Κατηγορίες Επαφών (Contact Classification Categories) |Galaxy CRM

Εισαγωγή 

Η νέα λειτουργικότητα "Κατηγορίες Επαφών" σας επιτρέπει να οργανώνετε τις επαφές σας αποτελεσματικά, ταξινομώντας τες σε προσαρμοσμένες κατηγορίες με δυναμικά χαρακτηριστικά. Βελτιώστε τη διαχείριση επαφών, αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε στοχευμένες πληροφορίες και ενισχύστε τη στρατηγική επικοινωνίας σας εύκολα και γρήγορα.

Configuration

Ο ορισμός των κατηγοριών γίνεται από την ομότιτλη φόρμα “Contact Classification Category”,

η οποία καλείται από το μενού Οργάνωση Επαφών/Πόρων |Επαφές | Contact Classification Categories

A blue background with white text</p>
<p>Description automatically generated

Τα attributes ορίζονται επιλέγοντας από την ενδεικνυόμενη ομάδα Ομάδα χαρ/κών (Attribute Group). Η επιλογή του κωδικού και της περιγραφής είναι υποχρεωτική.

Rights

Για να έχει ένα security group πόρων δικαίωμα να μεταβάλλει τις οντότητες των διαθέσιμων classification categories πρέπει είτε να είναι Administrator είτε να περιλαμβάνεται στην αντίστοιχη λίστα Security roles allowed to edit Contact Categories στις Ρυθμίσεις των Επαφών /Πόρων της εφαρμογής.

D:\MyDocs\Galaxy\icons\attention.pngΑν ένα security group δεν υπάρχει στη συγκεκριμένη λίστα, δεν επιτρέπεται στους πόρους του να αλλάξουν, να προσθέσουν ή να διαγράψουν τα διαθέσιμα classification categories.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Εξ’ ορισμού οι πόροι δεν μπορούν να βλέπουν ή να αλλάζουν τα classification categories στις επαφές. Τα δικαιώματα αυτά ορίζονται στη σελίδα Security Group Rights.

Εκεί επιλέγονται τα group και εκχωρείται το δικαίωμα που θα έχει το καθένα από αυτά, “προβολή” ή “επεξεργασία”. Αν κάποιο group δεν επιλεγεί στο σημείο αυτό, απλά θεωρείται ότι δεν έχει κάποιο δικαίωμα χρήσης (None).

Οι πόροι που είναι “Administrators” μπορούν να δουν και να αλλάξουν όλα τα classification categories ανεξαρτήτως αν έχει επιλεγεί το group τους .

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Contacts

Τα “Classification Categories” στις επαφές ορίζονται στην αντίστοιχη σελίδα της οθόνης των “Επαφών”:

Οι χρήστες στους οποίους έχει παραχωρηθεί το δικαίωμα της επεξεργασίας (edit) μπορούν να προσθέσουν ή να αλλάξουν αυτές τις πληροφορίες, σε αντίθεση με τους χρήστες στους οποίους έχει εκχωρηθεί το δικαίωμα της προβολής (view).

Στο πεδίο Classification Category Attributes, κάτω από το όνομα της επαφής, μπορείτε να επιλέξετε ποια από τα διαθέσιμα σχετικά “Attributes” (χαρακτηριστικά) θα εμφανίζονται εκεί.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated