One Touch Retail - Βελτιώσεις - Patch 4.1.3

Online ενημέρωση πελάτη στο Galaxy κατά την αποθήκευσή του στο POS (OTR συγχρονισμός)

Κύριες παράμετροι -> Τερματικά

Με την καταχώριση νέου πελάτη ή τη μεταβολή υφιστάμενου στο OTR ενημερώνεται απευθείας η “Λίστα πελατών” του Galaxy με το νέο πελάτη ή τις όποιες μεταβολές σε ήδη καταχωρισμένους πελάτες .

Προϋπόθεση για να λειτουργήσει η δυνατότητα αυτή αποτελεί να :

  • έχει λάβει τσεκ το νέο πεδίο “Αποστολή πελάτη Online (Send Customer Online) (παράμετροι 2/2 στις πληροφορίες τερματικών)
  • έχει ενεργοποιηθεί το πεδίο “Χρήση Online (παράμετροι 2/2 στις πληροφορίες τερματικών)

Προβολή Δυναμικών προβολών πελατών στη συναλλαγή (One Touch Retail)

Η δυνατότητα απεικόνισης των δυναμικών από το Galaxy προβολών στην καρτέλα του είδους/πελάτη επεκτείνεται. Οι δυναμικές προβολές πελατών γίνονται πλέον διαθέσιμες και στη συναλλαγή .

Πως

Ενσωματώστε το νέο control Stand Alone Message Panel, της σελίδας Hidden Items του Layout (κάνοντας τη γνωστή διαδικασία - μεταφορά και απόθεση στο επιθυμητό σημείο του περιβάλλοντος σχεδιασμού).

Τη στιγμή της τιμολόγησης, αμέσως μόλις επιλέξετε πελάτη συναλλαγής, το πλήκτρο Dynamic Views koumpiDynamikiProvoli.JPG ενεργοποιείται . Το πάτημα του επιφέρει το άνοιγμα της φόρμας Δυναμικές προβολές πελατών, προερχόμενες από το Galaxy .

Προϋπόθεση για την ενεργοποίηση της δυνατότητας με τις Δυναμικές Προβολές αποτελεί :

  • να υπάρχει σύνδεση των δύο συστημάτων “One Touch Retail&Galaxy
  • να είναι το “Galaxy” BackOffice
  • να είναι Connector η συγκεκριμένη εγκατάσταση

Ανατρέξτε εδώ για τις δυναμικές προβολές

Πρόταση αποθηκευτικού χώρου κατά την επιλογή παραστατικού αποθήκης στην καταχώριση παραλαβών (OTR Παραλαβές)

Πίνακες -> Τύποι παραστατικών

Αν στο πεδίο “Τύπος” της σελίδας “Παράμετροι 1/2” της οθόνης “Πληροφορίες Τύπων Παραστατικών” δηλωθεί ο τύπος “5. Παραστατικό αποθήκης” εμφανίζεται νέα υποσελίδα “Επιλογές παραλαβών” στην οποία μπορείτε να ορίσετε οποιαδήποτε “Αποθήκη” & “Αποθηκευτικό χώρο” ώστε να προτείνονται στη συναλλαγή των παραλαβών.

Κατά συνέπεια, επιλέγοντας στη συναλλαγή παραστατικό “τύπου” αποθήκης, οι δηλωμένοι στην παραμετροποίηση αποθηκευτικοί χώροι προτείνονται αυτόματα στο παραστατικό παραλαβής .

Παραστατικό παραλαβής σε αναμονή (OTR Παραλαβές)

  • Ο “Αριθμός συναλλαγής”, σε παραστατικό παραλαβής (έστω π.χ. δελτίου αποστολής παραλαβής) σε “Αναμονή”, μένει πλέον ασυμπλήρωτος και εσείς μπορείτε να ανακαλέσετε το παραστατικό σε μεταγενέστερο χρόνο.
  • Αποθηκεύονται πλέον τα σχόλια, που ο χρήστης πληκτρολόγησε σε παραστατικό παραλαβής, σε “Αναμονή”.

Παραστατικά παραγγελίας στις αναφορές αποδείξεων (One Touch Retail)

Αναφορές -> Απόδειξη

Στο πεδίο Παραστατικά της οθόνης Συναλλαγές αποδείξεων εμφανίζονται πλέον προς επιλογή και τα παραστατικά παραγγελίας, τα οποία πατώντας Αναζήτηση προβάλλονται στις γραμμές της συναλλαγής .

Σύνδεση Galaxy με OTR (OTR συγχρονισμός)

Αυτόνομη τήρηση των revision numbers

Κατά τη διαδικασία λήψης πελατών από το Back office, η εφαρμογή ως “connector” τηρεί πλέον τη δική της αρίθμηση (πεδίο TERVNUM), με την προϋπόθεση ότι έχει ενεργοποιηθεί η σχετική παράμετρος στις “Πληροφορίες Τερματικών” .

Έλεγχος σωστού Α.Φ.Μ. κατά την καταχώριση πελάτη (One Touch Retail)

Η εφαρμογή εκτελεί αυτόματο έλεγχο σωστού Α.Φ.Μ κατά την καταχώριση νέου πελάτη στο τερματικό αν ενεργοποιήσατε τον έλεγχο, επιλέγοντας στη ρύθμιση “Έλεγχος ΑΦΜ”, στη σελίδα Επιλογές 2/2 της οθόνης “Πληροφορίες Τερματικών” μια εκ των τιμών :

  • απαγορευτικός
  • προειδοποιητικός

Έτσι κατά την καταχώριση πελάτη στο αρχείο πελατών, σε περίπτωση πληκτρολόγησης λανθασμένου Α.Φ.Μ., αν ο έλεγχος είναι προειδοποιητικός, ενημερώνεστε αυτόματα με μήνυμα, και μπορείτε να προβείτε στην καταχώριση των υπόλοιπων στοιχείων του πελάτη. Αν ο έλεγχος έχει δηλωθεί “απαγορευτικός” εμφανίζεται σχετικό απαγορευτικό μήνυμα και η εφαρμογή δεν σας επιτρέπει να προχωρήσετε στην καταχώριση .

Εξαιρείται ο τρόπος πληρωμής Voucher κατά τη μεταβολή τρόπου πληρωμής (One Touch Retail)

Στο action "Αλλαγή τρόπου πληρωμής", μέσω του οποίου μπορείτε να δηλώσετε διαφορετικό τρόπο πληρωμής σε συγκεκριμένους τύπους παραστατικών (π.χ. αποδείξεις λιανικής) που έχουν ήδη κλείσει δεν εμφανίζονται πλέον οι τύπου “3”.

Συνεπώς, ενεργοποιώντας το εν λόγω action και επιλέγοντας την επιθυμητή συναλλαγή (π.χ. συνολικής αξίας 100€ η οποία που έχει κλείσει με μετρητά 90€ και Voucher 10€), στην οθόνη “Αλλαγή τρόπου πληρωμής (που ανοίγει), η μεταβολή του τρόπου πληρωμής που προβλέπει Voucher, δεν επιτρέπεται .

Αλλαγή (ορισμός) τελικής αξίας της γραμμής της συναλλαγής (One Touch Retail)

Ένα νέο action με τίτλο Συνολική αξία γραμμής ενσωματώθηκε στην κατηγορία “Συναλλαγή” των “Παραμέτρων πλήκτρων” (στο περιβάλλον σχεδίασης - Layouts), για τη δυνατότητα αλλαγής της τελικής αξίας της γραμμής της συναλλαγής . Τη στιγμή καταχώρισης είδους στις γραμμές της συναλλαγής, με την ενεργοποίηση του νέου action, εμφανίζεται η νέα οθόνη “Συνολική αξία γραμμής” ώστε να πληκτρολογήσετε τη νέα τιμή (μικρότερη της αρχικής). Η εφαρμογή θέτει τη διαφορά μεταξύ αρχικής και νέας ως έκπτωση .

Τηλέφωνα επικοινωνίας πελάτη στο Table booking (Restaurant)

Κατά την επιλογή πελάτη στην οθόνη διαχείρισης κρατήσεων, αν ο πελάτης έχει καταχωρισμένα στην καρτέλα του περισσότερα του ενός τηλέφωνα (τηλέφωνο 1, κινητό, τηλέφωνο 2), τα τηλέφωνα επικοινωνίας θα εμφανίζονται στην κράτηση με σειρά προτεραιότητας . Το τηλέφωνο 1 θα εμφανίζεται πρώτο, δεύτερο το τηλέφωνο 2, τελευταίο το κινητό .

Εκτύπωση πόντων συναλλαγής (μέσω φορολογικού εκτυπωτή ΑΔΗΜΕ) με τη χρήση του Loyalty CRM του Galaxy (Loyalty)

Για την περίπτωση συναλλαγής που δημιουργεί κινήσεις Πιστότητας που αποφέρουν πόντους στη συναλλαγή, αν η εκτύπωση γίνεται μέσω φορολογικού εκτυπωτή (ΑΔΗΜΕ), οι πόντοι συναλλαγής εκτυπώνονται σε χαρτί εκτύπωσης του μηχανισμού (στο τέλος της εκτύπωσης).

Προϋπόθεση αποτελεί να έχει ενεργοποιηθεί η παράμετρος “Χρήση online (Παράμετροι 2/2 στις “Πληροφορίες τερματικών”).

Αλλαγή κάρτας πληρωμής πελάτη (Loyalty)

Έστω ότι έχουμε πελάτη στο Galaxy CRM, στον οποίο έχουν εκχωρηθεί δύο κάρτες πιστότητας π.χ. η Personal (σε προηγούμενο χρόνο) για την εξαργύρωση προσωπικών πόντων και η Family (νέα κάρτα) για την εξαργύρωση οικογενειακών πόντων. Έστω τώρα ότι την Personal κάρτα, η οποία έχει κινήσεις πιστότητας (κερδισμένους πόντους από την αγορά ειδών), θέλετε να αντικαταστήσετε με τη νέα, Family στην οποία θα μεταφέρετε τους πόντους της παλιάς.

Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε :

Galaxy CRM

  • Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις CRM του “Galaxy CRM” και πατήστε στη σελίδα “Πιστότητα” για να δημιουργήσετε ένα πρότυπο κίνησης .

Επιλέξτε :

  • στο πεδίο “Reconciliation template” ένα πρότυπο οντότητας

One Touch Retail

  • Ένα νέο action με τίτλο “Αντικατάσταση κάρτας Loyaltyενσωματωμένο στην κατηγορία “Πιστότητα” των “Παραμέτρων πλήκτρων” (στο περιβάλλον σχεδίασης - Layouts), θα εξυπηρετήσει στην αντικατάσταση της παλιάς κάρτας από τη νέα.

Με την ενεργοποίηση του νέου action, εμφανίζεται η νέα οθόνη Αντικατάσταση κάρτας Loyalty

  • δηλώστε τη “Νέα κάρτα” που θα αντικαταστήσει την επιλεγμένη

                    και

  • πατήστε “Αντικατάσταση”

Με την ενέργεια αυτή αποστέλλονται δύο κινήσεις στο Galaxy :

  • από την παλιά κάρτα (η οποία αντικαθίσταται από την καινούργια) έχει αφαιρεθεί το σύνολο των πόντων (π.χ. μείον 100) ώστε να εμφανίσει μηδενικό υπόλοιπο μετά το μηδενισμό
  • το σύνολο των πόντων της παλιάς κάρτας προστίθενται στη νέα (συν 100)
  • η πα λιά κάρτα γίνεται ανενεργή

 

Κινήσεις πιστότητας (Αντικατάσταση είδους με προτεινόμενο είδος)

Στην περίπτωση που έχει καταχωριστεί στο OTR συναλλαγή με είδος που δεν έχει έρθει από το Galaxy (δεν υπάρχει στο Galaxy) και η συναλλαγή αυτή εισάγει στο CRM κίνηση πιστότητας, τότε για να καταχωριστεί η συναλλαγή πιστότητας η εφαρμογή αντικαθιστά αυτό το είδος της συναλλαγής με το προτεινόμενο είδους που έχει οριστεί στις παραμέτρους του CRM στη σελίδα “Πιστότητα”.