Βήματα εμφάνισης λιστών custom πινάκων & φορμών διαχείρισης των εγγραφών τους - Business ERP/Ορίζοντες

Βήματα Παραμετροποίησης

1. Δημιουργία κι ενεργοποίηση ExtendMDS

Με τη διαδικασία αυτή η εφαρμογή ενημερώνεται με νέους πίνακες ή νέα πεδία επί των υφιστάμενων πινάκων που έχουν δημιουργηθεί στη βάση. Δείτε πως

2. Ενημέρωση της εφαρμογής με τις λίστες των νέων πινάκων που θέλετε να είναι ορατές στους χρήστες

Προστίθεται τομέας [CustomTemplates] στο αρχείο LDERPCust.ini

O [Κωδικός module] είναι αριθμητικός κωδικός και σχετίζεται με τη θέση στην οποία θα εμφανιστούν οι νέες λίστες τη στιγμή της διαδικασίας ορισμού του μενού των χρηστών. Για παράδειγμα, αν έχουν προστεθεί δυο πίνακες στο Module με κωδικό 510 και θέλετε και στους δυο να υπάρχει φόρμα διαχείρισης εκτός από λίστα, ορίζετε :

[CustomTemplates]

NumOf=2

Template1=510, TableA,Εξειδικευμένος πίνακας Α,17000,55000,1

Template2=510,TableB, Εξειδικευμένος πίνακας Β,17002,55001,1

Με αυτό δηλώνετε ότι θέλετε στην εφαρμογή να εμφανιστούν δυο λίστες για τις εγγραφές των δυο πινάκων που προσθέσατε μέσω Extend MDS.

Η πρώτη τιμή (510) κάθε γραμμής είναι ο αριθμός του module στο οποίο οι πίνακες έχουν προστεθεί.

Σημείωση : Oι αριθμητικοί κωδικοί των modules είναι διαφορετικοί ανά Ωμέγα εφαρμογή και εμφανίζονται στο αρχείο CLModules.ini που τηρεί κάθε εφαρμογή στο φάκελο εγκατάστασής της.

 

3. Προσθήκη των νέων λιστών σε μενού

Στο υποσύστημα χρηστών πάνω σε μια ομάδα χρηστών επιλέγετε δημιουργία μενού.

Στη λίστα των δυνατών επιλογών των ενεργειών του μενού ανά υποσύστημα, κάτω από την Εμπορική Διαχείριση (εφόσον ο κωδικός Module είναι της εμπορικής διαχείρισης), θα εμφανιστούν δυο επιπλέον επιλογές, μια για κάθε γραμμή των [CustomTemplates], που έχουν οριστεί στο LDERPCust.ini.

Αυτές τις προσθέτετε στο μενού της ομάδας χρηστών.