Ψηφιακό Πελατολόγιο |GalaxyRetail

 

Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων (DCL)

Εισαγωγή

Σκοπός της Υλοποίησης

Το Ψηφιακό Πελατολόγιο της ΑΑΔΕ αποτελεί μια ψηφιακή εφαρμογή διαχείρισης των χονδρικών και λιανικών συναλλαγών των επιχειρήσεων που είναι υποχρεωμένες από το νόμο να το τηρούν, σε πραγματικό χρόνο και πριν την έναρξη των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι επιχειρήσεις που ξεκινούν την τήρησή του είναι όσες δραστηριοποιούνται στους τομείς επισκευής και συντήρησης οχημάτων, χώρων στάθμευσης και πλυντηρίων οχημάτων καθώς και ενοικίασης οχημάτων π.χ. Συνεργεία επισκευής, Φανοποιεία, Χώροι στάθμευσης, Πλυντήρια αυτοκινήτων, Επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων.

Το “Galaxy Retail” υλοποιεί το “Ψηφιακό Πελατολόγιο” με σκοπό τη διασύνδεση του Βιβλίου Οχημάτων (Car Book) της εφαρμογής με την πλατφόρμα myData της ΑΑΔΕ και την καταγραφή στην υπηρεσία των κινήσεων του βιβλίου.

Παρέχονται στο χρήστη αυτοματοποιημένες διαδικασίες δήλωσης των κινήσεων του Car Book για είσοδο, εργασία, έκδοση παραστατικού και ακύρωση εισόδου. Επιπρόσθετα, υπάρχει διαθέσιμη διεργασία χρονοπρογραμματισμού για ετεροχρονισμένη αποστολή των κινήσεων Car Book στο myData, για τις οποίες υπήρξε πρόβλημα στην αποστολή τους κατά την εκτέλεσή τους.

Όλες οι κλήσεις, απαντήσεις και τυχόν προβλήματα κατά τη διαδικασία της επικοινωνίας του Car Book με το myData, καταγράφονται σε ξεχωριστό log στον φάκελο ErrorLog της εφαρμογής με όνομα DigitalClientListLogYYYYMMDD.log.

Τύποι υπηρεσιών

Το “Galaxy Retail” υποστηρίζει τους εξής τύπους υπηρεσιών :

  • Πάρκινγκ/Πλυντήρια οχημάτων
  • Συνεργείο οχημάτων

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Παραμετροποίηση

Interfaces

Η ενεργοποίηση του Ψηφιακού πελατολογίου απαιτεί να έχετε πρωτίστως παραμετροποιήσει τις ρυθμίσεις στην οθόνη “Interfaces Information” (από το μενού Πίνακες | Interfaces).

Στα πεδία “Interfaces”, “Assembly Name”, “Κατάταξη” δηλώστε τα ακόλουθα :

Επιλέξτε έξοδο από την εφαρμογή και στη συνέχεια επιστρέψτε σε αυτήν .

Ρυθμίσεις Car Book

Ενεργοποιήστε “Ρυθμίσεις” από το μενού "Βιβλίο οχημάτων”.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Συμπληρώστε στο εσωτερικό του παραθύρου “Ρυθμίσεις βιβλίου εισερχομένων οχημάτων” τις ενδεικνυόμενες παραμέτρους :

  • Επιλέξτε τον προτεινόμενο “Τύπο παραστατικού της συναλλαγής  
  • Συμπληρώστε τον “Τρόπο πληρωμής” των πελατών σας (για να πληρωθούν με αυτόν τον τρόπο οι συναλλαγές)
  • Επιλέξτε “Πρόταση για πελάτη” για να δηλώσετε ερώτηση εισαγωγής/αντιστοίχισης πελάτη (αν ο αριθμός πινακίδας δεν αντιστοιχιστεί σε ένα συγκεκριμένο πελάτη εμφανίζεται μήνυμα που σας ενημερώνει ότι ο αριθμός πινακίδας δεν εντοπίστηκε και σας ρωτάει αν θέλετε σύνδεση. Με “Ναι” στην ερώτηση εμφανίζεται η λίστα πελατών για εισαγωγή νέου πελάτη ή αντιστοίχιση με υφιστάμενο) 
  • Επιλέξτε Ακύρωση εκκρεμών συναλλαγών στο τέλος της ημέρας για την ακύρωση των ανοιχτών συναλλαγών πελατολογίου κατά το κλείσιμο ημέρας συναλλαγών
  • Παράβλεψη φίλτρων ειδών στις συσχετίσεις παραστατικών (Πάρκινγκ – Πλύσιμο οχημάτων)/Υπηρεσίες (Service) : αν ΔΕΝ τσεκάρετε την επιλογή και το είδος της υπηρεσίας σε εγγραφή πελατολογίου δεν είναι το ίδιο με το είδος του παραστατικού δεν εμφανίζεται το παραστατικό προς σύνδεση
  • Τσεκάρετε το πεδίο “Επιτρέπεται η αλλαγή τιμής” για την αλλαγή, κατά τη τιμολόγηση, της ορισμένης στο είδος τιμής   

A screenshot of a computerAI-generated content may be incorrect.

  • Επιλέξτε στην περιοχή των Γραμμών των ειδών, είδη τα οποία έχουν χαρακτηριστεί ως “Υπηρεσία”
  • Συμπληρώστε για κάθε είδος του CarBook την “Κατηγορία Υπηρεσίας και τον “Τύπο Υπηρεσίας” από τη λίστα κωδικών myData.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

σημείωση ΣΗΜΕΙΩΣΗ

  • Για τις λειτουργίες των Πλυντηρίων Οχημάτων, Χώρων Στάθμευσης, οι επιτρεπτοί κωδικοί είναι : “4”, “5”, “7”, “8” και “9”.
  • Για τις λειτουργίες των Συνεργείων, οι επιτρεπτοί κωδικοί είναι : “1”, “2”, “3”, “4”, “5” και “9”.
  • Η κατηγορία Υπηρεσίας αποθηκεύεται ως αριθμός στο πεδίο :

TECARBOOKITEMS.TEDIGITALCLIENTSERVICETYPE

  • Ο Τύπος Υπηρεσίας αποθηκεύεται ως αριθμός στο πεδίο :

TECARBOOKITEMS.TEDIGITALCLIENTTYPE

Ρυθμίσεις Τερματικού

Ενημερώστε τα στοιχεία σύνδεσης για το ψηφιακό πελατολόγιο.

Στη σελίδα “Ψηφιακό πελατολόγιο Οχημάτων” της παραμετροποίησης τερματικών (Παράμετροι 1/2|Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών βιβλίων) συμπληρώστε το URL της υπηρεσίας του myData καθώς και το username και password που έχουν δηλωθεί στο myData για την υπηρεσία DCL.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Χρονοπρογραμματισμός

Στις ενέργειες χρονοπρογραμματισμού η ενέργεια CarBook: Resend DCL Transactions διενεργεί έλεγχο όλων των ενεργειών του Car Book που δεν έχουν ολοκληρωθεί σωστά και διαβίβαση αυτών στο myData .

Πρώτα διαβιβάζονται όλες οι καταχωρισμένες κινήσεις (NewClient), στη συνέχεια γίνεται η αποστολή όλων των Update κινήσεων (UpdateClient) των οποίων οι εισαγωγές έχουν δηλωθεί, έπειτα όλες οι δηλώσεις Issue (CorrelateClient) παραστατικών που έχουν MARK από τον πάροχο και έχουν δηλωθεί οι εισαγωγές τους και τέλος όλες οι ακυρώσεις των οποίων οι εισαγωγές έχουν δηλωθεί.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Νέο action Επαναποστολή Ψηφιακού πελατολογίου οχημάτων

Στην ομάδα Car Book των “Παραμέτρων πλήκτρων” (του περιβάλλοντος σχεδίασης) το νέο action “Digital Client Resend” εκτελεί τη διαδικασία του ετεροχρονισμού. Η ενσωμάτωση του control στην κεντρική οθόνη πραγματοποιείται, με τις γνωστές σε εσάς διαδικασίες.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Χρήση και Δυνατότητες

Μετά την ενεργοποίηση της διασύνδεσης στη φόρμα του Car book εμφανίζονται τέσσερις νέες στήλες στις οποίες απεικονίζεται η κατάσταση των δηλώσεων στην υπηρεσία του DCL.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Η διαδικασία ξεκινά με την καταχώριση της πινακίδας του οχήματος.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Η εγγραφή ενημερώνει τη λίστα του CarBook σε κατάσταση αναμονής.

Στη συνέχεια, δηλώνονται τα στοιχεία εισόδου (στο πλαίσιο δεξιά).

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Σε περίπτωση πινακίδας εξωτερικού συμπληρώνεται υποχρεωτικά η κατηγορία και το εργοστάσιο κατασκευής του οχήματος.

A white page with black text</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Αν η υπηρεσία που παρέχεται είναι μη επαναλαμβανόμενη (0. Άπαξ) δεν χρειάζεται καμία άλλη δήλωση.

Αν η υπηρεσία είναι επαναλαμβανόμενη (1. Επαναλαμβανόμενη), δηλώνεται υποχρεωτικά και το ΑΦΜ και ο κωδικός χώρας του πελάτη.

A screen shot of a login</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.A screenshot of a login page</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Αν ο πελάτης συνδεθεί από το πελατολόγιο στη στήλη “Όνομα Πελάτη” (Customer Name) τότε τα στοιχεία αυτά συμπληρώνονται από την καρτέλα του πελάτη, εφόσον υφίστανται.

Σε περίπτωση Διαρκούς Υπηρεσίας ή Λήψης Δικαιώματος (2. Διαρκής/Λήψη Δικαιώματος) είναι υποχρεωτική η συμπλήρωση της έναρξης και λήξης της παρεχόμενης υπηρεσίας.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Σε περίπτωση Διαρκούς Μίσθωσης ή Υπηρεσίας (3. Διαρκής Μίσθωση/Υπηρεσία) είναι υποχρεωτική η συμπλήρωση της έναρξης και λήξης της παρεχόμενης υπηρεσίας καθώς και η περιοδικότητα πληρωμής σε μήνες (Periodicity).

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Ο τύπος της υπηρεσίας συμπληρώνεται αυτόματα σε νέα εγγραφή με την επιλογή [0. Άπαξ].

Μετά την επιλογή τύπου υπηρεσίας και τη συμπλήρωση των απαραίτητων πεδίων της επιλογής αυτής εκτελείται, πατώντας το πλήκτρο , η αποστολή της δήλωσης του οχήματος στο Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων (DCL).

Αν η δήλωση είναι επιτυχής, εμφανίζεται στο πλαίσιο κατάστασης πράσινο εικονίδιο.

A green check mark and black text</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Στην αντίθετη περίπτωση, εμφανίζεται πορτοκαλί εικονίδιο.

Μετά τη δήλωση της εισαγωγής του οχήματος στο DCL, συμπληρώνονται τα στοιχεία της υπηρεσίας κατά τα συμφωνηθέντα με τον πελάτη.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Δηλώνεται η έναρξη της υπηρεσίας και η αλλαγή της κατάστασης της εγγραφής σε κατάσταση “Σε εξέλιξη”

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

και εκτελείται η δήλωση των επιλογών με το πλήκτρο .

Σε περίπτωση που δεν δηλωθεί η κατάσταση “Σε εξέλιξη“ και εκτελεστεί , η εφαρμογή θα ρωτήσει για την αυτόματη αλλαγή της κατάστασης.

Όταν η υπηρεσία ολοκληρωθεί, επιλέγοντας “Ολοκληρωμένο” και εκτελώντας δηλώνεται στο DCL η ολοκλήρωση της υπηρεσίας.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Αν το παραστατικό έχει εκδοθεί εκτός DCL φόρμας μπορεί να συνδεθεί οποιαδήποτε στιγμή στην καρτέλα “Συσχετίσεις παραστατικών” (Document Correlations) .

Όταν το παραστατικό συνδεθεί, χειροκίνητα ή αυτόματα, με την εγγραφή του DCL, εμφανίζεται στη λίστα συνδεδεμένων παραστατικών.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

Αν το παραστατικό εκδοθεί από τις διαδικασίες της φόρμας του DCL A close-up of a symbol</p>
<p>AI-generated content may be incorrect., τότε αν η υπηρεσία είναι τύπου [1. Άπαξ], γίνονται αυτόματα οι δηλώσεις για όλα τα στάδια του DCL που ΔΕΝ έχουν ήδη εκτελεστεί (Είσοδος, Υπηρεσία, Παραστατικό, Ολοκλήρωση).

Σε περίπτωση που ένα από τα συνδεδεμένα παραστατικά, έχει ακυρωθεί η εγγραφή εμφανίζεται με διαγράμμιση και κόκκινο χρώμα.

Σημείωση : Στην προσπάθεια ακύρωσης παραστατικού που έχει συνδεθεί με το Ψηφιακό Πελατολόγιο, γίνεται ενημέρωση στο χρήστη και ερώτηση για επιβεβαίωση της ακύρωσης. Όταν ένα παραστατικό, συνδεδεμένο με το Ψηφιακό Πελατολόγιο, ακυρώνεται, η εγγραφή του πελατολογίου δεν ακυρώνεται αυτόματα.

A screen shot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

σημείωση ΣΗΜΕΙΩΣΗ


Για την απλή διαδικασία είναι δυνατό να γίνει καταγραφή της πινακίδας και χωρίς καμία άλλη κίνηση να εκδοθεί παραστατικό από τη φόρμα DCL και η εφαρμογή να κάνει αυτόματα όλες τις δηλώσεις.

Σύμφωνα με την υλοποίηση, σε περίπτωση που δεν γίνει επιτυχημένη δήλωση Εισόδου, όλες οι υπόλοιπες ενέργειες για το συγκεκριμένο όχημα αποτυγχάνουν και δηλώνονται όλες για ετεροχρονισμένη αποστολή.

D:\MyDocs\Galaxy\icons\attention.png Σε περίπτωση προβλήματος επικοινωνίας με το myData, οι ενέργειες πρέπει να εκτελεστούν για να δηλωθούν ως ετεροχρονισμένη αποστολή.

 

Στην καρτέλα “Τελευταίες συναλλαγές” (Latest Transactions) εμφανίζονται οι εγγραφές της τρέχουσας βάρδιας.

Οι υπόλοιπες εγγραφές εμφανίζονται στην καρτέλα “Προηγούμενες σε εκκρεμότητα” (Pending Transactions) με φίλτρα περιόδου και πελάτη.

A screenshot of a computer</p>
<p>AI-generated content may be incorrect.

 

Ενέργειες επί της οθόνης Πλυντήριο οχημάτων


Από την οθόνη της μπορείτε να προχωρήσετε σε :

: Αντιγραφή της επιλεγμένης εγγραφής

: Ακύρωση της επιλεγμένης εγγραφής (η οποία λαμβάνει mark ακύρωσης)

: Ακύρωση της επιλεγμένης εγγραφής και δημιουργία νέας

Galaxy Help Center Categories: