Πρόσβαση στο Web banking

Για οποιαδήποτε τραπεζική εργασία απαιτείται:

  • σύνδεση στο σύστημα Web banking των τραπεζών Εθνική/Πειραιώς
  • sms code : επικύρωση συναλλαγής μέσω των απαντητικών sms στο κινητό σας στις περιπτώσεις :

για την Εθνική τράπεζα

  • μεταφοράς χρημάτων σε λογαριασμό τρίτου στην ίδια τράπεζα
  • μεταφοράς σε λογαριασμό σε άλλη τράπεζα
  • μαζικές μεταφορές
  • πληρωμή κάρτας άλλης τράπεζας

για την τράπεζα Πειραιώς

την 1η φορά που θα ζητηθεί :

  • μεταφορά σε λογαριασμό 3ου στην ίδια τράπεζα
  • μεταφορά σε λογαριασμό σε άλλη τράπεζα

 

Πως αποκτάτε πρόσβαση

Η πρόσβαση στο web banking γίνεται με τη χρήση κωδικών εισόδου :

  • User Name
  • Password

Το user name (κωδικός χρήστη) και το password (μυστικός κωδικός) αποτελούν τα διαπιστευτήρια (Credentials) για την κλήση της τραπεζικής υπηρεσίας .

Σημείωση : Τα διαπιστευτήρια (κωδικός χρήστη/μυστικός κωδικός) που πληκτρολογείτε στην τραπεζική ιστοσελίδα γίνονται γνωστά μόνο στην αντίστοιχη τράπεζα. To Galaxy δεν αποθηκεύει κάποια πληροφορία των login credentials των χρηστών, cookies, tokens ή οτιδήποτε έχει σχέση με την ασφάλεια της σύνδεσης. Ο έλεγχος ταυτότητας χρήστη με την τράπεζα γίνεται ακολουθώντας μια διαδικασία εξουσιοδότησης που βασίζεται στην ροή OAuth2. Συνεπώς η μη διαφύλαξη των credentials λειτουργεί ως επιπρόσθετη ασφάλεια στις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας.

Οι συναλλαγές (π.χ. μεταφορές χρηματικών ποσών) εκτελούνται με υψηλού επιπέδου ασφάλεια αφού η όλη επικοινωνία δεν γίνεται μέσα από τους ενσωματωμένους browsers (λίστες) του Galaxy αλλά χρησιμοποιώντας τον εξ’ ορισμού web explorer του ΗΥ και με απευθείας σύνδεση στις τραπεζικές ιστοσελίδες. Διαδικασία την οποία προτείνουν άλλωστε και οι ίδιες οι τράπεζες προκειμένου να αποφευχθεί πιθανή παρέμβαση από “κακόβουλο ενδιάμεσο”.

 

Τραπεζική ιστοσελίδα

Ανάλογα με την τράπεζα σύνδεσης η τραπεζική ιστοσελίδα καθεμιάς με τα login credentials διαφοροποιείται.

  • για την Εθνική Τράπεζα

  • για την Πειραιώς

 

Αρχικοποίηση τραπεζικής σύνδεσης

Μετά την ολοκλήρωση των login credentials,

  • ενεργοποιώντας “σύνδεση” (στην τραπεζική ιστοσελίδα) ολοκληρώνεται η κλήση της υπηρεσίας, ενώ
  • εμφανίζεται η οθόνη “Αρχικοποίησης τραπεζικής σύνδεσης” η οποία :
    • σας ενημερώνει ότι έχετε συνδεθεί με την τράπεζα

και

  • σας συμβουλεύει να μην κλείσετε το πρόγραμμα περιήγησης για όσο χρησιμοποιείτε την υπηρεσία 

 

Ωστόσο, ενώ είστε συνδεδεμένοι στη σελίδα της Τράπεζας, αν παρέλθει κάποιο χρονικό διάστημα χωρίς να κάνετε κάτι, το Σύστημα σας αποσυνδέει (το session με την τράπεζα γίνεται expire). Συνεπώς οποιαδήποτε υπηρεσία ζητήσετε μετά από αυτό το χρονικό όριο, πρέπει πρωτίστως να αποκαταστήσετε τη σύνδεση.

Στην περίπτωση αυτή, εμφανίζει σχετικό μήνυμα :

Ανάλογα την τράπεζα, απαιτείται είτε η πληκτρολόγηση των κωδικών εισόδου (username & password) εκ νέου είτε επιβεβαίωση για είσοδο .