η ενέργεια αυτή αναλαμβάνει την αποστολή των τρεχουσών τιμών για τα είδηστο eShop.

Σημείωση : Η εφαρμογή διατηρεί στοιχεία των ειδών που έχουν αποσταλεί στο eShop και είναι ενεργά και αποστέλλει τιμές μόνο για αυτά.

  • Ενημέρωση υπολοίπων:Η ενέργεια αυτή αναλαμβάνει την αποστολή των τρεχόντων υπολοίπων για τα είδη του eShop.
  • Λήψη παραγγελιών: Μέσω της επιλογής αυτής το Galaxy αντλεί νέες παραγγελίες από το eShop (εφόσον δεν έχει ενεργοποιηθεί η αυτόματη προώθησή τους στο Galaxy μέσω συνδρομής MyAccount της Epsilon).
  • Στοιχεία εισαγωγής παραγγελιών: Στην οθόνη αυτήπροβάλλονται οι παραγγελίες που έχουν ληφθεί από το eShopμαζί με τα αποτελέσματα της διαχείρισης για την εισαγωγή τους στο Galaxy(π.χ. η παραγγελία 46 του eShop έχει κατάσταση “επεξεργασμένη” και έχει δημιουργήσει το συγκεκριμένο εμπορικό παραστατικό στο Galaxy, στο οποίο μπορείτε να μεταβείτε από την οθόνη αυτή).

Πατώντας το σύμβολο τρεις τελίτσες στη στήλη “Στοιχεία παραγγελίας (eShop)”,

εμφανίζεται σχετική οθόνη με τα δεδομένα όπως λήφθησαν από το eShop

 

Αν για οποιαδήποτε αιτία η εισαγωγή της παραγγελίας έχει αποτύχει, καταγράφεται στα “Στοιχεία σφάλματος” η αιτία  που οδήγησε στην απόρριψή της.

Στην περίπτωση αυτή θα χρειαστεί είτε να διορθώσετε το λάθος αν αυτό έχει γίνει στην παραμετροποίηση του “Galaxy” ή να αντικαταστήσετε επιτόπου το λανθασμένο σημείο (που έχει έρθει από το eShop), εφόσον αυτό είναι εφικτό.

Στη συνέχεια, επαναλάβετε τη διαδικασία εισαγωγής πατώντας το πλήκτρο “Εισαγωγή παραγγελίας” που ενεργοποιείται για το σκοπό αυτό (αποτυχία εισαγωγής) .

  • Είδη στο eShop: Η οθόνη αυτή σας δίνει την εικόνα των ειδών που έχουν “ανέβει” στο eShop καθώς και της “Κατάστασής” τους (ποια από αυτά είναι ενεργοποιημένα και ποια ανενεργά).

Τι σημαίνει αυτό

  • Αν ένα είδος το οποίο έχει αποσταλεί στο eShop και έχει επιλεγεί σε παραγγελία, το αφαιρέσετε από την κατηγορία ειδών (κατά την επικοινωνία Galaxy- eShop), το είδος αυτό ΔΕΝ διαγράφεται από το “eShop” αλλά τίθεται σε κατάσταση “ανενεργό”.

 

  • Χαρακτηριστικά στο eShop: Κατ’ αναλογία των ειδών προβάλλεται και η πληροφορία των χαρακτηριστικών των ειδών που έχουν αποσταλεί στο eShop.
  • Ενημέρωση παραγγελιών: Με βάση την παρμετροποίηση αντιστοιχίσεων στη σελίδα “Κατάσταση παραγγελίας” (σενάριο Web), η εφαρμογή εντοπίζει την παραγγελία, η οποία έχει προέλθει από το eShop και έχει επεξεργαστεί στο Galaxy (π.χ. έχει τιμολογηθεί ο πελάτης) και ενημερώνει το eShop για την τρέχουσα κατάστασή της. Έτσι το eShopγνωρίζει ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας eShopπου εισήχθη στο Galaxy(έχει επεξεργαστεί, έχει αποσταλεί στον πελάτη, είναι σε αναμονή, έχει ακυρωθεί).

Με την ενημέρωση της κατάστασης της παραγγελίας στο eShop(από το Galaxy), το eShopφροντίζει για την αυτόματη  ενημέρωση του πελάτη ως προς την τρέχουσα κατάστασή της μέσω email.