Galaxy CRM - Έκδοση 21.30 - Νέα Λειτουργικότητα

Segment Μanagement

Η λειτουργία Segment διευρύνει τα αποτελέσματα της αναζήτησης επαφών καθώς τα ανακτώμενα αποτελέσματα μπορούν πλέον να περιλάβουν συνδυασμό κριτηρίων από διάφορες οντότητες της εφαρμογής .

Παρέχει αναμφίβολα την πλέον ολοκληρωμένη λύση εύρεσης εξειδικευμένων ομάδων επαφών, στηριζόμενο σε εξαιρετικά σύνθετα σενάρια αναζήτησης. Μέσω της λειτουργίας οι επαφές χωρίζονται σε διακριτές ομάδες με κάθε ομάδα να συγκεντρώνει ομοειδή χαρακτηριστικά, με τα οποία αναγνωρίζεται και ταυτόχρονα διαφοροποιείται από τις επαφές άλλων ομάδων.

Η γνώση των χαρακτηριστικών των ομάδων επαφών, οδηγεί στην καλύτερη προσέγγισή τους, ενώ παρέχει αμφίπλευρα οφέλη, τόσο για την επιχείρηση (π.χ. καλύτερη αξιοποίηση των πόρων), όσο και για τις επαφές (ικανοποίηση των αναγκών)

Κύριο κριτήριο κατάταξης μιας επαφής σε συγκεκριμένη ομάδα είναι :

  • τα Γεωγραφικά χαρακτηριστικά (περιοχή, μέγεθος πόλης, πληθυσμός κ.λπ.)
  • τα Δημογραφικά χαρακτηριστικά (ηλικία, φύλο, εκπαίδευση, εισόδημα, μορφωτικό επίπεδο, καταγωγή, οικογενειακή κατάσταση κ.λπ.),
  • η Καταναλωτική συμπεριφορά (ύψος αγορών, συχνότητα χρήσης προϊόντος, πιστότητα κ.λπ.)

Κατά συνέπεια, στην ενότητα αυτή θα βρείτε μια αρκετά εκτεταμένη ανάλυση για το πώς θα δημιουργήσετε Segments, εκμεταλλευόμενοι κατά τον καλύτερο τρόπο τα διαθέσιμα πεδία που αντιστοιχούν σε κολόνες των Data Base Views (π.χ. δημογραφικά, γεωγραφικά κ.λπ.) . Έτσι η επιχείρηση θα αντλεί ανά πάσα στιγμή σωστή πληροφόρηση, κατευθύνοντας τις προσπάθειες και πόρους της εκεί όπου υπάρχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα .

Η νέα λειτουργία είναι αρκετά φιλική και εύκολη, ιδιαίτερα στους μη εξοικειωμένους με τη γλώσσα SQL, χρήστες, αφού δεν υπάρχει ανάγκη σχεδιασμού SQL ερωτημάτων.

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στη σχετική ενότητα

 

Πλάνο Επισκέψεων (Visit Plan)

Με το πλάνο επισκέψεων ο πωλητής αξιοποιεί κάθε λεπτό για επαφές με υφιστάμενους πελάτες αλλά και με υποψήφιους πελάτες .

Ο πωλητής μέσω του πλάνου έχει σαφή εικόνα επί των ενεργειών που πρέπει να ανταποκριθεί εντός της ημέρας, γεγονός που ενισχύει την αποτελεσματικότητά του :

  • Ποιους πελάτες θα επισκεφτεί σε καθημερινή βάση ή μέσα στην εβδομάδα (εβδομαδιαίο πλάνο επαφών)
  • Ποια θα είναι η διάρκεια των επισκέψεων
  • Πόσος χρόνος αναλώνεται μεταξύ των επισκέψεων (κενά διαστήματα) κ.λπ.

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στη σχετική ενότητα